SAD/1 Thank You ((:

133 8 8
                                    

MERHABAAAA BENİİM NUTELLAYA BANDDIRILMIŞ OKUYUCULARIM ❤❤ SİZİ ÇOOOOOK AMA ÇOK SEVİYORUM BENİ ÇOK MUTLU EDİYOSUNUZ YA :))))) HELE YORUM VE VOTE YAPINCA EVDE MUTLULUKTAN 5 TAKLA ATIYORUM: D SİZ BENİ MUTLU ETTİNİZ BENDE YB YAZDIM KEYİFLİ OKUMALAR

YAZARIN NOTU: İLK OLARAK KARAKTERLERİ SİZE TANITMAK İSTİYORUM ALOUNA GEÇEN BÖLÜMDEKİ AĞLAYAN KIZ (SELENA GOMEZ) Dİ YANİ :)) BU BÖLÜMDE DE ALOUNA NIN EN YAKIN ARKADAŞI HOPE. KEYİFLİ OKUMALAR ^^

Arkamı yavaşça döndüm. Ensemde olan silah şu an kafamın üzerindeydi. Bana silah tutan kişiye bakınca üzerinde siyah zırh, yüzünde ise kar maskesi olduğunu gördüm. Bazen kendime cidden hayran oluyorum. Kafamı uçurmak üzereyken bile ben üstüne ne giymiş diye bakıyorum. Ama çok pis de korkuyordum. Ben korku dolu gözlerle kar maskesinin arkasına gizlenmiş gözlere bakıyordum. Kısa bir süre ölüm sessizliği oldu. Sonra babam usulca yanıma geldi ve konuşmaya başladı:

''Bak,biz buraya kavga yapmak için gelmedik hem de buranın bir sahibi olduğunu bilmiyorduk sadece hava karardığı için sığınacak bir yer arıyorduk. Lütfen, kızıma zarar verme o benim bu dünyada kalan tek şeyim'' dedi babam. Ahh benim bitanecik babam. Demek böyle düşünüyordu. Bunu rol olarak söylemediği çok belliydi. Gözlerindeki korku ve son cümleleri söylerken sesinde oluşan titreme de buna örnekti.

Babam silahı kafamdan indirmesi için uğraşırken bana silah tutanın arkasından dört çocuk koşarak geldi. Ve ben onları çok ama çok iyi tanıyordum. Şu an hem korkmuş hemde azım beş karış açık bir şekilde etrafıma bakıyordum.

''Dostum ne yapıyorsun''dedi Niall. Evet, onlar yıllar boyunca özlem ile fotaraflarına baktığım kişilerdi ve şu an büyük ihtimal Louis benim kafamı uçurmak üzereydi.

''Ve ayrıca şu silahıda indir'' diye Niall'ın sözünü tamamladı Zayn.

''A.ama onlar buraya izinsiz girdiler'' Dedi Louis.

''Sen kafayı mı yedin Louis! Onlar insan. Ve şu an gencecik bir kızın hayatını bitirmek üzeresin. Sana inanamıyorum Louis. Eleanor böyle olsun istemezdi''Dedi Harry.

Bir anda Louis silahı yere bıraktı ve kulaklarını elleri ile tıkadı. Silah tam patlacacaktıki babam cevik bir hareket ile silah etkisiz hale getirdi.

''Louis ben öyle demek istememiştim'' dedi Harry suçlu bir ifadeyle. O yemyeşil gözleri bir yıldız gibi sönmüş başı öne eğilmişti. Ve Louis o arada çoktan gitmişti.

''Şey Louis'in davranışına kusura bakmayın o iyi değil. Ayrıca gitseniz iyi olur hava karardı'' dedi Zayn.

''Bakın beklide size yük olacağız ama dediğiniz gibi hava karardı ve beklide kararvana kadar gidemeyebiliriz burada kalmamıza izin verirseniz çok minnettar oluruz. Dedi babam.

Liam,Niall, Harry ve Zayn birbirine baktılar ve sonra bir şeyler konuştular. Anlayamadım.

''Tamam, girin ama bazı kurallar var onlara uymanız gerek dedi'' Liam

''Tamam'' dedi babam ve onlar onde biz arkada tarif ettikleri yerlerden geçerek salon gibi bir yere geldik.Sonra Harry konuşmaya başladı bir anda yüzü ciddileşti.

''Bakın burada bir gece kalacak olsanız bile bazı kurallarımın var bunlara uymanız gerek. Öncelikle sakın alt kata gitmenin aylaklara yem olursunuz. Ne kadar arındırmaya çalışssakta başaramadık hala aylaklar var. Ayrıca çok fazla yeri karıştırmayın bir sorun olursa bizi bir üs katta bulabilirsiniz. Son olarak siz en soldaki odalarda kalabilirsiniz.'' Dedi .

''Merak etmeyin size söz veririm fazla yük olmayacağız. Bu arada ben Sean gurubun lideriyim dişarıda pek tanışamadık.'' Dedi babam o arada Louis aramıza geldi. Gergindi.

SANA AşK DESEM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin