Mă întorc pentru a mia oară pe partea cealaltă încercând să adorm iar. Oricât am încercat abia am reușit să adorm după două ore de privit și înjurat. Și chiar și după am dormit în reprize. Oftez exasperat și mă trântesc pe spate deschizând larg ochii. Apuc telefonul de pe noptieră și aprind ecranul. E doar opt fără un sfert. Și eu care credeam că e mult mai devreme. Trântesc la loc telefonul abținându-mă cu greu să nu pornesc datele mobile. Nu ar avea nici un rost, aș da de același lucru. Alina nu a mai fost activă de când mi-a răspuns la mesaj și asta mă face să vreau să plec de nebun pe plajă să o caut. Îmi pun palmele peste față abținându-mă să nu îmi dau una. Nu știu de ce pula mea îmi fac atât de multe griji pentru o tipă care nu face altceva decât să mă scoată din minți cu comportamentul ei de fetiță răzgâiată. Nici nu ar trebui să îmi pese de ce face. E viața ei și dacă vrea să ajungă violată sau moartă pe sub vreun pod e treaba ei. Îmi ridic palmele de pe față privind tavanul pe care am ajuns să îl și visez. Toată noaptea mi-am zis asta, că nu are de ce să îmi pese, dar oricât am sperat eu tot nu am reușit să dorm liniștit. Iau pentru a doua oară telefonul pentru a descoperi că e deja opt. De dormit nu mai am speranțe, pe Facebook sigur nu e nimeni așa că zic să îmi ocup timpul cu ceva mai periculos. Să mă îmbrac și mă duc la Mădă ca să văd dacă ea știe unde e Alina.
Respir adânc și îmi lipesc urechea de ușă, dar nu aud nimic, nici un sunet. Poate am noroc și doar dorm. Oricum nu risc să intru, încă mai țin la viața mea. Îmi dezlipesc urechea de lemnul tare și încep să bat destul de tare, cam cât să audă și vecinii.
-Mădăăă, ești acolo?
-Futu-te-n cur Sorine, ce pizdoiu' mă-tii vrei?
-Știi cumva unde e Alina? A dispărut aseară și nu îmi răspunde la mesaje.
-Și pentru asta mi-ai stricat tu somnu'? E majoră, vaccinată și nu sunt mă-sa, așa că nu știu pe unde pula mea umblă și nici nu îmi pasă. Așa, să umble pe unde vrea pizda ei că doar n-are gagic.
Deschid gura pentru a zice ceva, dar o închid la loc. Bruneta începe să înjure și niște sunete dubioase încep să se audă de acolo. Fac doi pași în spate, privind precaut ușa. O știu destul de bine cât să îmi dau seama că ar cam trebui să mă car dacă țin la ouțele mele. Chiar nu am chef să fie iar făcute omletă. Mă întorc imediat, îndepărtându-mă de zona periculoasă, direcția fiind plaja. Dacă nu o găsesc pe Alina măcar poate găsesc altă bunăciune.Dau cu piciorul în grămada de nisip din fața mea, deja plictisit. Cred că merg de aproape juma' de oră, idiotu' de mine nu și-a luat telefonu' și tocmai de aia m-am și plictisit așa. De aveam priveliște mișto mai ziceam, da' nimic frate. Nu tu buci, nu tu țâțe, nici măcar un picior de femeie nu am văzut. Și e frig cu draci. Măcar de ar apărea prin peisaj vreuna care le are cu alergatu', aș avea și eu ce fluiera. Nici pe Alina nu am găsit-o. Îmi ridic privirea din nisip pentru a da de două corturi, unul lângă celălalt, iar puțin mai încolo două persoane. Un băiat și după corp, o fată care are gluga trasă pe față. Nu o pot vedea prea bine, dar încep să merg cu pași mari spre ei. Cu cât mă apropii mai mult, cu atât îmi dau seama că șuvițele alea mov care îi ies de pe sub glugă îmi sunt foarte cunoscute.
-Eu îți spun, ai avut noroc că e prea dimineață că sigur ți-o luai de la mine.
-Îmi e milă de viitoru' tău soț, spune tipul râzând.
-Dă-l dracu de bulangiu că și de ce partide de sex o să aibă parte, nu o să aibă nevoie de amantă cât l-o ține pe el pula. Da' mai întâi să îl găsesc.
-Aoleu, da ce faci maică de zici că nu ar mai vrea nici o amantă?
-Ăsta e un secret pe care îl poți afla într-un singur mod.
-Hmm, sună așa de tentant că nu știu dacă o să pot rezista.
Îmi încleștez pumnul încercând să mă abțin să nu îi dau una individului din fața mea. Sunt destul de aproape ca să îmi dau seama că cea de lângă el este chiar Alina. Și cum pula mea să nu îți vină dracii pe ea? Eu stau și mă gândesc și îmi fac griji că nu îmi dau seama ce dracu' am făcut de am supărat-o și ea se hlizește cu unu' care mai are puțin și o fute aici pe plajă. Deja are pula sculată la cât s-a holbat la sânii ei.
-Minunat, eu îmi fac griji ca prostu' și tu stai bine mersi și râzi cu toți idioții de pe plajă. Și tu pulă sculată să nu comentezi că îți dau o stângă de o vezi pe străbunica călare pe o pulă.
Îmi întorc privirea către Alina care își dă ochii peste cap. Mă enervează atât de tare că îmi vine să o dau dracu și pe ea și pe prietena ei care nu face altceva decât să mă bată da' nici de al dracu' nu pot. Mi-a intrat pe sub piele și acum nu pot să îmi imaginez viața fără certurile noastre. Trebuia ea să fie printre puținele tipe de gașcă din satu' ăsta.
-Și ce, te-am pus eu să îți faci griji pentru mine? Nu ești tatăl, fratele sau gagicu' meu ca să zici că răspunzi de mine. Ce, nu ți-au mai răspuns curvele și te plictiseai?
-Dacă ar fi fost după ele m-ar fi ținut până dimineața, dar nu am mai avut eu chef de ele. Puteai măcar să dai și tu un mesaj la prostu' ăsta care avea să își ia omor dacă tu pățeai ceva.
-Da, știu, te-ai plictisit de ele și ți-ai adus aminte și de mine că exist. Așa cum pentru tine au fost mai importante alea așa și pentru mine altcineva a fost mai important decât tine.
Oftez enervat și fac câțiva pași în spate privind prin jur. Tipul deja s-a cărat, cel mai probabil imediat ce am început să ne certăm. Uite cu ce specimene își pierde ea timpu, cu "bărbați" din ăștia care dacă te dai spre ei să îi bați fug de rup pământu'. Îmi trec mâinile prin păr și mă întorc spre Alina care acum își admiră unghiile.
-De ce e așa greu de crezut că eu chiar mi-am făcut griji pentru tine?
-Pentru că până să plec nici nu mai țineai cont că sunt și eu pe acolo. Dacă mai stăteam mult sigur te suna vreuna din ele să le arăți pula că la cât de nesătule sunt s-ar fute non-stop și tot ar mai vrea.
Mă abțin cu greu să nu spun ceva pervers. Nu am chef să îmi iau vreo palmă sau mai rău, un șut în coaie. Îmi e de ajuns cât o să iau de la Mădă mai târziu pentru că i-am deranjat somnu'.
-Și puteai să îmi zici că te enervează că fac asta, nu să pleci de nebună să te fuți cu cine știe cine pe plajă.
-Și care e problema ta? Ce te fute pe tine grija de ce fac eu și cu cine? Nu îmi ești nici rudă și nici gagic nu îmi ești.
Dacă mai stau mult pe aici o să ajung să mă arunc de pe o stâncă direct în mare doar ca să scap de ea. Mă enervează mai tare și decât mama, și asta e aproape imposibil. Nu vreau să îmi imaginez cum va fi când ele două se vor cunoaște. Câteva voci se aud din depărtare lucru care mă face să îmi îndrept privirea spre plaja goală din spatele ei. Din depărtare se vede un grup venind și pot spune sigur că sunt rudele Alinei. Ăla e sigur râsul Silviei, nimeni din comună nu mai are așa un râs ca ea. Ar cam fi timpul să plec, așa că fără să mai zic nimic mă întorc și pornesc cât mai departe de toți. Am mare nevoie de o țigare și ceva de băut.
CITEȘTI
Viața la țară
HumorViață la țară cu bune și rele poate fi una chiar interesantă dacă locuiești într-un sat tipic românesc, plin de babe curioase și moși bețivi. Stai pe fază ca să afli ultimele bârfe din sat. ATENȚIE!!! Limbaj licențios, citești pe propria răspundere.