Dylan :
O zii ca oricare alta adică foarte muncitoare.Nu am avut timp, sa mă răsfăț și din acesta cauza trebuie sa iau o scurta pauza.
Azi mă voi plimba inpreuna cu Demeter, surioara mea fiindcă părinții noștri sunt în vizita la nasul și fratele mamei.De cand eram mici am avut sentimente puternice pentru Demeter însă ea nu a băgat ăsta de seama, și mi s-a rupt sufletul.
Dar în timp, poate mă va accepta ..... woooăăwww despre ce tot vorbesc eu aicea? Eu cu sora mea sa fim un cuplu???Cap am minte, ce îmi mai trebuie.Si trecând peste aceasta faza rușinoasă și anume, ca o vreau lângă mine tot timpul atât ea ca și eu nu ne-am găsit jumătățile. În haita nostru boșorogii din consiliu ne explica cum trebuie sa le cucerim, însă nu ne spun unde sunt și ăsta mă enervează la culme.
Mă îmbrac sport și mă îndrept spre camera îngerașului meu, cioc ușor fără ca măcar sa o trezesc și când văd ca nu îmi răspunde intru ușor și când îi zăresc silueta imbracata într-o lenjerie intima sexy rouge et noir (roșu și negru) încerc din răsputeri sa îmi țin foamea în frâu .
Lupul meu Lion îmi tot repeta într-una : E aici!! Și Cum eu sunt mai gura căscată spun : unde, unde?
Și apoi tace de parcă l-a fi durut în fund de întrebarea mea dar când el mă va mai intreba ceva eu mă prefac indiferent.Și acum am o mare belea blonda, căreia îi place sa se joace cu nervii mei. O strig și cred ca inebunesc ca nu imi raspunde,cum adică sa plece fără sa îmi spuna unde se duce.
Trrrr....Trrrr mă suna telefonul meu însă stiind ca este beta-urii meu François renunț însă se pare ca el nu și când sa ii dau resping mă uit mai atent și văd ca scrie my love adică Demeteria.Convorbire telefonica :
-Alo, iub... Demetria unde ești?
-Mă scuzi tu ești. ....
-Cineva important idiotule dar nu ăsta te interesează deci fără deci spune-mi unde este Demeter și nu mai fa pe șmecherul.
-În primul rand Demeter e pe cale sa fie violată de niște tipi iar tu mă reții pe loc omule adică eu vreau sa o salvez, și tu ce faci mă reții de vorba.-Aaaa aaaa. .... ajutor cineva și se auzi vocea micuței mele inocente.
Speriat îmi contactez mintal beta-urii, și împreună cu cei mai buni luptători pornim în căutarea ei, sper sa nu ajungem prea târziu astfel mă voi omorî pentru ca nu am putut avea grija de floarea mea.Ajunși acolo văd ceea ce speram sa nu mai văd vreodată era .....
Dragii mei cine credeți ca este misteriosul atacator? Cine v-a ghici în dar v-a primi o dedicație a la carte.
Va promit ca voi posta cel mult diseară un nou capitol pupicii.
CITEȘTI
my brother,My MATE
WerewolfDylan Krakovska este noul Alpha Vampire și fiul lui Dimitri și A lui Violet Darwin. Sora sa pe care o iubește nespus de mult nu o lasădeloc nesupravegheata ăsta făcând chiar el însuși. Și Cum secretele revin la iveala Demeter afla ca nu e ceea ce p...