Capitolul 5

27 2 6
                                    

Deschid usor cutia, nestiind ce se afla in ea. Vad o poza cu mine, mama, tata, fratele meu si..inca o fata. Da, o fata mai mare ca mine. Pe spatele pozei scrie "1999 Miami. Albert, Anastasia, Jennifer, Joe, Angela". Alerg cat de repede pot la Albert in camera si dau buzna peste el. Mare greseala. Il gasesc in boxeri.
-In primul rand, eww, in al doilea rand, vreau sa stiu cine este fata din poza, mai exact Angela.
Ochii lui s.au marit vizibil si gura i s-a intredeschis.
-Unde ai gasit poza asta?!
-Intr-o cutie veche a mamei. De ce ar fi ceva atat de rau?
-Pentru ca nu trebuia sa afli in modul asta, stangacio!
-Sa aflu ce?!
-Ca mai avem o sora..
-Si eu de ce nu am stiut pana acum?!
-Ai fost si inca esti prea mica..insa daca asa de tare te.a mancat undeva sa deschis cutia, asuma-ti ca nu va fi ceva frumos..
-Vreau sa o cunosc!
-Nu se poate. raspunde sec
-De ce?
-Pentru ca ea nu vrea sa mai auda de noi.
-Dar ce vina avem noi?
-Nu ne suporta..hai odata fa-ti bagajul pentru ca trebuie sa plecam cat mai repede posbil! Avem zbor in 6 ore si tu?
-Da..imi pare rau..
Ma reintorc sa imi termin bagajul. Andrew isi facu' aparitia de nicaieri si intra la mine in camera mea.
-Ce face cea mai frumoasa raza de soare din lume?
Cand ma uit mai atenta la fata lui, observ ca avea o minuscula urma de gloss pe obraz.
-Ce...ce e pe obrazul tau?
-Ce?! Unde?! raspunde speriat de parca ar ascunde ceva.
-Cine e? Spune.mi acum.
-Nu e nimeni!
-Andrew te rog frumos vorbeste.
-Dar nu e nimeni!
*ii arunc o privire plictisita*
-O cheama Angela....
-Angela?! Asa o cheama si pe sora mea..
-Chiar ea e...
-Si tu stiai de asta?
-Normal. A fost prima mea iubita. Chiar daca e mai mare ca mine.
-Si ce treaba are ea cu tine acum?
-Inca ma iubeste.
-Vreau s-o cunosc!
-Bine. Ora 2 la cafeneaua din centru.
-S-a facut!

E ora doua si intru in cafenea plina de emotii. Vad o fata care imi pare extrem de cunoscuta. O fata bruneta, inalta, astepta la o masa alaturi de iubitul meu.

 O fata bruneta, inalta, astepta la o masa alaturi de iubitul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Tu trebuie sa fii Angela!
-Eh..oribila. Scurt si la obict. N-a chef de tine.
-Dar cu ce ti.am gresit?
-Cu faptul ca te-ai nascut! Eram doar eu si Albert..pana a trebuit sa apari tu si sa strici tot intre mine si parintii nostrii. Deasta am si plecat de acasa.
-Imi pare asa rau..nu am vrut sa te supar..
-Deja ai facut-o. Si se ridica de la masa, parasind cafeneaua, lasandu-ma la masa cu Andrew.
-Cu ce sunt eu vinovata ca m-am nascut?!
-Cu nimic. Las-o in pace. N-ai prins-o in toane bune.

Timpul trece, ajungem la aeroport si asteptam avionul. In difuzoare se aude:
-Zborul catre Norvegia se face la poarta 13!

Ne ridicam si pornim grabiti catre avion. Acolo fiecare isi prezinta biletul si mergem sa ne ocupam locurile. Locurile nu erau unele langa altele. Ma indrept spre locul meu si cand ma uit cine statea langa mine, incremenesc..

Capitol nouu yeeeeey❤️❤️❤️❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 19, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AnnastasiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum