1 ci bölüm.

212 10 4
                                    

Günlerin birinde 4 arkadaş kendi evlerinde oturub,telefonda mesajlaşıyorlardı.(whatsapp grupunda😄).Defne birden "evde oturmakdan sıkıldım.Bir yere gitmeye nedersiniz??"diye bir mesaj atdı grupa.Ardından Aleyna"Bencede iyi olur.Bende gitmek isterim.Güzel,sakin bir yere."Erkekler (Sinan ve Murat)kızların fikrini sevdiler ve "Ormana gidelim"dediler.İlk başda Aleyna korkmuşdu.Ama sonra Defne Aleynaya kormaması gerektiyini söyledi ve onun yaninda olacagina söz verdi😊.(Aleyma çok korkak bir kızdır)
(.......2 gün sonra)
Artık ormana gitmek zamanı gelmişdi.Erkekler arabayla kızları almak için evlerine gitdiler.Kızlarda bavullarını ve çantalarını alıb arabaya bindiler.Uzun yol vardı önlerinde.Tam 1 gün.Sabah 06:30-da evden çıkmışdılar.2 saatdir yoldalar.Arabada bol-bol eğleniyorlardı.Aleyna-"Yaşasınnnnnn tatile gidiyoruzzz😎"diye bağırıyordu.(Bu arada Defnenin küçük kız kardeşi Leyla'da gelmişdi ve Murat'ın kedisi Tom da)Araba aslında otobüsdü.Yani içi ev gibi otobüsler varya onlardandı.Harika bir arabaydı.Kızlar yemek ve temizlik yaparken ,Murat araba kullaniyor,Sinan da Leyla'yla oynuyordu.Kedimiz Tom'da kendi işinde😂😂.
Akşam olmuşdu dinlenmek için bir yerde durdular.Kızlar yemekleri hazır etdiler.Murat'da arabanı kontrol etmek için aşağıya indi(Arabada sorun yoktu öylesine inmisti).Sinan sigara çekmek için çimenler tarafa gitdi.Kızlar sofrayı kurmuşlardı.Murat Sinanı sesledi-"Heyy oğlum gelsene!".Sinan-"Geliyorum."diye bagirdı.Sinan geliyordu ki,bir ses duydu ve hemen arkasina bakdı.Ağacların arkasınsa sanki biri onu izliyordu....(Ardı var)

SİHİRLİ ORMAN🌲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin