Urodziny?

1.1K 16 59
                                    

Hej jestem Łucja chyba każdy to wie.Dzisiaj jest 15 Sierpnia czyli? Moje urodziny! Ciekawe czy wogóle ktoś pamiętał o moich urodzinach..Kto by nie pamiętał?

Obudziłam się o 7:30 ciągle o tej godzinie budziłam się kiedy był rok szkolny.Dziwne? Tak.
Kiedy ubrałam się, umyłam zeszłam na dół.Czekali tam moi rodzice i moja młodsza siostrzyczka Emilka. Tata trzymał coś za plecami.Mama trzymała małe pudełeczko które było tak pięknie zapakowane jak kulka jednorożca <3 A Emilka miała malutką laleczke której wcześniej nie widziałam na jej półeczce.

Co wy tam macie? Coś dla mnie?-Powiedziałam szczęśliwo-zaspałym głosem.

Córciu! Najlepszego! Dzisiaj są twoje urodziny!-Powiedziała mama po czym wszyscy usciskali mnie.
Dziękuję ale naprawdę nie musieliscie!-Powiedziałam.
Zawse pametamy o tfoich ulodzinach (specjalnie błędy)-Powiedziała leciutko cichym głosem Emilka.
O jejku <3 Dziękuję Wam! Jesteście kochani <3!-Powiedziałam po czym zapytałam czy mogę zobaczyć prezenty.
Tak oczywiście! Może pierw ja ci coś dam-Powiedziała moja mama po czym podarowała mi małe pudełeczko.
Otworzyłam je..A co w nim było? Nowy telefon! Samsung Galaxy s5! Do tego jeszcze te super Etui! Brokatowe *-* Zawsze marzyłam o tym! Za to tata dał mi coś zupełnie innego..To był..KOT! Kot! Marzyłam o kocie. Był to Fulek *-* Piękny, biały w czarne plamki kotek.Miał około 5 miesięcy <3 Był uroczo słodki <33 Nie mogłam od niego oczu oderwać! Mięciutkie strasznie były jego łapki <33 A futerko! awww! <33 Dziękuję Tato to wspaniały prezent! <3-Przytułiłam tatę.
A od Emilki dostałam malutką laleczkę. Była urocza <3 Dziękuję Emii <33
Plose <33 Kocham Cie Łucja <3

Nie wierzę że mam tak wspaniałą rodzinę..<33

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hejosek! Tu Kiciaqqq <33 I Kolejna książka -.- xD Ta będzie już kontynuowana na 20000% xd <3

Depresja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz