2.Bölüm

13 2 2
                                    

Multi de Yankı.

×××××××××××××××××××××××××××

Yeni bir güne yine yalnız bir şekilde uyandım. Hemen düşüncelere dalmadan telefonumu alıp nükleer başlıklı kız - büyüdüm adlı şarkısını açtım (burada multideki sarkiyi acin) ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Banyo odamın tam karşişinda olduğundan odamdan müziğin sesi geliyordu. Ve tam nakarat bölümüydü en sevdiğim yer bu şarkı bence beni anlatıyordu. Tam benlik bir şarkıydı. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra diş fırçamı alıp üzerine macun döktüm ve su ile biraz ıslattıktan sonra dişlerimi fırçalamaya başladım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra banyo dolabını açtım ve Garnier saf ve temiz 3'u 1 arada ile yüzümü tekrar yıkadıktan sonra odama geçip üstüne bugün giycegim kıyafetleri alıp giymeye başladım. Kiyafetlerimi giydikten sonra aşağıya mutfağa teyzemin yanina gitmek için merdivenlerden indim. Mutfağa geldiğinde teyzem kahvaltı hazırlıyordu. Hemen yanina gidip yardım etmeye başladım.

-Günaydın teyzem.

-Günaydın kızım.

Diyip yanagımdan öptü. Teyzemin çocuğu olmuyordu. Yumurtalıklarında bir sorun vardı. Onun icin bana öz kızıymış gibi davraniyordu. Tabi benimde böyle davranması hoşuma gidiyordu. Anne sevgisini gerçek annemden görmesemde teyzemden görmüştüm.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra teyzem enişteme seslendi ve kahvaltıya çağırdı. Eniştemde geldikten sonra kahvaltı etmeye başladık. Benim teyzem öğretmendi. Eniştem ise teyzemin çalıştığı okulda müdür yardımcısıydı. Şuan okullar yaz tatilindeydi. Ama eniştemin okula gitmesi gerekiyordu. Sonuçta okula yeni başlayanları kayıt etmesi gerekliydi. Ama teyzem 2 ay evde durucaktı. Son 1 ay o da okula gidicekti.

Her neyse kahvaltımızi yaptıktan sonra eniştem işe gitti. Bende teyzeme sofrayi toplamasinda yardim ettim.

İşimiz bittikten sonra arkadaşım Aslıya mesaj atmak için telefonumu çıkardım.

Gönderilen : ASLI

Aslı yarım saat sonra Benzin Cafede ol.

Mesajı gönderdikten sonra ayakkabımı giydim ve evden çıktım. Benzin Cafeye gitmek için minübüse binmem gerekiyordu. Onun için durağa gidip beklemeye başladım. Aslının evi Cafeye daha yakın olduğu için o benden bile önce gidebilirdi. Minübüs geldiğinde hemen bindim ve parayı uzattım. Şansıma cam kenarindaki tekli koltuk boştu. Hemen gidip oturdum. Telefonu mu ve kulakligimi çıkarıp müzik dinlemeye başladım.

20 dakika sonra incegim yere geldim. Minibüsten indikten sonra cafeye doğru yürümeye başladım. 

Aslı gelmişti bile her zaman oturduğumuz yere oturmus beni bekliyordu. Hemen içeriye girip aslının yanina doğru gitmeye başladım.

Aslının karşısına oturduğumda asli bana baygın baygın bakmaya başladı. Bende böyle baktığı için noldu anlamında kafamı salladım. O da bana baygın baygın bakarak kafasını salladı.

-Aslı? Bir sorun mu var?

-Yoo

- O zaman niye öyle bakiyorsun?

- Sabahın köründe beni buraya cagiriyosun Su sence napmam lazım.

- Aslı saat 12

- Eee ne var biliyorum 12 olduğunu. Sen bilmiyomusun benim bu saatte uyuduğumu?

- Off Aslı nolucak bir kere de erken kalk.

- Kalktım zaten. Her neyse niye cagirdin beni?

- Hiç evde sıkılmıştım seni çağırdım.

Huzur EviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin