12.Bölüm

7 1 0
                                    

+Ya Ne oluyor eda yaa bana da bir söylesen ya
_şuan sırası değil acele etmeliyiz.
+ ? Ne diye hediye kaçmıyor ki?
+ sen hediyeni kime alıcaksın uf ben  alacağım kişiyi buldum da hediye olarak ne alsam karar...
_Ya melis  ben burda ne diyorum sen ne diyorsun
+ Ben de çözemedim sıkıntı orada ne diye acele edeceğiz? Dünya'nın sonu mu geliyor?
_Ah haklısın okula gitmemiz gerek..
kütüphane bölümüne.
+ (Melis yolun ortasında durur.)ama ned-
_EĞER İSTEMİYORSAN ÇEKİP GİDEBİLİRSİN... (o an çok sinirlenmişti Eda)
+Hıh tamam neyse ya  belli ki çok  önemli işlerin var.
+ eh pek de  önemli değil artık hediyeni de aradığını bulduğunda tek başına alırsın Hadi eyvallah
+Belki de yeni edindiğin ark...
_Tamam yeter başka zaman konuşalım!
(Eda biraz daha yürüdükten sonra okula varır.)
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

+Ya kızı fazla mı kırdım aman o da beni kır..ama ama biz arkadaşız.
+Eheh En azından Eda'yı takip edeyim
+benim gibi meraklı birisi bunu asla kaçırmaz
~ İç ses ~
Ay yoksa birisi eda'yı  seviyorda onu mu söyleyecek ? Hehehehhhe hahahah (derinden gelen bir gülüş)

《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Evet şimdi rüyamı hatırlamalıyım işte kütüphaneye geldim. Sonra sonra hemen kitaplık numaralarına baktım baktım ve bingooo 5.kitaplık.peki ya kaçıncı raftı?  Ihh 3'tü sanırım evet bir bakalım heh tamam 3.raf ve şimdi kitap ne renkti ki acaba? Hmm hepsini incelemem gerek teker teker masanın üstüne koydum kitapları.  bir bakalııım...Ups biri geliyor  umarım bana sıkıntısı dokunmayacak biridir.

Heeeh!

Saçı işinin ehli bir kuaför tarafından kesilmiş siyah saçlı ,kırmızı bir tişört ve yeşil kapşonla  gelen yakışıklı bir çocuk...

(derin bir iç çekiş)

Ve elimin altında duran kitap aradığım kitapmış hissine kapıldım yoksa...Kitabı hemen elime aldım ve sıkı sıkı tutuyorum.

Hobaa çocuk üzerime doğru geliyor bir tırsmadım desem yalan olur yani.
O yaklaştıkça ben kaçıyorum ve en sonunda beni duvarın köşesine sıkıştırdı Hayır! kalp atış hızım o kadar artmıştı ki gizemli çocuk bana garip bir gülüş attı çok şirin gülümsediğini düşündüm.

Ah başımmm ağrıyor!

+selam adını bilmediğim heyecanlı kız buraya gelirken dikkatli olmalısın  keşke kimseyi getirmeseydin Birini bekle.

Bunları söyledikten sonra elimde duran kitabı hızlı bir hamleyle elimden
Aldı. Canım acıyordu çünkü elim gizemli çocuğun eli tarafından kesildi (artık nasıl becerdiyse) O an duvara sıkıştırılmış şok geçiren bir Eda  olarak kitabı bırak diyemedim.

Bana göz kırptı ve ben yere yığıldım.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
O sırada Melis okulun bahçesinde beklemekten sıkılır ve elinde kitapla dışarı çıkan bir çocuk görür. Melis soru sormaya kalkışırken gizemli çocuk hızlı adımlarla okulu terk eder. Melis kötü bir şey olmaz umuduyla katları hızla gezer ve kütüphaneden acı dolu bir ses gelir
Hemen kütüphaneye koşar. Ağlamaklı bir ses tonuyla
+Eda bana doğruyu söyle elinde kitapla çıkan çocuk sana bir şey yaptı mı? seni incitti mi?
(Eda kafasını korkudan duvara vurmasından ötürü acı dolu bir sesle konuştu.)
_elinde kitapla çıkan ço...Hayır!
İç ses
Acaba bu bir mesaj olabilir mi?
uf bugün hiç bitmeyecek gibi.
_Melis şuan senden tek istediğim bana çocuğun hangi yöne gittiğini söyleyip ,hızlı bir şekilde eve dönmen.

+Ne tarafa gittiğini görmedim ama önemliyse koşsan iyi edersin  (Eda kütüphaneden çıkıyordu ki melis ona seslendi.)

Eda  Beni araaaaa! Kendine dikkat et!

Tamam sonra konuşuruuuz!

Yaşama SebebimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin