7.bölüm

9 2 2
                                    

Odadan çıktım Ve su aldım.Bir yere oturup düşündüm. Rüyamda Eda'ya bıçak sallıyorlardı ve eda yere yığılıyordu bu acaba Eda'ya birşey olacağına mı işaretti? Kim bilir.
Tekrar Eda'nın odasına girdim ve oya ablaya su verdim teşekkür edip hemşire ile konuşmaya gideceğini söyledi bende kafamı salladım. 2 dakika sonra Eda yavaşça gözlerini açtı ve bir anda panikledi
+sakin ol Eda  annen burada şimdi gelir dedim.
rahatlamış gözüküyordu.
_can neden burdasın?
Iıı şeyyy çünkü seniiiiiii

merak ediyorum yani şey nasıl olduğunu!!
Kapı açılır gibi duydum ama sonrasında geri kapandı herhalde oya abla konuştuğumuzu duydu ve bölmek istemedi.
Eda'nın gözleri doldu bende lütfen ağlama dedim ve çantamı açıp mendil verdim teşekkür etti. Aklıma ona aldığım kitap geldi hemen vermem gerektiğini düşündüm belki bu onu bir nebze olsun mutlu edebilirdi.

Kitabı çantadan çıkardım ve Eda'ya uzattım
Eda:
_bu nedir?
Can:
+bak bakalım neymiş dedim ve gülümsedim. o da gülümsedi.
Paketin üstünü okudu ve Dikkatlice
Paketi açtı yüzündeki üzüntü sanki bir anlığına kaybolmuştu.
Eda:
_ ya cannn iyiki varsın çok teşekkür ederim Tolstoy 'u sevdiğimi nerden biliyordun? :)
Tolstoy 'u sevdiğimi nerden biliyorsun mu? şaka mı şimdi bu!!!!
+konuşmamızı unuttun mu Eda!
Sinirlendiğimi üzülmesin diye belli etmedim. Unutmasını hastalığına veriyorum.
_aaa sen...doğru  doğru Tolstoy 'u sevdiğimi söylemiştim.
Bende gülümsedim en azından hangi konuşma demedi.
Ve içeri annesi girdi Eda'ya sıkı sıkı sarıldı. Gözleri şişmiş gibi görünüyordu.
_kızım aşırı stres kalbine baskı uygulamış ve kalp spazmı geçirmişsin. Bilmeni istedim.
İçeri bu sefer bir doktor girdi ve daha iyi misin dedi?
Eda kafasını salladı
_Bir daha stres yapmak yok küçük hanım kendine dikkat etmelisin
Eda yine kafasını salladı.
_ Tam olarak nasıl bayıldığını anlatır mısın?
+Arkadaşlarımla bir şey konuşuyordum yanıma birisi geldi her şey normaldi.
+Sonra başıma bir ağrı saplandı ve sonrasını hiç hatırlamıyorum.
Doktor Eda'ya beni işaret ederek arkadaşınmı dedi
Eda evet dedi.
Doktor:
_ seni yarında burada misafir edeceğiz ve gözlemleyeceğiz. Ciddi birşey olup olmadığını anlamak için... Şimdi arkadaşın seni dışarıya çıkarıp gezdirsin bol temiz hava alman gerek annen de bu sırada dinlenebilir.

Yaşama SebebimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin