#YabancıDiziler

849 24 6
                                    


Öncelikle ülkemizde olan bu darbe girişimini şiddetle kınar şehitlere ve ölen vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet yaralılara şifalar diliyorum.

Arkadaşlar uzun bir süredir yokum çünkü gerçekten zor bir sene geçirdim ve derslerime ağırlık verdim bu zor süreçten sonra tatilimi de bitirip hemen yazmaya konuldum. Bugün sizin için dizi tavsiyesi yapacağım.


1. GAME OF THRONES

Yazların onlarca yıl, kışların ise bir ömür sürebildiği bir diyar, içten içe nifakla kaynamaktadır. Köklerini saldıkları topraklar kadar soğuk ve sert olan Starklar'ın kalesi Kıştepesi'nin kuzeyinde, Yedi Krallık'ı koruyan Sur'un ardında tekinsiz güçler toplanmaktadır. Kuşkulu bir ölümün ardından kralı ve dostu tarafından saltanat makamı olan güneye çağırılan Eddard Stark kendisini Demir Taht'ı arzulayanların baş döndürücü entrikalarının arasında bulur. Dostuyla düşmanını, gerçekle yalanı ayırt edemez olan Eddard'ın ne kıyısında yürüdüğü uçurumdan, ne de Ejderkrallar'ın soyundan gelen sürgün Targaryen kardeşlerin taştan ejder yumurtaları ve soylu atların sırtında serpilen iktidar düşlerinden haberi vardır. Kış, Starklar ve yandaşları için olduğu kadar Yedi Krallık için de uğursuz alametlerle gelmektedir. Taht mücadeleleri her zamankinden daha sert geçecektir.


2. SUPERNATURAL

Dizi Dean Winchester ve Sam Winchester kardeşlerin babalarının kayıp olmasından sonra tekrar bir araya gelip Sam'in bıraktığı avcılığa geri dönmesiyle başlar. İki kardeş hayatlarını babaları ile beraber, annelerinin küçükken bir varlığın yakarak öldürmesi sonucu insanları bu gibi varlıklardan korumaya adamışlardır. Fakat avcılık ile uğraşmak istemeyen ve normal bir yaşam sürmek isteyen Sam babası ile tartışarak evi terk etmiştir. Yıllarca abisi ve babasından ayrı yaşayan Sam, üniversitede eğitim görmüş, Jessica isminde bir kız ile evlenme aşamasına gelmiştir. Üniversiteden mezun oldukları gece uzun zamandır görmediği abisi Dean, babasının birkaç haftadır kayıp olduğunu ve yardımına ihtiyacı olduğunu söyler. Sam babasını bulmak için son bir kez abisinin yardımına gider. Babasını arayışları netice vermeyince Dean ona yeniden avcılığa dönmesi için teşvik eder fakat Sam kabul etmez. Aynı gece Sam eve dönünce, nişanlısı Jessica'nın annesi gibi tavana yapıştığını görür. Müdahale etmesine fırsat kalmadan Jessica'nın alevler içinde kalarak ölmesine tanık olur. Bunun üzerine Sam, hem insanları bu gibi yaratıklardan kurtarmak için hem de annesini ve nişanlısını öldüren yaratığı bulup yok etmek için yeniden avcılık yapmaya başlar.Dizi, kardeşlerin insanların gerçekte var olmadığını zannettiği birçok tür yaratık, hayalet, şeytan vb. varlığın avcılığını yaptıkları ve bu macerala sırasında yaşadıklarını anlatır. Dizide, Dean ve Sam arasındaki özel ilişki ön plandadır. Dean, içki ve kadın düşkünüdür. Fakat, oldukça cesur ve gururludur. Kardeşi Sam'e ona olan bağlılığı etkilenmemizi sağlar. Dean eğlenceli, klasik rock hayranı ve hiçbir şeyden korkmayan biri gibi görünse de onunda korktuğu ama saklamayı tercih ettiği şeyleri vardır ve Sam bu yüzden çok zorlanır. Sam ise merhametli, zeki birisidir. Dizi boyunca iki kardeşin başından geçen duygusal, dramatik, komik ve korku dolu maceraları izleyicileri ekrana bağlar.


3. LOST

Lost , Amerikan drama televizyon dizisidir. Program, Sidney, Avustralya'dan Los Angeles, Amerika Birleşik Devletleri'ne uçan bir yolcu uçağının kaza yapması sonucu Güney Pasifik'te gizemli bir adaya düşen kazazedelerin hikâyelerini konu edinmektedir. Her bölüm tipik olarak adada geçen ana hikâyenin yanı sıra, bir karakterin hayatındaki bir başka noktaya ilişkin ikinci bir hikâyeye sahiptir, yine de diğer zaman ile ilgili olaylar düzeni bu formülü sonraki bölümlerde değiştirmektedir. İlk bölüm, ilk kez 22 Eylül 2004'te yayınlandı[1] ve altı sezon yayınlandıktan sonra 121. bölümü ile şov, 23 Mayıs 2010 tarihinde sona erdi. Dizi, Amerika Birleşik Devletleri'nde American Broadcasting Company (ABC) kanalında yayınlanmakla birlikte, birçok ülkede bölgesel kanallarda yayınlandı.


4. TEEN WOLF

Dizi, sosyal serseri Scott McCall etrafında dönmektedir. Scott, Beacon Hills Lisesi'nde lakros oynayan genç bir öğrencidir. Bir gece kurtadamın biri tarafından ısırılmasıyla hayatı büyük ölçüde değişir. En iyi arkadaşı Stiles ve gizemli kurtadam Derek'in yardımıyla bir kurtadam olduğunu keşfetmesi üzerine, yeni keşfettiği kimliğinin içinde sunulan birçok tehlike ile ergenlik yaşamını dengelemeyi öğrenmekte zorlanır. Âşık olduğu kişiyi korumak ve etrafındakilerle olan ilişkilerini dengelemek zorundadır.Birinci sezonda, Scott aşkı ve bir kurtadam olarak yeni keşfettiği sorumlulukları arasında yapması gereken seçimle yüzleşir. Aşkını korumanın ve önceki ilişkileri ile yeni kurduğu ilişkileri dengelemenin bir yolunu bulmak zorundadır.


5. THE VAMPIRE DIARIES

Bu kasabada her şey olabilir. Ölüp ölüp dirilebilir, bir vampir olabilir, bir cadının büyüsüne maruz kalabilir, hatta kurt adamlara kendinizi kaptırabilirsiniz. Çünkü burası Mystic Falls.Kısa bir süre önce ailesini kaybeden Elena ve kardeşi teyzeleri ile yaşamaya başlarlar. Ama işler sanıldığı kadar sakin ilerlemeyecektir. Stefan'ın kasabaya dönmesiyle başlayan olaylar zinciri, gün geçtikçe gizemin ve aksiyonun dozunu arttırarak devam eder.L.J. Smith tarafından kaleme alınan seride; iyi ve kötünün birbirleriyle olan savaşı iki kardeş vampir Damon ve Stefan arasında yaşanırken, ikisinin arasında kalan Elena dengeleri korumayı başarabilecek mi?


6. FRİNGE


Hamburg-Boston seferini yapan 627 no'lu uçak, tüm yolcuları ve mürettebatı bir çeşit kimyasal saldırıya maruz kalmış halde, Boston Logan Havalimanı'na iniş yapar. Bu akıl almaz olayı araştırması içinse FBI Özel Ajanı Olivia Dunham ve John Scott görevlendirilir. Fakat Scott'un bir patlama sonrası komaya girmesi, aynı zamanda sevgilisi olan Dunham'ı harekete geçirir. Bir zamanlar hükümetin gizli deneyleri için çalıştıktan sonra, 17 yıl boyunca bir akıl hastanesine kapıtılan Walter Bishop'a ulaşan Dunham, yıllar önce üstü örtülen bir dizi doğaüstü ve paranormal deneyin de yeniden canlanmasına aracı olacaktır. Bu sayede geleneksel bilimin açıklayamadığı vakaları incelemek üzere, İç Güvenlik Teşkilatı'nın üst düzey ajanlarından Phillip Broyles'ın yetkisi dahilinde FBI'a bağlı Fringe ekibi kurulmuş olur. İnandığı bilimsel değerlerin daha ötesini görmeye başlayan Dunham sayesinde biz de, gerçek yaşamlarında hiç kimsenin kendi kimliği ile hareket etmediğini keşfederiz...


Benim izlediğim diziler bunlar sizin de keyifle izlediğiniz diziler varsa aşağıya yorum kısmına bırakmayı ve boş olan yıldızı doldurmayı unutmayalım hoşçakalın en yakın zamanda görüşmek üzere.^^




Her Türden Tavsiye/ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin