Kapının arkasına bağdaş kurarak oturdum.Yaşadıklarımı düşünmeye başladım 17 yıllık babam beni sevgiyle büyüten,her attığım adımda yanımda olan gülebilmem için gözüme bakan ,benim için herşeyi yapabilecek olan babam nasıl böyle bir şey demişti.Babam ARYA holdingin sahibiydi.İstanbulda adıgeçer iş adamlarından biriydi.Ben doğunca benım ismimi vermişti.,
Telefonumun dıt dıttt diye ötmesiyle kendime gelmeyi başardım.Gözyaşlarımı bileğime sürerek telefona gelen mesaj baktım.
---Merve---
Bebişimmm bugun alışverişe gidiyormuyuz ? =)
Mesajı görmemle yüzümde bir tebessüm oluştu . Merve her zaman olduğu gibi şenşakrak haliyle beni gülümsetmeyi başarmıştı.Sinirlerim, bir süre çiğnendikten sonra esnekliğini kaybeden sakız gibi bozulmuştu.
Alışverişi oldum olası sevmişimdir , alışverişin bende rahatlatıcı bir etkisi olduğunu hep düşünürüm.Ama pijamalarımı giyip tek başıma , başımı yastığa gömerek olanların bir rüya olduğunu düşünerek uyumak şuan için daha cazip geliyordu.Gözlerimi sımsıkı sıktım. Ailecek mutlu olduğumuz günleri düşünmeye çabalarken kapımın Tık Tık diye çalındığını duyduğumda biran irkildim.Umarım gelen annem veya babam değildir.Bu yoğun düşüncelerden kendimi arındırmaya gayret gössterirken cılız bir sesle Gir demeyi başardım. Gelen ANNEMDi.
Şefkatli bi okadar da gülümsemesini yüzünden eksik etmeyen biricik annem yavaş adımlarla yatağımın yan tarafına kıvrılarak oturdu.Bir süre yüzüme bakarken saçımı okşuyordu.Alnıma bir öpücük kondurduktan sonra halı desenlerine bakarak gözünden süzülen yaşlarla Bitanem ''sen ve ben izmir'e taşınıyoruz'' .Lütfen bunun nedenini bana sorma .Seni çok seviyorum diyerek koşaradım odamdan çıktı.
Yatağa kendimi bırakıp uyumayı denedim ve birdaha hiç uyanmamayı...