Vyběhla jsem z kuchyně a Ben bežel za mnou. "Mě nechytíš " křikla jsem a bežela jsem dál. "To se ještě uvidí, už tě skoro mám." řechtal se Ben a utíkal za mnou. Běhali jsme po bytě a Andy běhala za námi. Vesele stěkala a hopsala za náma. V každé zatáčce dostávala smyk. Musela jsem se jí smát. Občas jsem se smála tak moc, až jsem zapomněla utíkat. Jednou mě Ben už malém dohnal, ale já se rychle vzpamatovala a běžela jsem dál. Tohle by mi nikdy máma a její přítel nedovolili, ještě že už mám svůj barák. Rychle jsem ty myšlenky na mámu vyhnala ze své hlavy. Utíkala jsem co nejrychleji, aby mě nechytil a tak jsem se hodně zadýchala a musela jsem si sednout. "Time out" zařvala jsem a svalila jsem se na schody. "Na time out nehrajeme" křikl Ben a kecl si vedle mě na schody. "Ale já už fakt nemůžu" zaúpěla jsem. "Takže přiznáváš že jsi prohrála?" řekl a usmál se od ucha k uchu. "No jo. Když jinak nedáš... Přece se kvůli tobě neumořím k smrti.." řekla jsem a začala jsem se smát. To už se ale ke mě Ben naklonil a jeho rty se dotkly těch mích. Byl to úžasný pocit a vůbec jsem toho nelitovala. Chvilku jsme tam jen tak seděli a líbali se, když v tom do nás narazila Andy a skočila na Bena. Přitiskla ho na schody a začala mu lízat obličej. Začala jsem se smát. "Asi se jí nelíbilo jak si mě líbal, no co, taky chce aby ji někdo líbal, je to hrozná žárlivka" jen tak tak jsem to ze sebe vysoukala přes záchvat smíchu. "Ha ha ha" řekl Ben a jemně Andy odstrčil. Jen co se dostal z jejího obřího sevření, začal se řechtat taky. Když jsme se konečně uklidnili tak se Ben zamračil." Tak a teď mi řekni, jak prosimtě můžeš mít v 18 letech tak velkej dům a ještě v něm bydlet sama? " řekl Ben a stále zůstal s vážnou tváří. "Ale já tu nejsem sama" opáčila jsem. " mám tu přece Andy" řekla jsem a oba jsme vybuchli smíchy. " Tak ale teď vážně" řekl Ben, "kde jsi vzala tenhke dům?"
"Zdědila jsem ho po babičce.."
"Ona umřela?" vylekal se Ben.
"Ne to ne, jen se odstěhovala do Francie a protože moc dobře věděla co je její dcera a zároveň moje máma zač, tak mi darovala tenhle dům, ve kterém tu žila a řekla, že jakmile mi bude 18, mám se do něj přestěhovat, abych mohla mít svůj život a abych měla pokoj od mámy i od jejího přítele. Už to chápeš?" řekla jsem drze a bylo mi jedno jak to vezme. Mluvit o babičce pro mě totiž bylo těžké. Moc jsem se s ní neviděla a hrozně se mi po ní stýská. "Jo chápu, promiň, nevěděl jsem že to tak máš" řekl a bylo vidět že ho to opravdu mrzí".
" V pohodě, nemohl si to vědět" řekla jsem a usmála se na něho. Nevím proč, ale najednou jsem měla chuť na další polibek. Začala jsem se k němu přibližovat.. "Nenenene" opakoval Ben a začal se smát. "Co by to bylo za spravedlivost? Jestli mě chceš políbit, tak si mě taky musíš nejdřív chytit.." řekl a pomalu se začal zvedat. "No počkej ty dostaneš!" řekla jsem a taky jsem se začala zvedat. Jenže to už mezitím Ben běžel po schodech dolů. "Jen počkej! Já tě chytím!!!" křikla jsem a taky se chtěla rozběhnout. Jenže Andy se naše hra líbila natolik, že se taky zvedla a běžela za Benem. Nějak se mi mihla pod nohama a já jsem o ní zakopla. Zamotaly se mi nohy a já věděla že už to neustojím. Začala jsem padat. Ben už byl dávno pod schodama a běžel do kuchyně, takže neměl šanci mě vidět že padám.
Ben už mezitím doběhl do kuchyně když v tom najednou uslyšel hlasitou ránu. "Kate?" zavolal, aby se uklidnil že je Kate v pořádku. Místo toho slyšel jen štěkot Andy. Kate se ale neozvala....
ČTEŠ
💜Láska nebo smrt 💀
RomanceKate je 19-ti letá dívka, která se nešťastně zamiluje do kluka ze školy, který jí zlomí srdce. Ze zoufalství začne chodit s klukem který je o 6 let starší. Myslí si jak se suprově "pomstí" svému ex. To ale ještě netuší, do koho se nově zamilovala a...