3.kapitola

410 21 2
                                    

Hned po tom, co Skye vystřelila z Coulsonovi kanceláře, okamžitě se rozutíkala k sobě do pokoje. Přes slzy, které jí stékaly po tváři si nevšimla jak Jemmi, tak ani Fitze nebo Warda.

"Co to mělo být?" otočil se na své přátele Fitz.

"Nemám tušení." odpověděl Ward. "Neměl by za ní někdo zajít?" strachoval se vzhledem k tomu, že jěště nikdy neviděl Skye v takovém stavu.

"Já půjdu." zvedla se Jemma a odešla najít svou kamarádku.

"Skye?" zaklepala na dveře. "Můžu dovnitř?" zeptala se opatrně. Nepřišla jí žádná odpověď, místo toho se ozval zvuk odemknutí dveří. Jemma chvilku ještě počkala, než vlezla dovnitř, kde našla svou kamarádku, která už pro ni byla spíše jako sestra, sedět na posteli, jak objímá polštář s koleny přitáhlými k hrudi.

"Skye? Co se stalo? Co po tobě Coulson chtěl?" přisedla si k ní. Skye se jí snažila odpovědět, místo toho však jenom začala brečet jěště víc, než doposud. "Notak, to je dobré." stáhla si ji do objetí Jemma, ve kterém ještě několik dalších minut zůstaly.

"Tady. Pomůže ti to." podala jí nedopitou láhev vody, kterou měla Skye u postele. "Vypij to všechno a malými doušky." upozorňovala ji a Skye udělala přesně jak jí radila. Po dopití vody se Skye cítila doopravdy líp. Alespoň natolik, aby mohla Jemmě odříkat všechno, co se stalo.

"Víš, jak jsem ti říkala, že nevím, kdo jsou moji rodiče a že k Přílivu jsem se přidala jen proto, abych zjistila kdo jsem?" zeptala se a Jemma lehce přikývla. "Téměř jediná informace kterou jsem měla bylo to, že s mými rodiči nějak souvisí SHIELD. Po tom incidentu s Milesem jsem Coulsonovi dala všechno co jsem měla a všechno mu vysvětlila. Řekl, že mi s hledáním pomůže. A opravdu to udělal. Zjistil, že do sirotčice mě dala jistá agentka SHIELDu. Po tom, co nás vysadili na Akademii, Coulson s May jeli do Mexika navštívit nějakého agenta, který s ní měl něco společného. Ten mu řekl, že na jisté misi, kde měli zajistit 0-8-4 našli něco, co opravdu nečekali. Celá vesnice mrtvá a jediný, kdo byl naživu byla malá holčička, která měla právě to 0-8-4 být. Byla jsem to já." vydechla a musela se na chvíli zastavit, než byla schopná příběh dopovědět.

"To se stalo ale přeci už před nějakou dobou. Proč by ti to Coulson řekl až dnes?" nechápala Jemma.

"Neřekl mi to dnes. Řekl mi to hned jak jsme přijeli, ale něco mu na tom nesedělo. Malá holčička unesená zhruba ve stejnou dobu a stejného věku jako dcera jeho a May. V obou případech hrál důležitou roli SHIELD. Myslel si, že to nemůže být náhoda. Proto po tobě chtěl ty výsledky DNA Jemmo." podívala se na ni Skye, znovu s očima zalitýma slzami.

" O můj bože." šokovaně si zakryla rukou pusu Jemma. "Coulson a May jsou tvoji rodiče?" nedokázala uvěřit.

"Ano. A já vůbec nemám tušení co teď dělat nebo jak se chovat. Nikdy sem nebyla součástí rodiny. Nevím jaký je to pocit. Neumím to. Co...co když si to uvědomí a nebudou mě chtít?" začala panikařit a zrychleně dýchat.

"Skye? Skye podívej se na mně!" chytla ji za ruce Jemma. "Teď dělej přesně to co já, dobře? Nádech a výdech. Nádech a výdech." tohle opakovaly několik minut než byla Skye znovu v klidu.

"Děkuju." vděčně se usmála na svou kamarádku.

"Kdykoli." opětovala jí úsměv Jemma. "Skye, já vím, že si těď asi nadmíru zmatená a netušíš, co máš dělat, ale taky vím, že více než cokoli na světě chceš najít své rodiče. Chápu, že to možná není uplně nejjednodušší, ale teď je tady máš. Nepromarni to. Tvý rodiče tě určitě nadmíru milují a pochopí, že chvilku budeš zmatená, ale jsou to tvoji rodiče a ze všeho nejvíc ti budou chtít hlavně pomoct." chytla ji za ruku a obě se ponořili do ticha.

Her story started here [Agents of S.H.I.E.L.D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat