Demeter :
Am plecat din haita, în speranța căci poate îmi voi găsi jumătatea, insa ce mă sperie cel mai tare este ca eu am sentimente pentru fratele meu, adică serios eu nu am nici cu el însă când îl văd cu alte femele jur, ca imi vine sa le omor pe toate însă nu știu de ce.
Mă îmbrac cât se poate de mulat și ies pe ușa, tip-til ușor încât nimeni sa nu îmi observe mișcările și dusa am fost.
Pe drum mă lovesc de un corp musculos și al naibi de bun....mmmmm. .... Dacă ar fi Dylan aici sigur m-ar decapita și pic jos.
Se uita la mine îngrijorat și îmi întinde mana eu refuzand-o ca de trebuie sa iau o atitudine rea ce naiba.-Scuza-mă, spuse el cu o voce răgușit dar și sexy.
-Nu vezi pe unde mergi? îl întreb ca și Cum as fi nervoasa.
-Nu, spuse sec.
-Eu trebuie sa plec și atunci când mă suna telefonul niște tipi veni langa mine si ma prinse.
Vreau sa îmi caut telefonul sa îl anunț pe Dylan însă când mă uit mai atenta idiotul, de care m-am lovit vorbea cu el.-Heyy păpușă vorbea bețivanul, ce te aduce aici, în zona noastră?
-O cautam pe mă'ta îmi poți spune la ce cimitir este? fiindcă vreau sa îl ard îi răspund ironica.
-Gata, spuse și îmi dădu o palma și eu cad jos.
-Dezbracati-o nenorociților ce mai așteptați?
-Aaaa aaaa. ... tip în speranța că Dylan al meu mă v-a auzi .... sper ca măcar după ce mă violează sa mă și omoare fiindcă ăsta înseamnă sa trăiești în rușine toată viața.Însă nu se întâmplă nimic și asta ma bucura enorm stiind ca sunt salvata de nu știu cine și mai apoi răpită însă măcar pentru un moment aveam libertate.
-Demi!!! Demeter!!! se auzi vocea disperata a fratelui meu pe care îl consider perechea mea însă nu cred ca ar fi posibil deși mi-ar place la nebunie.Ajuns lângă mine mă scanează de sus pana jos și când vede frica din mine mă îmbrățișează drăgăstos și mă sărută? Mama ce buze fine are și doamne ce mi-as da viață doar ca sa le mai pot simte o data.
Se pare ca Dumnezeu mi-a ascultat ruga și acel Dumnezeu fiind scumpul meu frate sau așa am crezut căci îmi este frate, și m-a mai sarutat încă o data.-De ce ai plecat? Mă întreabă nelumdu-si ochii după mine.
-Fiindcă așa ar fi trebuit sa mergem pe drumuri separate. Pana la urma eu sunt.... Un nimic iar pe tine Alpha nu trebuie sa te afecteze ăsta cu nimic așa ca spun vrând sa mă despart de el însă nu se clinti deloc și în următorul moment iar mă sărută.-Demi, Demeter a mea, îți spun sincer ca noi doi este imposibil sa fim rude având în vedere că noi ne iubim în ultimul hal și nu pot sta departe de tine iar tu te gândești să mă distrugi?
Îmi lua mana și îmi spuse sa mă uit la încheietura însă pe a mea nu este nimic scris și ăsta mă distruse însă pe a lui apăru numele meu... si asta este foarte ciudat adică ăsta vrea sa însemne ca suntem suflete pereche?-Da, scumpa mea luna ești perechea mea și al naibii sa fiu da voi renunta la tine.In plus ai noștri vin astăzi din mixa lor vacanta și trebuie sa stăm de vorba cu ei, însă acum hai pui mic sa mergem acasă unde te știu în siguranță și nu pe drumurile astea pline de derbedei nenorociti.
Și spunând ăsta ne-am îndreptat spre casa tinandu-ne de mana, și când am intrat mama și tata au rămas șocați eu vrând sa ii dau drumul de la mana el strangandu-mi-o mai tare de parcă nu ar vrea sa plec.
-Copii ce se întâmplă aici?
-Dimitri ai văzut? Nu crezi ca ar trebui sa le ....
-Nu Violet! ar suferi prea tare stiind în ce circumstanțe i-a găsit ăsta nu se v-a întâmpla niciodată.
-Ca vreți? sau nu.... sa ne ascultați eu atât va spun : sunt sufletul pereche al Demetriei și ea este a mea!!.Scumpii mei am terminat acest minunat capitol însă nu toate vor rămâne bătute în cuie . Va aștept părerile kiss🤘🤘🤘
CITEȘTI
my brother,My MATE
WerewolfDylan Krakovska este noul Alpha Vampire și fiul lui Dimitri și A lui Violet Darwin. Sora sa pe care o iubește nespus de mult nu o lasădeloc nesupravegheata ăsta făcând chiar el însuși. Și Cum secretele revin la iveala Demeter afla ca nu e ceea ce p...