Capitolul 1

42 2 1
                                    

*Annastasia*

Prima zi aici si deja simt un stres teribil. Maine e prima zi la noua mea scoala...trebuie sa imi fac prieteni noi, sa ma acomodez..pe scurt, un chin total. Tot ce pot spera e sa ma descurc in acest oras mistic.

*a doua zi*

- Hey papusa!

Ok...cineva nou...poate imi fac si eu noi prieteni..

- Buna! ii raspund oarecum surprinsa.

-Tu trebuie sa fii noua noastra colega. Eu sunt John!

-Eu Annastasia! Dar imi poti spune Annie..e o..porecla din copilarie.

-Cu tot dragul!

-Si ămm...unde voi sta?

-Langa mine, evident. Mai intrebi?

Incep sa rad si ma asez langa el. Imi place de el..cumva m.am indragostit?

-Domnisoara Tomson!

Profesoara de spaniola doar ce m.a trezit din a visa cu ochii deschisi. Ma uit la ceas: 08:37. Cand au trecut minutele atat de repede?!

-Ma scuzati..doar ca.. e prima mea zi aici si sunt cam..stii dumneavoastra..dezorientata! spun eu balbaindu.ma.

-Nu ma interseaza prostiile astea. Toata ora ai fost abesenta si cu ochii pe pereti. Maine te ascult, sa.ti fie clar, Tomson!

-Dar eu...

-Niciun dar! tipa si trantind catalogul iese din clasa.

-Grozav...prima mea zi si deja profa de spaniola ma uraste..ce poate fii mai rau de atat?

Fix in momentul ala usa se deschide larg si pe ea nu intra nimeni altul decat fratele meu, Albert.

Fix in momentul ala usa se deschide larg si pe ea nu intra nimeni altul decat fratele meu, Albert

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Annie! Ce cauti in clasa asta? Si de ce stai cu nesuferitul de John?!

-Stai, va cunoasteti?

-Da. Suntem in aceeasi echipa de cross.. raspunde John.

-Si de ce il faci nesuferit? Ce ti.a facut?

-Poveste lunga. Insa daca te mai prind langa el, iti jur ca va avea de aface cu mine surioara! spune tipand si iese ca o vijelie din clasa.

-John! Spune.mi ce s.a intamplat intre tine si el! Te rog!

- Pe scurt, eu am luat postul de capitan la echipei in locul lui..si de atunci ne uram reciproc.

-Oh...tin minte ziua aia...a venit acasa asa nervos, incat a spart cel mai scump tablou al mamei..

-E vina lui. Participantii au fost alesi din toate grupele. Cum el e la avansati, nu a suportat ideea ca un junior al putea lua postul, asa ca a renuntat si postul a devenit al meu.

AnnastasiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum