Demeter :
Nici măcar nu știu pe unde merg, insa un lucru e sigur! și acela este ca sunt urmărită.
Nu stau mult pe gânduri și ma transform în lupoaica mea gălbuie și nici nu ma uit în spatele meu ca fug mai repede ca gândul.La cat de repede am alegat crezi ca ne mai urmărește? Întreba cineva din interiorul meu.
"Cine ești tu? Și ce vrei de la mine tip precum o nebuna ieșită din spitalul de dementa acuta.
Eu sunt Milana , îngerul lup al tău interior prințesă.
"Stai asa puțin, despre ce anume vorbim noi? Despre prințesă? Și de ce ma numești asa când eu nu sunt?
Vreme de multi ani, tatăl tău, adică Alpha-ul Suprem Leon împreună cu mama ta Devine au avut grija de tine."Ei na... nu ma înnebuni crezi ca le pasa de mine.... când ei m-au abandonat?
Pai vezi tu.... este mai complicat... si este mult de explicat ești sigura ca te-ai pregătit pentru poveste? Adică nu vreau sa îți provoc o depresie sau vreun rău, insa nu cred ca e timpul ....
"Gata nu crezi ca am suferit destul? Adică uitate la mine...sunt un helldog și nu ma pot schimba ... spun și lacrimile își fac loc.Te rog eu frumos spuse vocea mea interioara nu plânge...bine uite cum a stat treaba.
Încă de când te-ai născut tu împreună cu noul Alpha Vampire, toată lumea era într-o continua sărbătoare.
Insa nu după mult timp nenorocirea se întâmplă.În palatul de ambră ducele Ivel dorea sa te răpească la vârsta de 16 ani pentru a-i deveni mireasa .
Însă tot în acel timp când Alpha Vampire și-a găsit perechea tot la fel de repede a pierdut-o din cauza puterii.
Asa ca el timp de un an de zile nu a mâncat sau băut nimic în speranța că se va reîntoarce la ea.Cu greu și-a revenit Alpha-ul însă seara aceea avea sa devina magica pentru toată lumea.
Erai tu, îmbrăcată într-o rochie de culoarea safirelor, parul lung bălai și buclat era pe spatele tău fin, iar buzele tale rozalie făcea ravagii în rândul masculilor.De atunci el când te-a văzut a primit o a doua șansă de la zeița lunii, și aceea este ca te are pe tine ca și suflet pereche.
''Stăteam împreună cu părinții și prietena mea Calla la petrecerea fiului Alpha Vampire. Sărăcuțul de el, sa își piardă marea iubire din cauza unei puteri incontrolabile, asta e un mare blestem . În fine în seara asta, am venit căci poate îmi voi găsi fericirea și sper ca nu ma înșel.
Îl vad ca vine spre mine cu o sclipire jucăușă asta dându-mi de înțeles ca ceva este în neregula.
Se apropie de mine, și îmi sărută mana elegant urmând sa îmi spună un bine te-am găsit.
Am roșit la gestul sau, fiind prea absorbita de acest tânăr încântător nu m-a mai interesat ce fac părinții și prietena mea.-Îmi acordați acest dans domnișoară....
-Demetria, îi spun roșie în obraji.
-Esti atât de frumoasa,îmi șopti el și simt cum ma topesc în brațele sale încet...
-Toată lumea s-a oprit din dans şi ne-au privit bucuroși eu nestiind ce avea în cap, insa când tatăl tânărului veni pe scenă pentru a face un anunț însă ce mai anunț a făcut....Mama veni repede şi ma sărută spunându-mi pentru ultima oară : te vom iubi şi veghea non-stop fetița mea.
Habar nu aveam ce îmi spunea ea, însă când l-am văzut pe tata ca se lupta cu Alpha Vampire mi-am dat seama ca părinții lui sunt niște bestial cu sângele rece.Tatăl meu, s-a uitat la mine şi mi-a spus înainte ca el și mama sa plece într-o călătorie în care nu se vor mai întoarce niciodată.
-Fetița mea, îmi spuse cu lacrimi în ochi, te rog nu plânge.... ma doare sa te văd asa ....însă nu mai apuca fiindcă el cazu jos secerat.Mama ... fuse mutilata în ultimul hal de către perechea Vampire.... nenorociții ăștia mi-au omorât fericirea.
Un braț mă ținea ca sa nu cad sau sa pățesc altceva însă cum durerea persista și sufletul meu era negru i-am spus fiului sau cu toată răutatea mea :-Sper, ca acum ești fericit că părinții tai supremi, mi-au omorât familia chiar în fata mea .... însă asta nu va rămâne nepedepsit spun și plec repede din aceea casa blestemata.
Vine repede după mine insa eu nu mai aștept și ma transform în minunata mea lupoaica albastru cobalt. Eram de 5 m și de o frumusețe și răutate aparte.-Te rog, Demetria crede-mă căci nu am vrut sa ai parte de asa ceva însă nu am putut reacționa când au spus ....
-Minți! Asta a fost planul vostru, de la început nu? Sa îmi omorâți familia bestiilor spun și încep, sa plâng din cauza dureri.
-Te implor... spuse şi cazu jos din cauza respingerii? nu înțelegi, părinți tai nu au vrut ca tu sa devii a mea asa ca tata, a decis să-i omoare doar pentru a te proteja pe
tine și sa fii fericită .Un sunet se auzi din luminiș și în fata noastră apărură, 3 rogues.
Însă eu ca o mare eroina m-am dus în fata puiul de Alpha care suferea după mine, sau asa cred și m-am repezit sa ii atac.
Proasta mișcare, în acel moment unul dintre ei, ma luat de ceafă şi m-a trântit atât de tare, încât mi-am pierdut cunoștința.Dimitri de furia pe care o avea în suflet ii omorâ pe cei trei şi ma luă în brațe spunându-mi același cuvânt și anume : iubire.... nu pleca şi tu te implor, puiule .
Şi de atunci pana acum ei tot m-au mințit în legătură cu familia mea cea adevărată.Însă atât eu și lupoaica mea, am spus pas.
-Îmi pare rău, insa ceea ce mi-ai făcut tu și familia ta este de neiertat asa ca eu trebuie sa plec.
Spun și țâșnesc de lângă el, fără sa ma uit în spate.
CITEȘTI
my brother,My MATE
WerewolfDylan Krakovska este noul Alpha Vampire și fiul lui Dimitri și A lui Violet Darwin. Sora sa pe care o iubește nespus de mult nu o lasădeloc nesupravegheata ăsta făcând chiar el însuși. Și Cum secretele revin la iveala Demeter afla ca nu e ceea ce p...