-Marinette/Katica szemszöge-
Kimegyek az erkélyre, és a jojómat a Eiffel-torony felé hajítom, és utánarántom magam. Egy háztetőn landolok, és megállok, várva fekete maszkos társamra
-Épp időben! Cicuskám.
-Heló... - Zöld szeme ütközik az enyémmel, és pár másodpercnyire elkalandozok.
-Hagyjuk ezt. Menjünk, meg kell találnunk az akumalizált személyt.
-Nem látjuk sehol.
-Katica! Macska! - fut oda a PKK - avagy a Párizsi Kígyó Klub egyik alkalmazottja.
-Az én hibám! Véletlen kiengedtem az egyik ketrec kígyóit.
-Nem baj. Valamennyire. - Nézek rá kicsit furcsán, nem is tudom milyen arcom lehet most.
-Macska! Össze kell terelni őket, és próbáljuk meg bevinni a helyükre! - Átemelem tekintetemet macskára, aki -most kivételesen- komoly arccal figyel és rám, és próbál elcsábítani.
-Kérésed parancs, bogárkám. - és már lendül is a botja előttem hosszúra nyúlva. Utánaugrok, és végigcikázva az utcán próbálunk valami jó tervet kieszelni, a kígyók becsalásához. A sziszegők pár villanyoszlopra tekeredve támadnának, de szerencsére még időben észbekaptam, és a kislány elé ugrottam, a jojómat a kigyónak dobva.
-Há! Egy megvan! Mennyien is vannak összesen?
-Nemtudom.. Ahogy elnézem lehetnek vagy 50-en.. 100-an.. 200-an.....
-Értjük a célzást, cicus. Sokan vannak. Ezért kell összefognunk!
-Csináljuk?
-Csináljuk! - öklözünk, és mindeketten elugrunk, ellentétes irányban.
Talán egy óra múlva, az utolsó kígyót is kiütöttem, és kicsit már fáradtan, de betettem a terráriumba, ami segítségével egy helikopter elszállítja őket a klub helyére.
-Adrien/Fekete macska szemszöge-
-Na partner, ezzel végeztünk. - Mondtam, bár ez a fejemben egy kicsit jobban hangzott. A pöttyös ruhás lány rám bólint, és utána tovább figyeli a felszálló helikoptert, annak érdekében hogy minden jobban menjen. Próbálok picit nem arra a másodperce gondolni, amikor egymás szemébe néztünk. Mellettem a társam, amint int a helikopternek, és le sem veszi róla a szemét, amíg végleg el nem tűnik egy ház mögött, és már csak halan hallatszik a propeller zúgása.
-Na bogárkám, van valami programod ma estére? - Nézek rá hívogatóan.
-Marinette/Katica szemszöge-
Különös érzések kavarogtnak bennem. Ha jól értelmezem.... Macska el hívott engem...?
Picit megállok, és már nyitottam a számat, mire át gondoltam: Marinette-nek otthon kell lennie, leckét írnia. Katica pedig akkor sem lesz örökre katica, ha nem használja a szerencse talizmánt. Végül kicsúszik pár szó a számon.
-Nemtudom.. talán legközelebb.
Ebben a másodpercben az arcom elvörösödik, és képtelen vagyok a szemébe nézni. Ketten állunk, egyikünk sem szól.
-Nembaj. - Nyögi ki, és hallatszik a hangján a csalódottság. Fogja a botját, és ráülve el kapaszkodik:
-Később találozunk. - Visszanéz, majd már csak a távoli házak mögött látszik a kissé kócos, szőke haja.
-Mit tettem... - Suttogom a csendes, Párizsi szélbe. Eldobom a jojóm, és a pekség felé veszem az irányt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Changed Romantic - Miraculous fanfiction HU
Fanfic"Szeretem macskát. És Adrien? Nem tudom.,, "Szeretem Marinettet. És Katica? Nem Tudom.,, "Még nem tudhatjuk előre mi lesz. Párizs sorsa rajtunk múlik. De az egymás iránt érzett szeretetünk, elvon ettől minket. Csak reménykedni tudok.,, -Marinette