Dylan :
După ce mi-am salvat îngerașul ne îndreptam spre casă tinandu-ne de mână zâmbind ca un cuplu.
Însă pe treptele scării erau părinții noștri care ne priveau cu uimire și atunci am izbucnit fără sa vreau.Tată, eu sunt sufletul pereche al Demetriei iar ea este a mea!!!. Am spus și din gâtlejul meu s-a auzit un răget cât să audă şi restul haitelor.
-Fiule,mă dojeni mama care era de o bunătate aparte.Noi trebuie să discutăm despre acest subiect nu-i asa Dimi?
-Iubito, crezi că este timpul ca puiul nostru să afle adevărul crud?
-Da iubire, este mare şi în fond ce părinți am fi dacă ne-am mințit rodul iubirii noastre, atâta timp.
Şi atunci am văzut cea mai romantică scenă din viața mea, tatăl meu imediat a prins-o în brațele sale vânjoase şi a sărutat-o lăsând-o fără aer, el spunându-i cuvântul care le-a unit destinele : "te iubesc, aici şi pentru totdeauna!!" Și din nou o sărută mai flămând.Demetria a mea stătea și se gândea dar asta ma macină, şi mai mult... şi anume care să fie motivul pentru care ea este aşa tăcută .
Intru precum ultimul criminal din închisoare, spre ieșirea mea, salvatoare și ii găsesc gândurile negre."Cine ştie ce fel de creatură oi fi? În primul rând nu sunt demna să îl vad dar mai aminte sa îl ating.... şi chestia Eee... că nu vreau sa îl las, ştiu ca sunt egoistă însă la el nu renunț cu orice preț.Dar m-am gândit și ar fi timpul ca eu sa plec în căutarea familiei mele care m-a abandonat și sa îl las pe viitorul Alpha Vampiri să .... însă nu mai apuca fiindcă o sărut atât de mult încât îşi uita cuvinte.
Ii iau fata în palme și atât ii spun : la naiba, tu te-ai născut pentru mine, a-i copilărit cu mine, am locuit împreună și urmează o familie fericită ii spun și ii zâmbesc drăgăstos.
-Nu fi aşa de sigur, Dylan.... ești viitorul Alpha Vampiri iar eu sunt o nimeni!
-Nu asta nu se v-a întâmpla de aceea eu Demeter Krakovska te resp...însă nu mai apuca sa spună ceva, ca imediat o sărut flămând și drăgăstos.
-Iubirea mea mica, îi spun și ii iau chipul în palme și îl mângâi ea lăsându-se purtată de val, puiul meu ești făcută special pentru mine.-Nu am înțeles ceea ce însemna iubirea, insa de când te-ai născut am înnebunit de-a dreptul.Felul cum îmi zâmbeai,și gângureai cuvinte doar știute de tine și primul cuvânt spus a fost Dy și mai atins. De atunci nu mi te mai pot lasa singura, ești fericirea mea și nu uita asta.
-Îmi pare rău, insa nu cred ca soluția perfecta ar trebui sa fim împreună.... pana la urma, ai atâtea femele care mai de care, iar eu sunt decât o țintă ușoară, prada prădătorii care se ascund în tufișuri. Te rog, crede-mă ca pentru familia mea mi-aș da viața, insa pentru fericirea ta as pleca departe doar ca sa te mai am în amintire spuse și ma sărută dulce luându-și rămas bun.
După ce a plecat femeia cu inima mea mi-am jurat ca nu o voi abandona, ci ii voi deveni umbra personala.
O voi iubi indiferent de distanta sau de job, ea este și va fii numai și numai a mea!!.Dragii mei cititori, va mulțumesc pentru tot ceea ce faceți. Va pwwp dulce și va doresc toate cele bune, cu drag nebuna voastră Bea.😘😘😘😘❤❤❤❤💋💋💋.
CITEȘTI
my brother,My MATE
WerewolfDylan Krakovska este noul Alpha Vampire și fiul lui Dimitri și A lui Violet Darwin. Sora sa pe care o iubește nespus de mult nu o lasădeloc nesupravegheata ăsta făcând chiar el însuși. Și Cum secretele revin la iveala Demeter afla ca nu e ceea ce p...