Desfac cu zgomotos doza de bere de pe masă și iau o gură zdravănă din ea. Nu e berea pe care o beau eu de obicei când mai prind bani de la mama, dar n-am cum să fac mofturi. Marin a venit tare fericit la noi cu niște bani fofolociți spunând că ne face cinste la toți cu câte o bere. Motivul: a născut nevastă-sa un băiat. Și al dracu are 28 de ani și ăsta e al treilea copil. După două fete a venit și un băiat. Eu am 25 și sunt singur cuc. Frumos sunt, deștept nu mai zic, bani nu prea am, dar îi fac eu. Nu înțeleg de ce nu vrea niciuna să fie cu mine.
-Bă, eu mă duc să mă piș, să nu vă prind că îmi beți din bere.
Cristi se ridică de pe scaun și își scutură curu' la noi în timp ce își ridică în sus chiloții, după care începe să alerge spre pomul ăla mare care e la vreo câțiva metri de noi. Nu vreau să cred că lu' ăla chiar iau intrat chiloții în cur.
-Ce futut în cur, spune serios Marius luând o gură de bere.
Cine vorbește! Fix el, despre care s-a zis că și-a tras-o la greu cu un gay de pe la oraș. Ziceau ăștia că a fost și prin cluburi dalea, da' cine să recunoască. Am văzut ce îi plac lui femeile, de aia nu se dă deloc la Roxana. Nu că s-ar uita aia la el. Proasta aia nu se uită nici la mine care chiar arăt bine, dar la urâtul ăla ce să vadă.
-Da' tu de unde știi Mariusică? L-ai așteptat la colț de stradă?
-Da, chiar așa! L-ai băgat la înghesuială nebunule? mă bag și eu în seamă ridicând sugestiv din sprâncene.
-Bă Bogdane, știu că ești prost, da' n-ai văzut cum a dat din curu' ăla în fața noastră? Ăla are experiență cu băieții mai multă decât noi toți cu fetele.
-Tu știi mai bine că doar tu ai petrecut mult timp prin cluburile de gay cu iubitul tău.
Lasă doza de bere pe masă și îmi aruncă o privire urâtă. Continui să zâmbesc, abținându-mă să nu râd. Prostu' de Cristi a terminat cu pișatu' și vine spre noi.
-Bă Adriane eu cred că ți s-a urât cu binele. Nu știu cine pula mea ți-a spus minciunile alea, da' să mor io, dacă te mai aud o dată că zici așa ceva de mine îți tai gâtu'.
Aprob tăcut din cap continuând să zâmbesc. Știu eu că fraieru' n-are tupeu să se ia de mine, da' se dă și el mare că a fost în pușcărie. Cine știe cât s-a futut și pe acolo în cur.
-Bă, să mor, cred că a trecut o babă în timp ce mă pișam.
Se trântește pe scaunul gol și apucă doza aproape plină de bere. O inspectează câteva secunde după care ridică nepăsător din umeri și bea.
-Și ce mă? N-a mai văzut pulă până acum? Își mai clătește și ea ochii puțin.
Încep să râd și mai iau o gură din berea proastă cu care am fost cinstit. Liniștea se lasă peste noi, fiecare gândindu-se la altceva. Să-mi bag pula, iar mi-am amintit de prostu' de Marin și de copiii lui. Cum mă urâtu' ăla să aibă nevastă și copii? E urâtă și aia, da' măcar o are. Și pe mine mă ocolesc toate de parcă aș fi vreun virgin. Da' eu nu mai sunt de acum un an când m-am îmbătat atât de tare de la un pahar de vodkă că am ajuns a doua zi dezbrăcat în spatele unui bloc. Lângă mine era o tipă destul de bună pentru standardele mele mici, tot dezbrăcată. Eu nu îmi mai amintesc nimic. Nici nu am stat până s-a trezit tipa ca să văd dacă ea știe ceva. Mi-a fost prea rușine să dau ochii cu săraca fată așa că mi-am adunat repede hainele aruncate prin gunoaie și am tulit-o. M-am întors din drum de vreo trei ori pentru că m-am gândit că ar fi frumos măcar să o îmbrac, dar mi-a fost frică că o să mă ia la bătaie. Știu eu cum sunt fetele astea. Ar fi crezut că vreau să o violez și m-ar fi rupt cu bătaia, așa că am plecat. Mi-am ignorat conștiința care îmi urla că nu e bine ce fac și am lăsat-o așa. Acum dacă stau să mă gândesc îmi pare rău că am plecat. Era acceptabilă și dacă nu aș fi fost atât de prost aș fi putut să zic că am salvat-o de unu' care ar fi vrut să o violeze sau ceva. Da' nu, Adrian are conștiință și Adrian o ascultă că el e prost. Și când mă gândesc că acum puteam avea gagică îmi vine să îmi dau câțiva pumni, dar ar părea ciudat. Măcar să îmi mai înesc amarul în spălătura asta de bere.
-Bă eu m-am plictisit! Hai care ce a mai auzit? Bârfe ceva? Bunăciuni după care să fac laba diseară?
Aproape mă înec cu berea, când îl aud pe Cristi spunând asta. Toți încep să râdă, moment în care prostu' se face mic în scaun și începe să se uite prin jur. Aruncă un "fără partea cu laba", dar nimeni nu îl aude, și chiar și cei ca mine care au auzit nu îl bagă în seamă. Marius îi dă un pumn în spate lu' Bogdan care chiar s-a înecat. Partea amuzantă e că ia dat atât de tare încât săracu' Bogdan a ajuns pe jos.
-Bă da' prost te-a mai făcut mă-ta.
Îmi întorc speriat capul dând de Ovidiu care stă în fața mea în picioare cu mâinile în buzunare. Se uită la Bogdan cu o față atât de serioasă încât ai putea crede că nu e om. Nici măcar nu zâmbește în timp ce noi ceilalți ne spargem de râs.
-Băieți, am pentru voi o bârfă care nu prea e bârfă.
-Adică? întreb eu încurcat.
-Adică e ceva ce am aflat, da' nu sunt sigur că e adevărat.
-Păi ia un loc frățioare, nu sta în picioare.
Marius îi ia scaunul lu' Bogdan care chiar intenționa să se așeze și îl pune în fața lu' Ovidiu care îl ia imediat. Îl pune lângă mine și se așază. Îmi fură berea din mână și după ce bea o gură destul de mare mi-o dă înapoi.
-Așa, acum că am băut și ceva să vă povestesc. Stăteam eu azi pe la doișpe' chiar aici cu prietenu' nostru Sorin și vorbeam. Nu stăm mult că apare Alina care normal că intră în magazin și îl ignoră pe prost care tot încerca să se bage în seamă. Nu vă interesează pe voi prea tare ce au vorbit ei și de ce s-au ciondănit, ideea e că am aflat că Alina e însărcinată.
Îmi măresc involuntar ochii în timp ce falca îmi e deja pe masă. Ce pula mea? Până și fustangiu' ăsta? Da' cum dracu? Știam că are grijă, doar umblă numai cu curve. Mă uit discret la ceilalți pentru a-mi da seama că și ei sunt la fel de uimiți ca mine.
-Închide gura Adriane să nu te trezești cu ce nu trebuie în ea.
Cosmin și-a revenit din șoc și are chef de miștouri. Îmi închid supărat gura și îi arunc o privire urâtă. I-aș arăta și degetul mijlociu, dar ăla e prea idiot, sare la bătaie din orice. Normal, scoate un prost un căcat pe gură și acum fac toți mișto de mine. De parcă eu o iau în gură ca alții.
-Bă tu ești sigur? Nu cumva glumea sau ceva?
-Hai mă Mariuse chiar mă crezi prost? Nu glumea, ce pula mea, acum crezi că mint?
-Calm coaie, nu te-am făcut mincinos. Doar e cam greu de crezut. Dacă era vreun prostălău mă așteptam, dar pe Sorin îl vedeam mai deștept.
-La cât de bucuros era sunt sigur că a și vrut. Cine știe, poate chiar s-a scrântit și vrea să se așeze la casa lui.
-Din partea mea să facă ce vrea, atâta timp cât continuă să ne facă cinste când e ziua lu' mă-sa.
Începem toți să râdem. Nu mai știu cum a început totul, dar de vreo doi ani Sorin ne cinstește când e ziua lui și a lu' mă-sa. Nu pot să spun că nu îmi convine, cine ar refuza o bere pe gratis? Ăla măcar știe dracu să cumpere bere bună nu pișoarcă dasta.
-Fira-i tu al dracu Cosmine, mi-ai adus aminte de bunăciunea de mă-sa și acum am chef să fut ceva.
-Și ce Roxana nu e disponibilă? întreb râzând.
-O fi, da' eu nu stau să o caut în tot satu' că până o găsesc îmi piere și chef și tot.
Îmi dau ochii peste cap și beau berea rămasă. Las doza goală pe masă și îmi arunc privirea spre șosea. Băieții deja au trecut la alt subiect, acum discută de cât de curve sunt Roxana și prietenele ei. Total neinteresant! Nici măcar nu știu de ce mai sunt prieten cu inculții ăștia. Poate pentru că alți prieteni mai deștepți nu o să pot găsi în satu' ăsta prăpădit. Oftez supărat. Aș pleca, dar unde pula mea să mă duc? Acasă nu vreau să mă duc, gagică cu care să stau n-am, nici alți prieteni n-am. Oficial îmi urăsc viața.
CITEȘTI
Viața la țară
HumorViață la țară cu bune și rele poate fi una chiar interesantă dacă locuiești într-un sat tipic românesc, plin de babe curioase și moși bețivi. Stai pe fază ca să afli ultimele bârfe din sat. ATENȚIE!!! Limbaj licențios, citești pe propria răspundere.