Seděla jsem před Isaacovým pokojem. Dovnitř mě nepustí a já nechápala co tu pořádně dělám. Slíbila jsem si přeci, že už půjdu dál. Zapomenu. Tak proč tu ksakru sedím na tej nepohodlnej sedačce a dělám, že se učím?!
Povzdechla jsem si a zaklapla knihu kterou jsem držela v rukách.
,,Měla bych jít domů, hledat Stilese, co já vím? Prostě něco a já tu sedím před pokojem a dělám, že se učím. Opravdu chytré." zavrtěla jsem nad vlastní logikou hlavou.
V kapse se mi rozdrnčel telefon. Ten už je jak horká linka. Bez pohledu na volajícího jsem přijimula hovor.
,,Halo?" zívla jsem do telefonu.
,,Scarlett," vyhrkl na mě starostlivý hlas šerifa. ,,Kde jsi?!"
Polekaně jsem si stoupla. ,,V nemocnici. U Isaaca, já vím, že tu nemám co dělat. Ani nevím proč tu jsem, jsem zrovna na odchodu takže-"
,,Díky bohu," vydechl šerif. ,,Okamžitě přijď ke vchodu."
Než jsem stačila odpovědět telefon už byl zase hluchý a tak jsem brala schody pomalu po čtyřech abych byla co nejrychleji dole.
,,Díky bohu," vyběhl mi naproti šerif a vtáhl mě do pevného objetí kterým mě zaskočil. ,,Stiles šel do domu. Bál jsem se, že by ti mohl zase něco udělat."
,,Cože?!" vydechla jsem. ,,Stiles je v domě?"
,,Ano," přikývl. ,,Pojď."
Nasedli jsme spolu s Allison do auta a prudce se rozjeli k domu. Ihned jakmile šerifovo auto zastavilo u domu jsem se bezmyšlenkovitě rozběhla dovnitř v patách šerifa, Allison a nově přijíždějícího Chrise Argenta a Dereka.
Vběhla jsem do pokoje, ale nikde nikdo nebyl.
Jedinou změnou v pokoji byly šachy. Polepené barevnými lístečky.
,,Co to má být?" prohlížel si to Chris. ,,K čemu jsou ty nálepky?"
,,Ty Stiles využíval aby mi vysvětlil všechno okolo...O Vás." vysvětlil šerif.
,,Možná je to vzkaz od Stilese?" vzhlédla od šach Allison. ,,Od toho pravého."
,,Proč je mé jméno na políčku krále?" nechápala Derek.
,,Je střežený," vysvětlil šerif. ,,Ale znepokojuje mě, že jste jeden tah od šach matu."
,,Je u Dereka, to nám chce říct." doplnila Allison.
,,A máme tam přijít." přikývl pan Argent.
,,Stmívá se," upozornil nás Derek s rukama založenýma na prsou.
,,Neřekl bych," zavrtěl hlavou pan Stilinski.
,,Řekl bych, že Váš názor by mohl být zkreslený,šerife." namítl Chris.
,,Heleďte se, poslouchejte." gestikulovala šerif. ,,My tady prakticky jednáme s někým kdo nemá motiv. Nemá rozumný důvod-"
,,No a co?"
,,Není to zabiják," pokračoval šerif. ,,Je to podvodník. Zabíjení je vedlejší efekt."
,,Jestli chcete říct, že nás nezabije. Tak Vám moc nevěřím." namítl Derek.
,,Nezabije," ujišťoval ho. ,,Chce ironii. Chce nějaký podfuk. Chce žert. A my musíme přijít s novou pointou."
Šerif si povzdychl a zadíval se na šachovnici.
,,Ano," přikývl. ,,Myslím, že mám."
(...)
ČTEŠ
SHUT UP! [Teen Wolf FF] *DOKONČENO*
FanfictionScarlett Foxter nebyla zrovna nadšená, když se musela přestěhovat z rušného New Yorku do zapadlého městečka Beacon Hills spolu se svou trapnou matkou, která má sklony k flirtování s každým mužem. Vše se obzvlášť zamotá, když si její matka vyhlídne...