На другия ден в училище.преди часовете...
Мира: Сиси много се радвам за теб...Но и аз трябва да ти разкажа..братя на гаджето на кака ми на име Светли снощи дойде у нас и се запознахме той е кестеняв със зелени очи и довечера ще ходим на едно парти...😎
Сиси: Супер това е страхотно защото и.аз и Стили довечера отиваме...
Мира: Знам но какво каза на Джош?
Сиси: Точно за това исках да поговорим...
Мира: Какво е станало? Какво тъпотия си му казала сега?
Сиси: Казах му,че ще спя у вас...
Мира: КАКВО.....😡
Сиси: Ще му кажеш ли,че е така? Моля теее!! 😓😢
Мира: Ок Добрееее...
Сиси: Мерси обичам те😘
Звънеца би и всички влезнаха в час но докато Сиси и Мира влизаха Сиси обърна глава и вижда Стили със букет цветя в ръце за нея...
Сиси: Може ли до тоалетната?
Госпожата: Добре Сиси отивай..
Сиси излезна в коридора и Стили я хвана за ръката и я завлече в кабината на чистата и каза ,,Не мога вече" почнаха да се целуват на по едно време Сиси осъзна,че е седяла до тоалетната повече от 15 минути и тя тръгва.
Сиси: Чао Стили ще се видим довечера.
Стили: Нямам търпение..
Сиси се връща в час и Мира се обърна към нея и червилото и беше цялото размазано...
Мира шъткайки каза. . .
Мира: Сиси червилото!!
Тогава Кристиян който хр Сиси се закле да пребие Стили 😤
Както винаги след часовете Стили чакаше Сиси пред училище...
Стили: Е тръгваме ли?
Сиси: ДААА!! 😍😍😍
Пристигвайки на копона Сиси видя само непознати хора и се оплаши. .
Стили: Не се притеснявай няма да сме тук за дълго време 😎
В същото време Джош беше на една маса и носеше черни очила за да не го разпознаят...Сиси и Стили отидоха на танцинга и там веднага се претрупа с хора. ..Сиси изгуби Стили и не знаеше какво да прави за това продължи да танцува.Двама хулигани отидоха при Сиси и почнаха да я обарват и да и казват гадни неща..След минута Стили ги видя изтича и удари юмрук на единя а другия направо го прати в болница за това Сиси и Стили бяха изгонени а Джош ги изгуби и си тръгна.
Стили: Хей добре ли си? Нараниха ли те?
Сиси: Добре съм нямаше нужда да го правиш.
Стили: За моето момиче си заслужаваше...е сега хайде у нас..
Сиси и Стили пристигнаха в къщи и Стили живееше сам защото родителите му са в чужбина..
Стили завлече Сиси на горния етаж и каза "Давай,, Сиси го бутна на леглата и седна върху него почнаха да се целуват и Сиси преспа у тях...На другата сутрин родителите на Стили му направиха изненада и се върнаха по рано от Париж.
Сега Стили къде да скрие Сиси? 😂
Пишете коментар ако ви харесва скоро има 4 - тест е до скоро!!😘
STAI LEGGENDO
Живота на Сиси
FanfictionТова и живата на Сиси той е необикновен и и се случват много странни неща нова е първата ми книга и се надявам да ви харесва пишете ми в коментарите и приятно четене