Гледна точка на Мерида
Още съжалявам, че не съм била с тези момичета преди. Толкова са забавни и уникални. Ана беше енергична, Алексиси беше забавна, Елза беше умна, а Мелъди - щура. Тази момичета ми дадоха шанс да сме приятелки въпреки, че ги бих в миналото. Както и да е, сега отиваме към къщата на Елза и Ана. О да по пътя Мелъди профуча на ролери край нас гонена от нещо люспесто със сто ръце, най-лошото беше, че имаше само една пепаска. Вече сме в къщата, Елза и Алексис се потготвят за пристигането на Мел, това беше идея на Алексис. Тя обясни, че сигурно Мелъди ще пристигне с до червено нагряти колела. Навсякъде имаше сняг и лед и малко вода която Алексис замръзи. Тъкмо приключиха и вратата се отвори с Мел на нажажени ролери. Когато мина по снега и леда се чу едно ФЪСС. Отново се върна на леда, но преди да стъпи на него скочи във въздуха, удари си петите и ролерите се замениха с кънки на лед (фигурни за да сме точни) спря се по средата на леда.
- Елза, може ли да те предизвикам на състезание по фигорно?- Мелъди.
- Може но няма да победиш.- Елза.
Когато Елза каза тези думи снега се превърна на гладъг, равен лед. Преди снега да стане лед се качих ме по стълбите към малкото коридорче на вторият етаж, на който бяха спалните. Елза и Мелъди танцуваха по леда и в чест на истината не знаех коя е по-добрара. Елза се двежеше елегантно и бавно, и много красиво, Мелъди беше рязка, и бърза, и все пак беше елегантна.
- Равен- Аз, Ана и Алексис.
На вратата се почука и още не бяхме реагирали, когато Мел размрази всичко, удари си петите и тръгна към вратата.
- Кога направи това?- Ана.
- Наистина явно е някой който не е прител.- Алекс.
Запътихме се към вратата.Гледна точка на Елза.
Пред вратата беше Мел а на прага Фрост.
- Какво искаш Фрост? И как знаеш къде живеем?- Аз.
Попитах но този стои по мирно от камък и е по тих от риба. Взирехме се в него няколко секунди.
- Какво толкова сте правили та се смяхте така, чувехте се отсреща където живея аз, загубенячки.- Джак.
Каза скрежа като се съвзе. За жалост точно тогава Мел кихна и изкиха сбежна топка. (способностите й излизат когато киха) Смешното беше, че топката ни пропусна нас момичетата и си намери път към лицето на Джаксън. Стреснах се, избутах Мелъди от врата, която затръшнах пред лицето на Джак.
- Някакви идеи какво да му кажем утре на училище относно това от къде се появи снега.- Мер.
Попита Мерида която първа се съвзе. С тези сили запощвам да си мисля, че няма да имам нормален ден,същото май се отнася и за останалите момичета.Хей, успях да напиша една глава, но е кратка защото още не мога да се отърва от блока. Надявам се все още да има хора които четат тази книги и акода ви благодаря за търпението.
♎♎♎
YOU ARE READING
Втората братовчедката на Елза (Временно спряна.)
FanfictionЕлза Уинтър е почти нормално момиче, като се изключи способноатта й да контролира снегът и скрежът, тя ходи в Felat high и никой, дори сестра й Ана не знаеза силите й (засега ). Джак Фрост е традиционното момче от голямата 4-ка който разбива сарцата...