grown

83 12 3
                                    

13 Mayıs

Sen böyle yaptıkça ne kadar genç olduğumuzu anlıyorum. Kafamızın karışıklığını gideremeyecek kadar genciz. Ama seni sevecek kadar olgunum. Sen de beni seviyordun,bundan emindim ama bunu kaldıracak kadar olgun muydun? Tartışılır.

Ben uyuya kaldığımda sen yanıma gelmiş bana sarılmıştın ve benim gibi uykuya dalmıştın. Niye daha erken gelmemiştin Seulgi? Senin yanımda olduğunu bilmem,hissetmem gerekiyordu. Ben böyle olsun istememiştim ki.

Ben düşüncelerime odaklıyken sen uyanmıştın. Güzel sesin dikkatimi sana toplamamı sağlamıştı.

"Herkesin sahip olması gereken bir mucize gibi geldin başıma. Seninle geçirdiğim zamanları düşündükçe kendimi peri masalında gibi hissediyorum. Seni sevdiğim bariz ama bilmiyorum Seungwan." Yaptığın konuşmanın nedenini anlamamıştım. Zar zor konuşmaya devam ettin.

"Anlatmak istediğim şey,en kötü zamanlarımızı düşünerek bile mutlu olabilirim. Biliyorum dengesiz olma konusunda üstüme yok ama üzgünüm. Lütfen hiç yanımdan ayrılma birtanem. Şunu unutma ki sen yoksan ben de yokum,sen varsan ben de varım." Gözlerine odaklandığımda yaşların yüzüne akın ettiğinin farkına vardım. Uzun yıllara sahip olan birlikteliğimizde ilk defa seni ağlarken görüyordum. Gönlüm hiç görmemeyi dilerdi.

Sağ elimle pamuk gibi olan saçlarını okşadım,boş kalan elimi ise beline sardım.

"Güzelim,dün ne olduysa ben unuttum. Bak aydınlık oldu,güneş doğdu,yeni bir güne uyandık. Lütfen bir daha ağlama. Ben seni güçlü görmeye alışmışım,garip geliyor." Zorla gülümsedim ve gözyaşlarını sildim. Yüzünde oluşan masum gülümseme karnımdaki kelebekleri uyandırmıştı.

"Sadece dün için değildi bu,seni ne zaman üzdüysem onun içindi. Özür dilerim." Zorla konuşmuştun. Seni yanıma daha da yaklaştırarak göğsüme başını yerleştirdim. Konuşmuyordum. Bazen susmak daha iyidir derler ya haklılar. Saçına buseler kondurarak okşuyordum. Bu uykunu getirmiş olacaktı ki anında uykuya dalmıştın. Dün gece uyuyamadığın belliydi.

Evet, olgun değildin,kafan karışıktı ama beni seviyordun. Bu bana yeterdi. Beni her zaman sev.

Bugün de zamanımızın bir bölümünü sevgi dolu geçirmiştik.

Supernova ||| Seulgi&WendyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin