Тевтера

20 5 1
                                    

На другя ден още не е изгряло слънцето и Сиси отида в стаята на Джош отваря шкафчето до леглото и там намира тевтера му. Протяга се и го взима. Час по късно около в 7 сутринта Сиси най-покойно се прави закуска а Джош тичайки слиза по стълбите и крещи....
Джош: Сиси....Сиси.... да си виждала тевтера ми няма го никъде. Убеден съм,че вчера го сложих в шкафа ми ама го няма! А, ако някой го е взел?
Сиси: Успокой се, Може и да си го забравил  на работа! Поеми дълбоко въздух и отиди да провериш дали е там!
Джош: Добре.... надявам се да си права. Не Бих могъл да допусна някой да го е взел.
Сиси преглътна уплашено, обу се и тръгна за училище. Там отпред я чакаше Биляна цялата облечена в черно и с тъмно черни очила за да не я разпознаят.
Биби: Е..... взе ли го?
Сиси: Да в мен е но до утре вечер искам да си ми го върнала!!!
Биби: Ще видим....
Каза тя и се качи на мотора с който бе дошла. Потегли а Сиси влезна в училището.       През часа телефона и звънна. Беше Стили. Учителя: Сиси изключи телефона,ако обичаш!
Сиси: Добре господине.
Стили продължаваше да звъна а Сиси продължаваше да затваря. След училище Сиси разтревожено звънна на Стили....Разговорът им...
Сиси: Защо по дяволите ми звънеше?
Стили: Имам нужда от подкрепата ти! Баба ми която живее в Калифорния почина! Трябва да отида на погребението.  Още тази вечер тръгвам. Ще се видим след около седмица.
Сиси: Това е ужасно. Но какво ще правя без теб???!?!? 😣😣
Стили: Спокойно ще мине бързо обещавам.
Сиси: Ок.
Сиси затваря и тръгва за в къщи. Пресича прага на вратата а къщата беше с главата наопаки. Сиси изтрещя....
Сиси: Но какво по дяволите?
Джош: Сиси!!! Не намирам тевтера! Не беше на работа! никъде го няма! Помощ!! Мъртъв съм ако някой го прочете!
Сиси: Успокой се.
Сиси подреди къщата и на вечерта всичко бе наред докато телефона на Сиси не звънна. Беше Биби!
Сиси:Но какво ли иска?
Джош: Какво каза?
Сиси: А нищо нищо говорех си сама.
Зжош: Ок
Сиси вдига а Биби и казва ужасна новина....
Каква е? Ще разберете в следващата част! Надявам се да ви харесва! И да..... мс за вниманието. Обичкам ви....Чао 😇😘😍❤🙊

Живота на Сиси Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin