#Sivilce

2.3K 57 15
                                    

Benim sivilcelerim yok, sivilcelerimin beni var diyenlerdenseniz bu bölüm sizin için hjhj.

İlk olarak sivilceler için birçok krem maske vb. şeyler var ama hepsi genelde geçici çözüm oluyor.Sivilcelerden kurtulmak için yapacağınız ilk olarak ;

Sivilce yapan yiyecekleri yememek sivilceleri tamamen önlemez ama en azından sivilce çıkma riskini düşürür.

Acılı Yiyecekler: Acı ve kırmızıbiber gibi gıdalardan sakının. Yemeklerinize az katın. Bu besinlerin çoğu vücudunuza zarar verir. Sivilce kızarıklarını acı arttırır. Çünkü acı besinler yüzdeki kan akışoını hızlandırır.

Şekerli İçecekler: Şekerin fazlası vücut için zararlı olduğu gibi cildiniz ve yüzünüz içinde zararlıdır. Şeker katılan içecekleri azaltın bunun yerine bolca saf su için.

Süt Ürünleri: Organik olmayan sütler hormon içerir ve sivilceleri hormonlar iyice arttırır.

Ayrıca Cips Cips, kafein, aşırı tuzlu gıdalar vücudun yağ ve su toplamasına sebep olur. Bu tür yiyecekleri fazla tüketmemelisiniz.Bunlar yerine tahıllı besinlere, taze sebze ve meyvelere yönelmeniz daha iyi olur hem de sivilcelerin  geçmesine, ciltteki hücrelerin daha hızlı yenilenmesine yardımcı olur.


LAZERLE SİVİLCE TEDAVİSİ

Bu yöntemi yeni duydum akneler için vardı ama sivilceler için sanırım yeni bir umut ışığı gibi bişey. Lazerle sivilce tedavisi, yalnızca sivilcelerin yok edilmesini değil bağ doku elemanlarının güçlendirilmesini de sağladığından cildin canlandırılmasında oldukça etkin bir tedavi yöntem.İsterseniz ve maddi imkanınız varsa deneyebilirsiniz.


SİVİLCELER NASIL GEÇER ?

Size maske tarifleri vermeyi düşünmüyorum.Çünkü etkili olmuyo ve yan etkileri olabiliyor böyle olumsuz birşeye sebep olmak istemiyorum.Hem herkesin cildi aynı değil ciddi sonuçlarda doğurabilir.Onun yerine sivilcelerde kurtulmak  için, sivilce çıkan kısım günde en az 2 defa yıkanmalı yada yumuşak bir mendil ile temizlenmelidir.Bu işlemi yaparken çeşitli cilt temizleme ürünleride kullanabilirsiniz.Neutrogena Nivea vb.. Cildimize özellikle sivilcelerin yoğun şekilde çıktığı yüzümüze, ellerimizle fazla dokunmamız, özellikle sivilcenin bulunduğu kısma asla dokunmamız gerekmektedir.Sonuçta gün içinde birçok yere dokunuyoruz eller mikrop yuvası.Asla sivilcelerinizi patlatmamalısınız. Bakteriler yayılır ve daha kötü bir hal alır.Yüzünüzü bol bol soğuk su ile  yıkayıp yağlı yiyeceklerden uzak durursanız umarım en kısa zamanında yüzünüzdeki o düşmanlar yok olucaktır.


Yepyeni bölümle karşınızdayım.Bir günde Birçok bölüm yazmaya çalışıyorum.Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.#Üyeistekleri  de yapıcağım tabi yorum yaparsanız.Öpüldünüz Hoşcakalın..

Her Türden Tavsiye/ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin