alone

113 14 9
                                    

12 Mayıs

Değişik bir çifttik. Psikolojik sorunları olan bir çifttik. Ama kesinlikle kötü bir çift değildik. Herkes bizi sever,bizim mükemmel bir çift olduğumuzu söylerdi,dışarıdan tabiki. Sorunlarımızı kendi içimizde yaşar kimseye göstermezdik. Sanırım en iyi yaptığımız şey buydu. Yaşayıp yaşayıp içimize atmak.

Arkadaşlarımızlayken bana olduğunun en iyisini gösterirdin. O yüzden hep dışarı çıkıp arkadaşlarınla olmak isterdim. Bugün de öyle istemiştim. Ama bir terslik vardı,şuan normalden de kötüydüm. Karşımdaki yeni birisiydi,hiç görmediğim bir yüzdü. Muhtemelen yeni tanışmıştın. Peki niye bu kadar yakındın? Niye onun gözlerinin içine bakıyordun? O gözlerin tekbana öyle baktığını düşünüyordum.

"Peki sen nasılsın?" Kız parmağını bana uzattı ve Seulgi'nin yakınlığından kurtuldu.

Zorla gülümsedim ve 'iyiyim' anlamında omzumu silktim. Hayır, iyi değildim. Seulgi,sana öyle baktıkça nasıl iyi olabilirim? Seulgi, kız bana yöneldiğinde bile bana dönmemiş,kızı inceliyordu. Birini aldatacak ise niye gizli yapmıyordu,niye gözümün önünde bu tabloyu görmek zorunda bırakıyordu.

"Seulgi,senden de nefret ediyorum. Seulgi, senden de nefret ediyorum. Seulgi, senden de nefret ediyorum." Seulgi, hızla masanın diğer tarafından elimi tuttu ve beni kaldırarak kendine çekti. Bir şey diyecek sanmıştım ama sadece ağzımı kapatmıştı. Yine olmuştu,problemim onun çevresinden birini rahatsız etmişti. Suç benim değildi ki?

Seulgi, kolumu daha da sıkı kavrayarak beni oturduğumuz kafeden çıkardı. Evimize gidene kadar beni sürükledi. Elim yanıyordu ama susuyordum.

Sonunda eve gelmiştik. Beni koltuğa bıraktıktan sonra odasının, daha doğru olacaksa odamızın kapısını sertçe kapattı.

Saatlerce orada belki bir şey için geri gelecek diye düşünmüştüm ama gelmedi. Beni yalnız bırakmıştı. Kavga etmemiz daha iyiydi, o her şeye zarar verirdi fakat sonunda yumuşar bana sarılır,beni affederdi. Peki,bu ne demekti? Beni affetmeyecek,sarılmayacak mıydı.

Seulgi lütfen bana sarılmaya gel, sana muhtacım.

Bu gün de zamanımın bir kısmını berbat geçirmiştim.

Supernova ||| Seulgi&WendyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin