13

167 4 1
                                    

     Soarele a răsărit, câteva păsărele cântă de parcă ar fi plătite să facă asta și normal toată lumea s-a trezit. Chiar și Mădă a făcut un efort și s-a trezit pe la 8, lucru pe care nu îl face de obicei. Da stai așa că s-a trezit pentru că a tăiat-o căcarea că altfel dormea ea până la 12. Asta e, când te ia diareea nu mai ai ce face.
     Zi frumoasă, vorba lu' ăla de la meteo, păcat că unii s-au ars prea tare. Măcar de nu ar fi fost arsură solară și chiar și-ar fi tras-o cu cineva. Asta e Alina, dacă nu ai vrut atunci când a zis Sorin acum ești și nefutută și prăjită de la soare.
      -Și ce vor fetele să facem azi? întreabă întinzându-se Alex.
     După ce toată lumea s-a trezit s-au întâlnit ca de obicei în camera fetelor. Bine, mai mult camera lu' Sorin și Alina că la cât stă Mădă în camera aia. Și că tot vorbeam de prostu' număru' doi, Mădă a zis, eu doar reproduc, se pare că și pe Sorin la tăiat ceva. Nu știu ce și nici nu sunt prea curioasă.
      -Eu una nu mă mișc din patul ăsta până nu îmi trece durerea. Numai de soare nu am nevoie acum.
      -Și mie îmi e atât de lene că o să rămân cu ea să îi țin de urât, da' și să fac mișto de ea.
     Mădălino ce bătaie ți-ai fi luat tu acum dacă nu era Alina arsă toată. Deja a început să îți umple cămara pentru iarnă și încă nu ai zis nimic. Apare într-un final și Sorin cu sunetul apei trase pe fundal. Eee, asta da intrare demnă de filmele cu proști. Se trântește pe pat, normal fără să își amintească că e prin jur o persoană cu pielea sensibilă. Își primește câteva, mai multe înjurături de la Alina care săraca chiar suferă. Lasă dragă că te răzbun eu puțin mai târziu. Tu doar așteaptă că rezolvă fata. Da stai așa, se ridică și Alex din pat și cu o lene din aia de zile mari pornește spre baie. A dat căcarea în voi fraților? Ce ați mâncat toți trei de v-a chemat așa repede baia? Nu de alta, da vreau să știu să nu mănânc și eu că am treabă și nu pot lipsi.
      -Deci băieți, noi stăm în cameră și voi faceți ce vreți. Da să nu aud Alexe că m-ai înșelat că știi ce îți fac.
      -Nici în vis nu am curajul să o fac, țipă el din baie.
      -Așa că îți stă prea bine cu pula ca să faci o prostie și să te scap eu de ea.
      -Și dacă îi tai pula el cu ce te mai fute? Am înțeles că nu e așa de plăcut cu degetele și limba ca și cu pula.
      -Bă Sorine, aici e vorba și de cine o face mă. Păi dacă tipu' știe ce să facă cu limba și degetele e mai bine și decât cu pula mă. Da cine a zis că după ce i-o tai mai stau cu el? Îi dau galoșii și i-o și tai. Așa, cadou de rămas bun.
     Ce discuție perfect normală, nu? Așa ceva aud în fiecare zi, chiar și pe stradă. Și chiar și noaptea în somn le aud la ce prietene minunat de perverse am. Dar se pare că Alina încă nu s-a obișnuit cu asta. Și-a pus deja palmele peste față și sunt sigură că dacă ar fi putut ar fi plecat departe.
     Iese Alex din baie cu același sunet pe fundal și din două mișcări se trântește pe pat. Îi zdruncină puțin pe ceilalți, își ia vreo câteva înjurături, da' nu face decât să se întindă mai bine în pat.
      -Am ratat ceva interesant?
      -Doar o discuție despre datul de limbi, în rest nimic, răspunde Alina.
     După fața pe care o are, Alex e atât uimit cât și interesat de discuția pe care a pierdut-o. Ar fi vrut nebunu' să știe ce au vorbit, chiar întreabă, dar Mădă i-o taie cu un "nu e treaba ta". Se bosumflă, bagă fața aia de cățeluș sperând ca bruneta să se răzgândească, dar slabe șanse, nici măcar nu se uită la el. Renunță rapid văzând că nu are șanse așa că îi aruncă o privire lu' Sorin.
      -Și, te-ai gândit unde să mergem?
      -Da' tu ce ai făcut cât ai fost pe veceu? întreabă pe un ton răstit.
      -M-am căcat, mulțumesc de întrebare.
     Trei secunde de liniște după care palma brunetei zboară cu putere spre ceafa săracului băiat. Încă o palmă și încă una. Alex deja începe să se vaite că îl doare că a dat prea tare și eu mă rog să îi mai dea una. Din păcate, pentru mine, Mădă se abține din a-l mai pocni.
      -Ia hai afară din camera noastră. Nu stau eu să vă ascult vouă discuțiile porcoase.
     Alex dă să comenteze, dar când vede că Mădă își ridică mâinile spre el se abține. Din păcate, iar, nu îl bate, doar îl împinge până cade din pat.
      -Camera ta cică, da' eu am stat mai mult ca tine aici, comentează și Sorin.
       -Mă, tu vrei să te bat ca pe covoare?
     Da, da, da, asta chiar aș vrea să văd. Aș râde și eu. Încearcă să îi dea una, dar Sorin se ferește scoțând limba la brunetă. Mădă îi arată muie și se apropie de el, moment în care Sorin se dă pe margine de frică să nu și-o ia. Bruneta iar se apropie și el nemaiavând unde să se ducă și normal fără să își dea seama, cade peste săracul Alex care încă se mai plângea că îl doare curu'. Cele două fete încep să râdă și la fel fac și eu până ce ajung în mintea brunetei. Imaginea care îmi apare în față mă face să devin serioasă și să mă retrag ușor ținându-mi mâna peste ochii. Prea multe gânduri ilegal de necurate.
      -Mădălinooo, Alex te înșeală, și nu cu orice, cu un tip. Îi permiți așa ceva?
       -Nu-mi pasă atâta timp cât pot să văd și eu spectacolul.
     Cele două încep iar să râdă, iar eu stau potolită nevrând să mai dau de altă scenă fierbinte în mintea brunetei. Câteva secunde, nici măcar minute petrecute acolo și deja cred că o să rămân cu sechele. Deja îmi e milă de Alex.
     Săracu' Sorin se ridică cu o viteză destul de mare de pe prietenul lui. Încearcă să protesteze, să zică ceva, dar Mădă nici nu îl ascultă. E prea ocupată să facă mișto cu Alina. Bine, mai mult ea face mișto că pe săraca Alina o doare și să vorbească. Se ridică într-un final și nefericitul de Alex care pare deja pregătit să se tireze.
      -Hai mă Sorine las-o că n-are rost. Mai bine hai la o terasă ceva să ne mai răcorim puțin. Știi doar că mie îmi vin idei bune după primul pahar de bere.
      -Oriunde sunt mai în siguranță decât aici, așa că hai până nu îi mai vine vreo idee lu' nebuna de gagică-ta.
     Proastă mișcare Sorin. Bruneta se ridică enervată și înjurându-l apucă primul obiect care îi pică în față, adică o pernă și aruncă cu ea în săracul băiat care nu mai apucă să se ferească. Rămâne nemișcat câteva secunde în timp ce fetele se sparg de râs și Alex stă și el ca statuia neștind cum să reacționeze. Își revine în cele din urmă și dintr-o mișcare apucă perna de la picioarele lui, o aruncă cu putete în brunetă și fuge pe ușă. Alex văzând cum stă treabă fuge și el imediat lăsând-o pe săraca Mădă să arunce cu perna în ușă.
     Departe de camera fetelor cei doi bulangii au ajuns la o terasă destul de goală, dar nu contează. Fiecare cu paharu' de bere în față stă în liniște gândindu-se la ceva ce ei ar putea face. Așa au vorbit pe drum și asta fac. După alte câteva secunde de liniște și pace Sorin ridică fericit capul și își privește nerăbdător prietenul.
      -Bă, mi-a venit o idee așa bună că nu ai cum să zici nu.
       -Ia uimește-mă!
      -Hai mă să mergem la plaja de nudiști. Nu e nici departe și poate mai vedem și noi o bucă, o țâță, un picior ceva.
      -Bă Sorine, tu nu o știi pe Mădă sau ce? Păi dacă află nebuna că am fost la nudiști să mă uit la femei goale îmi taie gâtu' și mă lasă pe un câmp să sângerez până mor.
      -Hai mă că nici nu o să afle că doar noi nu suntem proști să îi spunem. Dacă întreabă am fost la plaja de n-am bronzat, am stat și la câteva beri și gata, aici nu are cine să ne toarne. Și nu ți-ar tăia gâtu', doar te-ar adormi pentru gen o oră și te-ar îngropa de viu.
     Dacă Sorin a vrut să îl sperie pe Alex ei bine i-a ieșit perfect. Săracul băiat e mai alb și decât peretele din spatele lui. Bine, oricine e mai alb decât peretele ăla plin de jeg, dar nu contează.
       -Hai mă că doar am glumit. O fi ea nebună, dar nici chiar așa. Nu e ca Luciana care umbla noaptea cu un cuțit în cimitir.
      -Cine? întreabă de data asta vizibil speriat.
     Sorin face cu mâna în semn de "nu mai contează" abținându-se cu greu să nu râdă. Știe că dacă îi mai spune și de nebuna aia clar nu mai se duce cu el la nudiști așa că se abține.
      -Uite, dacă află e doar vina mea și gata. Doar eu am venit cu ideea asta.
     Brunetul dă din cap în semn de da și bea și berea deja caldă. Așteaptă câteva minute ca și Sorin să facă asta, după care se ridică și pleacă spre plaja de nudiști.
     După vreo douăzeci de minute ajung și ei în fața panoului care anunță intrarea pe plaja în care nu ai voie îmbrăcat. S-ar dezbrăca ei acolo, da' unde lasă hainele? Se mai uită ei pe acolo până văd un indicator care le spune că în dreapta e un loc unde își pot lăsa hainele.
      -Pregătit pentru distracție? întreabă Sorin aruncându-și hainele în dulapul gol.
      -Mai bine zis pregătit să mor.
      -Aaa, să mori de plăcere că vezi atâtea tipe bune dezbrăcate?
     Sorin zâmbește pervers gândindu-se la toate bunăciunile pe care crede că o să le vadă dezbrăcate în timp ce Alex stă ca la tăiere. Săracu' de el, și mie mi-ar fi frică.
     După ce au scăpat ei frumos de haine, apropo și priveliștea e frumoasă, au plecat în viteză spre plajă. La orizont nimeni, dar stai că suntem abia la intrarea pe plajă. Merg ei și merg și merg și iar merg până ajung pe la mijlocu plajei și dau de grămada de oameni veniți să se bronzeze. Văzând asta Sorin își freacă mulțumit palmele și începe să inspecteze imprejurimile. Poate, poate, pică ceva. Se uită și Alex o dată și atunci are norocu' să o vadă pe una cu bidoanele la soare. Se uită câteva secunde la prostu' de lângă el și văzând că Sorin încă mai caută bunăciuni se întoarce el frumos la holbatu' lui. Fiecare e pe cont propriu.
      -Bă, ăia doi se fut acolo?
     Alex întoarce mai mult decât interesat capul spre Sorin care zâmbește până la urechi. Îi urmează degetu' întins și dă de un moș și o babă, destul de departe cât să nu vadă prea bine pruna uscată, care și-o trag. O fac ei așa mai încet, dar o fac. Săracu' de el își întoarce dezamăgit capul spre bunăciunea care se pare că s-a ridicat și a plecat. Sau e el prea prost și nu o mai găsește.
      -Hai mă să ne mai plimbăm că poate vedem dracu vreo tipă care măcar să arate bine. Mai futem și noi ceva.
     Alex dă din cap în semn de da și pornesc amândoi la pas pe plajă chiar pe porțiunea de plajă măturată de mare. Și cum trec ei așa pe plajă normal că dau de tot felul de ciudați ca babuinu' ăla care se scărpina în cur și după își mirosea mâna. Și zic babuin că e atât de păros că aș putea jura că doar ce a scăpat de la zoo. Și să te mai uiți cu o așa priveliște după gagici. Păi mai ai tu chef de ceva când îl vezi pe ăla făcând asta? Și încă mă întreb cum poate aia de lângă el să mănânce. Băi și cu ce poftă mușcă.
       -Îmi bag pula. Hai la o terasă ceva să bem o bere că nu mai pot. Mai întâi stafidiții ăia, acum tipu' care se scarpină în cur și ciudata care mănâncă lângă el. Bă eu pot să jur că gagică-ta a făcut ceva vrăji să ne meargă nouă rău.
     Alex se ferește pentru a treia oară de mâna lui Sorin care zboară prin aer ca prima clătită pe care încerci să o arunci în aer și dupa să o prinzi înapoi în tigaie. Aproape e lovit când fără să mai zică ceva gesticulează iar, dar se ferește la timp. Își dă ochii peste cap, nu îi e că era să fie lovit, a primit el și mai rele, da' nu crede că Mădă a făcut vrăji. Adică o fi ea mai sărită de pe fix, destul de înfricoșătoare când e nervoasă, periculoasă când are ceva greu în mână, dar totuși. Dacă era vrăjitoare era deja bogată și avea un harem format din 100 de tipi. Așa, e săracă și cu un prostănac drept gagic pe care o să îl schimbe curând.
      -Eu nu zic că nu e nebună, da' nu ar face ea vrăji sau prostii din astea. Pur și simplu, știi cum se zice, când nu ai noroc și-n pizdă dai de cuie.
      Cineva tocmai a spus un lucru inteligent, motiv pentru care primește două priviri uimite. Una de la Sorin care în mod clar nu știa vorba asta și una de la o babă care tocmai trecea pe lângă ei. Băbăciunea își coboară privirea spre instrumentu' lui și mergând cică lasciv îi face cu ochiu' zâmbind.
       -Na Alexe că mai nou ai lipici la babe, spune Sorin râzând.
      -Să te văd ce mai râzi când eu o să îi cheltui pensia la babă și tu o să o arzi tot pe banii lu' mă-ta care în curând nu o să îți mai dea nimic.
       -Lasă mă că mă fac pește și gata. Scot la bani pe curvele din sat de nu ai văzut nici tu nici baba ta. Marfă ca a mea nu are nici un pește din Germania.
      -Da ce au mă? Miere în pizdă de le lauzi atât?
      -Nu mă Alexe, da' sunt atât de experimentate că tu nu trebuie să mai faci nimic, decât să stai și să te bucuri.
       -Aș veni și eu să încerc una din ele, da' te știu eu pe tine că ești chitros și sigur ceri mult. Tu ai fi în stare și lu' mă-ta să-i ceri bani ca să îi faci rost de un amant.
     Stă Sorin câteva secunde, se gândește, analizează. Să spună, să își țină gura? Se uită câteva secunde prin jur și cum nimeni nu pare să fie interesat de discuția lor ilegal de ciudată se decide să spună.
      -Bă eu nu aș risca. Mama e atât de nebună că ar fi în stare să mă alerge cu făcălețu' prin curte și nu ca să mă bată, ci ca să mi-l bage în cur.
       Și așa cum se aștepta a primit de la Alex o privire mai mult decât ciudată. Săracu' nu știe ce să facă, ce să gândească. Dacă măcar ar fi vrut cândva să facă vreo glumă de mă-sa, acum i-a pierit orice chef. Chiar nu are chef să se trezească cu un făcăleț, sau cine știe ce altceva în cur.
      -Hai mai bine la o bere înainte să aflu și alte chestii care mai bine ar trebui să rămână secrete, spune în sfârșit Alex luând-o înainte.
     Sorin doar dă din cap abținându-se cu greu să nu râdă zgomotos. Nu a mințit la faza cu făcălețu', mă-sa chiar ar fi în stare de asta, dar îi convine că cel mai probabil Alex îi va face cinste cu o bere. Totuși nu aș vrea, și nici Sorin, să știu de unde va scoate banii. Asta ar fi mai ciudat decât povestea cu făcălețu'.
     Ne aflăm la o terasă, încă pe plaja de nudiști. Spre bucuria noastră, adică a mea și a lu' Sorin, Alex nu a scos banii din cur, că altundeva nu ar avea unde să îi țină, ci doar a trecut pe la cabinele unde s-au schimbat. A luat ceva bani și s-a întors. De aia sunt ei acum la o terasă înconjurați de bărbați dezbrăcați care discută la o bere rece. Nici urmă de vreo fată, semn că nici una nu vrea un suc rece. Sorin mai ia o gură de bere și își întoarce privirea de la tipul care a început să se uite ciudat la el. Nefericitu' nostru s-a uitat doar pentru că tipu' e nepermis de păros, dar a primit în schimb o privire ciudată. Doar ignoră și poate te va ignora. Poate nu ai tu Sorine ghinionu' ca ăla să fie gay și să fi pus ochii pe tine. Sau poate că eu am noroc și tipu' chiar te-a ochit și mai râd și eu puțin.
      -Nu știu cum să zic, da' mie tare îmi e că noi nu mai ieșim de aici virgini în cur.
      -De ce? Ai văzut vreunu' cu față de homo? întreabă alarmat Alex.
      -Nu, doar că părosu' de acolo se uită cam ciudat la mine.
      -La mine să nu se uite că mă omoară nebuna, da' tu ești singur și disponibil.
     Alex îi face zâmbind cu ochiul chiar când un alt tip de la altă masă se ridică de pe scaun cu un sunet enervant. Lasă niște bani pe masă și se îndreaptă cu pași mari spre cei doi. Sorin observă așa că îi face semn prietenului său. Nu au timp să reacționeze că deja tipul e în fața mesei lor uitându-se când la unul când la altul, sau mai bine zis la sculele lor.
      -Salut băieți! Singurei?
      -Eu am gagică! Sorin e singur și fără obligații, sare imediat de pe scaun Alex.
      -Eu voiam doar să vorbesc cu voi, spune tipul apăsat așezându-se pe scaunul gol chiar între cei doi.
     Alex se așează și el parcă mai liniștit acum că a auzit tot barul că are gagică. Sorin însă înghite în sec și stă de parcă ar avea un morcov în cur. El speră să nu aibă altceva în cur, da' asta depinde de cât de repede poate alerga.
      -Și ce vrei să vorbești cu noi? Nu vreau să par nesimțit, da' noi ar cam trebui să plecăm.
     Tipul se uită lung la paharele încă pline cu bere, după care se lasă pe spate pe scaun. Își duce mâinile pe după cap încordându-și mușchii. Se vede că merge la sală și că îi place să aibă grijă de corpul lui. La prima vedere ai putea spune că îi plac femeile, dar nu știi ce gay se ascunde după moaca aia dură.
      -Eu sunt Damian și aș vrea băieți să vă fac o propunere, asta dacă normal puteți ține un secret.
     Îi aruncă o privire urâtă lu' Alex care pare mai cu morcovu' în cur decât Sorin. Sigur se gândește că dragul de Damian îl va fute în cur și îl va omorî după ce vor pleca de aici. Nu pot spune că nu mi-ar plăcea într-un fel să văd asta, dar moartea lui e deja rezervată brunetei, deci dacă Alex va muri va fi de mâna lu' Mădă.
      -Ce propunere? întreabă Sorin cu vocea ușor tremurând.
     Pachetul de mușchi din fața lor își proptește coatele pe masă și își apropie fața de a lor privind câteva secunde prin jur. Cum nimeni nu pare interesat câtuși de puțin de ei începe să vorbească în șoaptă.
      -Nu știu dacă v-ați dat seama, dar eu sunt un biban în apele astea agitate.
     Își întoarce privirea de la unul la altul așteptând parcă un răspuns la o întrebare nerostită. Așteaptă însă degeaba că cei doi nefericiți sunt prea speriați ca să mai spună ceva. Au înțeles aluzia și Sorin e chiar puțin amuzat că Damian s-a numit un biban. Ar râde, dar nu prea e în favoarea lui acum. Alex pare și așa gata să fugă în orice moment de pe scaun, sigur s-ar duce mai ceva ca o rachetă în caz de pericol.
      -Și cum ziceam, sunt în căutare de peștișori aurii. Vin mereu aici sperând să găsesc oameni noi dispuși să câștige un ban cinstit și uite că am dat de voi.
      -Adică tu spui că dacă vrem noi putem fute femei și să și luăm bani pentru asta? întreabă Sorin mai mult decât entuziasmat.
     Însă nu primește răspunsul așteptat. Damian începe să râdă zgomotos ca și cum i-ar fi fost spună cea mai bună glumă. Se potolește însă după câteva secunde de râs zgomotos. Își șterge teatral o lacrimă din colțul ochiului și se întoarce spre Sorin care îl privește confuz. O mie de gânduri îi trec acum prin minte. Oare ce a zis greșit? Cu ce s-a mai făcut de râs acum? Poate fii mai tâmpit de atât? Bine, asta m-am întrebat eu, dar nu mai contează.
      -Dacă afacerea mea s-ar ocupa cu satisfacerea femeilor de ce mi-aș pierde timpul într-o terasă unde vin doar gay?
     Și așa cum era de așteptat cei doi au rămas cu gurile căscate de uimire. Li se părea lor ciudat că nu e absolut nici o femeie prin jur și că ospătarul care poartă o pereche minusculă de tanga e cam dubios, dar asta? Dintre toate au ajuns pe o terasă unde se strâng doar homosexualii. Și culmea, li se mai propune și să se fută în cur pe bani. Sorin mai curajos așa de felul lui își adună fața care i-a cam picat pe podea și înghite în sec făcându-și curaj să întrebe.
      -Și asta ce implică? Înseamnă că eu trebuie să îi fut pe alții în cur?
     Un alt râs umple încăperea acum aproape goală. Chelnerul trece pe lângă ei cu o tavă plină cu pahare de bere dând lasciv din fund. Cred că știm cine de aici și-o caută și speră să o găsească.
      -Da tu chiar ești amuzant tipule. În meseria asta și fuți, dar și esti futut, depinde de ce client dai. Și dacă vrei să intri în asta să știi că eu îi încerc primu' pe toți și nu te gândi că eu sunt femeia în cuplu.
     Sorin face ochii mari și nu doar pentru că a auzit asta, ci și pentru că a simțit o mână străină pe piciorul gol. Îi arunc o privire lu' Alex care se abține cu greu să nu râdă și imediat simte cum mâna se îndepărtează de el. Normal, Damian îl mângâie acum pe Alex care mai are puțin și cade de pe scaun la cât de tare încearcă să se îndepărteze de noul lor "prieten".
      -Ăăăm, eu ar cam trebui să merg la baie, am o urgență, spune aproape fără glas victima a cărei iubită abia așteaptă să îl omoare.
     Alex se ridică imediat de pe scaun și aruncându-i o privire plină de milă prietenului său pornește cu pași mari spre baie. Mai are puțin și aleargă da' nu contează.
      -Stai mă că vin și eu că poate rămâi fără hârtie și nu are cine să îți dea.
     Aproape se împiedică de piciorul lu' Damian când se ridică de pe scaun, dar își revine repede și începe să alerge după Alex care deja a dispărut pe holul ce duce spre băi. Mărește viteza și aproape dă peste prietenul lui care privește speriat prin jur. Sunt băi și pentru bărbați, dar și pentru femei, lucru cât se poate de dubios.
      -Bă să-mi bag pula, nu știu cum, dar trebuie să plecăm cât mai repede de aici.
      -Dacă nu puneai tu toate întrebările alea tâmpite poate că am fi scăpat mai repede de el.
     Șoaptele nervoase ale celor doi se opresc când un bărbat iese scuturându-și mâinile ude din baia fetelor. Îi examinează pe cei doi și mergând senzual îi mângâie în treacăt buca dreaptă a lu' Alex. Săracu' de el simțind atingerea rece și udă tresare și se abține cu greu să nu înjure. Tipul chicotește și îi trimite un pupic în aer ieșind de pe hol. Acum înțeleg de ce e o baie și pentru "femei".
      -Vezi? Hai dracu' să ieșim mai repede de aici până nu ajung și futut în cur, spune de data asta chiar nervos Alex.
     Deschide cu grijă ușa pentru ca nu cumva să lovească pe cineva și privește prin jur. Damian e tot la masa lor, de data asta butonând un telefon. Dracu' știe de unde la scos și tot el știe că nu vreau să aflu. Văzând totuși Alex că bibanu' nu e atent îl apucă pe Sorin de braț și începe să fugă cât poate de repede aproape dând peste ospătarul în chiloți. Își ia câteva înjurături, dar în mai puțin de trei minute se află deja destul de departe de terasă cât să nu o mai poată vedea. Se trântesc pe nisipul fierbinte și respiră adânc.
      -Asta chiar a fost aproape. Bă ție îți vine să crezi că era să fim făcuți prostituați?
      -Mie îmi convenea dacă ne ducea în Germania, comentează râzând Sorin.
     Își primește o palmă zdravănă de la Alex care clar nu a gustat gluma, dar continuă să zâmbească. Atunci nu i-ar mai fi zis mă-sa că stă toată ziua degeaba și la cum o știe sigur i-ar fi cerut să îi facă și ei rost de un amant.
     După încă câteva minute de stat, simțind probabil că îl cam frige curu' de la nisip, Alex se ridică cu lenea care îl caracterizează. Își scutură într-un mod nu foarte elegant fundul de nisip, făcându-l și pe Sorin să se ridice.
      -Vezi mă că ai nisip și între buci, spune râzând prostu' număru' doi.
      -De parcă tu nu ai avea, îi răspunde Alex făcând câțiva pași în spate.
      Și următoarea scenă nu merită povestită că nu e deloc sexy să vezi doi tipi goi care încearcă să își scoată nisipul din cur. Bine, doar partea cu goi e pe zona sexy. Și că tot vorbim de asta, Alex se mai scutură puțin și începe să meargă pe nisip privind absent cerul. Parcă aș vrea să știu la ce se gândește, dar deja știu că e o metodă prin care Mădă ar vrea să îl tortureze. Totuși, cum merge el așa cu ochii pe cer calcă în ceva moale, mult prea moale. Da, așa e, a călcat într-un mare, frumos și mirositor căcat. Își scutură degeaba piciorul acum maro și fără să știu măcar de ce își trântește piciorul în nisip.
      -Ce ai mă de ești așa gânditor? întreabă Sorin încă scuturându-se.
      -Nu e evident? Dacă află nebuna aia că era să o înșel mă violează, mă omoară și mă violează iar.
      -Lasă nebunule că ți-ar plăcea și ție. Bine, nu partea cu omorâtu' că la cât e aia de nebună mai întâi te-ar tortura. Uneori am impresia că sunt prieten cu Satana în persoană.
      Alex nu mai apucă să zică nimic că Sorin se și întoarce cu fața spre el strâmbând din nas. Se uită câteva secunde prin jur până ce privirea îi cade pe rămășița de rahat.
      -Bă Alexe ăla e un căcat acolo? Da de ce pula mea pare că a călcat cineva în el?
     Își mută privirea spre piciorul plin de nisip și începe să râdă zgomotos. Pe lângă faptul că celălalt picior este curat, se pot vedea câteva urme maronii. Își îndepărteazâ pentru câteva secunde mâinile de la nas doar pentru a le pune la loc câteva secunde mai târziu.
      -Cât de prost să fii mă să calci într-un căcat? Bă și cât de mare era nu l-ai văzut. Pfuu ce pute al dracu'.
     Încă râzând și ținându-se de nas, Sorin începe să dea cu spatele ca racu' încercând să scape de miros. Și cum nu se poate abține continuă să facă mișto de săracul băiat fără să se uite totuși pe unde calcă. Mai face el doi pași și când îl face și pe al treilea calcă într-un alt căcat la fel de mare și la fel de proaspăt. Simțind că a călcat în ceva ciudat de moale se oprește în loc ridicând scârbit piciorul în aer. Alex văzând că a pățit ca el începe să râdă uitând parcă de căcatul de pe piciorul lui.
      -Na mă prostule că râdeai de mine că nu am văzut câtamai căcatu'.
     Dezgustat de miros și de felul în care arată, fără să mai comenteze ceva, Sorin fuge în mare sperând să își poată spăla piciorul. Și normal că văzând Alex asta fuge și el în mare că și el are picioru' plin de căcat.
      -Băăă, nu se curăță, ce fac?
      -Pui mâna și cureți, răspunde Alex râzând.
     După alte câteva minute în care eu și Alex ne-am spart de râs uitându-ne la Sorin cum se chinuie să se curețe, cei doi pornesc la drum. Păcat, mare păcat. Fața aia scârbită pe care o făcea Sorin de fiecare dată când atingea căcatul ud e aur pur.

     Și ne aflăm acum, pe la șapte seara, mai mult sau mai puțin fix, în camera băieților. Din păcate pentru mine, dar și pentru voi, cei doi proști nu au mai călcat în nimic și nici nu au mai dat de nimeni.
      -Da mai spăla-ți-vă mă încă o dată că pute de te omoară, spune Alina din cadrul ușii.
     Lângă ea stă Mădă care râde în continuu încă de când i-au povestit băieții tot ce au pățit. Ar mai fi zis ea câte ceva pe ici colo, dar nu a putut să se abțină să nu râdă. Ia o gură mare de aer și devine pentru câteva secunde serioasă.
      -Ptuu! Fută-v-ar dracii, de ce nu v-ați dus, hă??  Chiar nu mai aveam la ce filme cu gay să mă uit, și știind ce dotări are Alex, ieșea ceva bun, face ea cu ochiul către gagicu' ei ăla dotat.
      -Hai mă iubi, eu era să fiu violat și racolat de un proxenet și tu faci mișto, răspunde bosumflat Alex.
      -Păi și ce, vrei un premiu? Ridică o sprânceană și pufnește. Lasă, că încercai și tu senzații tari! Erai și futut, nu numai futeai.
      -Mă eu vă las să vă certați în continuare că nu mai suport mirosu'. Sorin să nu te prind că te apropii de camera noastră.
     Și Alina a plecat încă ținându-se de nas. La ce viteză avea dacă nu ai știi ai zice că are vreo urgență, dar nu, e doar mirosul de la cei doi. Mădă se dezlipește de tocul ușii și le aruncă o privire celor doi.
       -E valabil și pentru tine iubi. Să nu te aștepți să vin în seara asta că la cum puți eu nici nu mă gândesc să ies din cameră. Rezolvă problema și mai vorbim.
     Le face cu ochiul și întorcându-se pe călcâie pleacă spre camera lor care din fericire nu e prea departe. Ușa celor doi e închisă zgomotos, semn că unul din vecini nu a mai suportat mirosul. Aproape că îmi e milă de ei. Aproape!

Viața la țarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum