Гледна точка на Мелъди
- Чувствам се като натупана.
Измърморих аз.
- Голямата 4 пак ли ви удряше.
Попита Ана която беше загрижена.
- Опитаха се но ние не им се дадохме. Така Фрост завърши с червоно лице от мен, а Хорндор имаше главоболие от Мел. Като стана дума, нашата Мелъди ще трябва да ни обясни за гаджето си.
Обясни Елза и аз очаквам бомба.
- ИМАШ СИ ГАДЖЕ И НЕ СИ НИ КАЗАЛА!
И ето, че Ана бомбата избухна.
- Е правилните думи са минало гадже но все пак... Бях ме заедно в 6-ти клас и връзката продължи две години, но тогава и на двама ни чувствата бяха отлетяли и за това никой не беше наранен от раздялата.
Излъгах аз, още не мога да кажа истината.
- Сега, кой ще се приготви за пижама парти?
Попитах готова за отговора.
- ДА!!
Извикаха Елза и Ана заедно. На вратата се позвъня и отидох да видя кой е, беше Алексис и май говореше с някой друг който не виждах. Отворих вратата и гиприветствах вътре.
- Мелъди, имаш ли проблем, че доведох един човек.
Този човек имаше бойна, червена коса. Това беше Мерида ДънБроч, тъкмо на време защото дължа извинение.
- А не! Аз си тръгвам.
Възкликна Мерида и се тръгна към къщи.
- Хей! Почакай!
Тръгнах след нея, наречете ме луда но исках да се сприятеля с поне един член на четворката.
- Защо си тръгваш? Ако си приятелка на Алексис значи си по-добра от колкото в училище.
- Защо искаш да остана? За да ми направиш някой номер? Не мерси.
- Не е така, просто не харесвам враждите и искам да се сприятелим. Това лошо ли е?
И се извинявам, че създадох главоболие на приятеля ти, не си знам силата. Та, ще дойдеш ли? Обещавам, че ако не ти хареса ще те оставя да си тръгнеш.
Мерида помисли малко и после само кимна. Върнах ме се обратно а тя ме гледаше изпитателно. Знам, че ми нямаше доверие и малко се натъжих. Щом влязохме Елза ни изгледа.
- Нека позная, и тя ще е на пижама партито.
- И какво лошо в това? Нека се опитаме да сме приятели. Хайде горе, че си умирам за игра на Just dance.
- Какво е това?
Попита Мерида.
- Игра в която следиш движения на играчи и танцуваш, играта отчита колко точно ги следиш и най-добрия печели.
Обясни Елза. Влязох ме в хола а аз вече приготвях конзолата.
- Кога стигна там?
Попита Елза, а аз само вдигнах рамене защото и аз не знаех.
- Нека след като Мерида е нова тя да е първа, само да те предопредя за някои от танците имаме и костюми.
Казах аз и се почувствах поотпаднала, но това се случва тези дни. Момичетата застанахме там където са героите които искаме.
Песните бяха безкрайни и много забавни.Гледна точка на Ана
Вече ми се играеше на истина или предизвикателство такаче това и предложих, момичетата се съгласиха. Наредихме се в кръг и аз почнах.
- Мелъди истина или предизвикателство?
- Предизвикателство.
- Предизвиквам те да се опиташ да говориш с гласа на Дарквейдър.
Мелуди се подсмихна дяволито и отиде в стаята си. Излезе от там с някакъв кучешки нашииник около врата и като заговори, наистина си мислех, че Дарквейдър е тук. Пукнах ме се от смях.
- Обожавам скритият си гласов модолатор. Благоаря ти Лио Валдес.
Не знаех за кого говори но трябва да е много талантлив.
- Аз съм. Мерида истина или предизвикателство?
Попита Мелъди.
- Избирам предизвикателство.
- Предизвиквам те да кажеш истината защо биеш децата.
Каза Мелъди. Всички гледахме очаквателно Мерида.
- В чест на истината не знам.
Одвърна Мерида.
- Мерида, не ти казвам какво да правиш но те съветвам да спреш. Ако тези хора са те обиждали или те са тези коитоса те били, нямаш причина да нараняваш.
Мелъди понякога можеше да те накара да мислиш, че е монахиня с нейните съвети, този път поне не стана така.
- Още е разбираемо, да правиш шегички на близки. Както аз правя на Алексис.
Добавя Мел и поглежда към Алексис.
- Спомняш ли си, как на ваканция в България, една сутрин се събуди в спален човал в изправено положение, камъни подпъраши гърбъти, на някакъв ръб над Черно море. Оплашената ти визиономия не ми излиза пт главата.
Мелъди разказва, докато Алексис я гледа така сякаш всеки момент ще я убие.
- Утре имаме училище нали?
Пита сестра ми като гледа в часовника си. Всички кимаме в знак, че е така.
- Значи е по-добре да си лягаме иначе утре няма да имаме енергия.
Продължава тя и всички се съгласяваме защото е 11 вечерта. Всички влизаме в чувалите си и заспиваме. Добре де Мел се мяташе в спалния си чувал като риба на сухо докато си намери място.
YOU ARE READING
Втората братовчедката на Елза (Временно спряна.)
FanfictionЕлза Уинтър е почти нормално момиче, като се изключи способноатта й да контролира снегът и скрежът, тя ходи в Felat high и никой, дори сестра й Ана не знаеза силите й (засега ). Джак Фрост е традиционното момче от голямата 4-ка който разбива сарцата...