Setkání s Benem

13 2 3
                                    

"Konečně doma" zařvala jsem přes celý byt. "Andy pojď ke mně". Odhodila jsem tašku na zem v kuchyni a rozhodla jsem se že si udělám něco dobrého k snědku,joo přece ten sendvič. Připravila jsem si potřebné věci. Když jsem měla vše hotovo, tak jsem dala nehotový sendvič do sendvičovače. " Andy? Andy k noze!" většinou poslouchá a je pravda že moc ne, přeci je to ještě stěně (Husky), ale tak, co ji dneska je? Zeptám se sama sebe v hlavě. Nechala jsem sendvič sendvičem a šla jsem ji hledat. Koupelna-nic,obývák- taky nic, vejdu do ložnice a Andy stojí na posteli, aby měla dobrý výhled ven. "Andy slez prosimtě" slezla a já vykoukla z okna, stál tam Ben a koukal do mého okna. Když mě spatřil, tak mi zamával a usmál se. Co mu je, vždyť se ve škole choval chnusně a teď se na mě usmívá a mává mi? Otevřela jsem okno a zeptala se co chce. "Pust mě pls dovnitř, chci se ti omluvit". "Hned jsem dole" řekla jsem nejistě a zabouchla jsem okno. Vzala jsem klíče a běžela po schodech dolů. Odemkla jsem. "Ahoj" pozdravil, ale já se na pozdrav nenamáhala. Sklonil hlavu " Je mi to líto" zašeptal smutně. "Jsem zvyklá" odpověděla jsem mu a odemkla jsem dveře od bytu. Moc mu nevěřím, Ben a omlouvat se to k němu nejde. "Tady se zuj a pak přijď za mnou" řekla jsem a šla do kuchyně. "A doprčic...né" zařvala jsem. Ze sendvičovače se kouřilo a když jsem sendvičovač otevřela, tak tam byl úplně černý sendvič a okolo toho se dělal malý plamínek. Sakra. Popadla jsem nejbližší hrnek a všechno jsem to polila vodou. Ben přišel do kuchyně a začal se mi smát. Možná je pravda, že jsem vypadala směsně. "Ha ha ha" ironicky jsem se zasmála. "Pochybuju že ty bys to dokázal líp" uchechtla jsem se a ukázala jsem na spáleny sendvič. "Chceš se vsadit?" zeptal se s lišáckým úsměvem"Jop a o co? " zeptala jsem se se soutěživostí v hlase. "O pusu, když vyhraju tak tě budu moct políbit a když vyhraješ ty, tak dostaneš co budeš chtít" řekl rozhodně. "Cože?" vyjekla jsem. "Snad se nebojíš, že vyhraju" řekl a uchechtl se. Ne, nebude se mi smát, řekla jsem si v duchu. "Okey" řekla jsem s obavou v hlase " Tak mužeš začít řekla jsem a on se otočil ke kuchyňské lince. Chvilku jsem na něj koukala, ale později mě to začalo nudit. "Andy pojď sem" křikla jsem. Zase nic.. "Pokračuj, jen si skočím pro Andy, jo a nepodpal mi kuchyň, děkuju" nečekala jsem na odpověď a vyběhla jsem z kuchyně. "Andy" zašeptala jsem. Uslyšela jsem její rozkošný pištění z koupelny a tak jsem se tam vydala. "Andy, ježiš Andy proboha jak ses tam dostala? " začala jsem se jí smát. Byla ve vaně a když se pokoušela vylézt ven, tak vždycky sjela zpět. Jak já jí miluju, vždy mi dokáže zlepšit náladu. "Pojď miláčku" řekla jsem a vyndala ji z vany. "Kate, už to je" křikl Ben a já jsem za ním a Andy běžela. Usedla jsem ke stolu a Ben to přede mě naservítoval. "Vypadá to úžas.... teda vypadá to hezky" trošku jsem se prokecla a usmála jsem se. Když jsem sendvič snědla, tak se mě Ben zeptal, jestli mi to chutnalo. "Jo, chutnalo to úžasně" usmála jsem se a koukla jsem se mu do očí. Seděl naproti mě "Tak to mi něco dlužíš" řekl s úsměvem a začal se ke mě přibližovat. Než mě, ale stihl políbit, tak jsem mezi nás dala ruku. "To si mě, ale budeš muset nejdřív chytit. " zašeptala jsem a se smíchem jsem vyběhla z kuchyně.

A je tu další kapitola, tentokrát od xTheLoverOfBooksx.
❤❤❤

💜Láska nebo smrt 💀Kde žijí příběhy. Začni objevovat