Hanako-san je také velmi populární, jde o dívku, která okupuje záchody (nejčastěji ve škole). Objeví se, když někdo vyřkne její jméno. Pokud vstoupíte na dívčích záchodech do třetí kabinky, třikrát zaklepete a zeptáte se: "Jsi tam, Hanako-san?", ozve se odpověď ("Jsem tady."). Pokud vstoupíte dovnitře, bude tu malá dívka v červené sukni.
Tato legenda je opravdu populární. Pokud si vzpomenete na školní léta, možná jste se svými spolužáky vyvolávali duchy. Pro mnohé je to buď zkouška odvahy, v USA se vyvoláváním duchů zasvěcují nováčci. Takto podobně se v Japonsku vyvolává Hanako-san.
Tato legenda má nejvíce podob. Liší se školou od školy. Předně, Hanako-san je popisována obvykle jako dívka s krátkými černými vlasy a červenou sukní. Co se její povahy týče, bývá označována za škodolibou, zlou osobu. Říká se, že když Hanako-san odpoví a vy vstoupíte, sežere vás tříhlavý ještěr, který jen napodobil dívčí hlas. Nebo zase uslyšíte, že poté, co zavoláte na Hanako-san, ze dveří se vynoří bílá ruka. Ale co se stane poté, to už se neví. Co se Kanagawy týče, po zvolání jejího jména se vynoří ruka potřísněná krví.
A jedna zajímavost na konec. V padesátých letech minulého století bylo jméno Hanako-san nejpoužívanější v Japonsku. V této době pravděpodobně také tato legenda vznikla...
ČTEŠ
Japonské legendy
ParanormalJaponsko je jedna z mála zemí, které mají spoustu děsivých legend a historek. Já jsem si jich pár našla... 12# místo v paranormalní