Bună numele meu este Melody și am 19 ani . Am parul blond cu ochii albaștrii și am 1.70 . Am moștenit de la mama corpul de zeița și o voce încântătoare doar ca nu știe nimeni asta iar de la tata șarmul ,actoria și sarcasmul (Cum îmi place mie sa spun)
Stau singura într.o casa cu 2 etaje,deși am bani de nu trebuie sa muncesc tot o fac ,mai precis fac de acasă programe deci nu trebuie sa mă duc la serviciu ,ci lucrez de acasă.
Am avut o copilărie nu prea plăcută cu Harry Styles...ne detestam reciproc...dar acum am scăpat de tot pentru ca e într.o trupa de idioți.
Acum stau și mă uit la televizor sorbind din ceașcă de ceai,da ați auzit bine..nu suport sa beau cafea..prefer ceaiul ca sa mă calmeze și relaxeze .
Dar o gălăgie de afară îmi perturba liniștea așa ca mă duc la geam sa văd ce e cu ea.
Când mă uit văd un băiat de vârstă cu mine,poate chiar mai mare cu un an doi alergat de niște fete..hmm. .O fi vedeta sau ce?..întreabă conștiința mea dar săracul de el e obosit și se apropie de casa mea.
Dar eu o credincioasa ce sunt o sa îl ajut pe așa zisul El.eh..nu.l pot lăsa în plata Domnului..fetele alea par periculoase și mai sa sară pe el.
Ies repede din casa iar când sa dea o cotitura în dreptul casei mele îl trag cât pot eu de repede în casa . Acesta încă nedumerit se conformează. Mă uit pe geam și văd ca fetele trec pe lângă casa .
Mă duc înapoi în sufragerie și îmi beau ceaiul în continuare și mă uit la TV de parcă nimic nu s.a intamplat
Băiatul se uita la mine ca la felul 14 și se așează lângă mine pe canapea și tot el e cel care sparge gheața.
"Deci cum te cheamă? "
"Melody. .tu?"
"Nu știi cine sunt?..poi și de ce m.ai ajutat sa scap de gloata de nebune? ."
"Nu și mi se părea ca ai nevoie de ajutor..deci..cine ești? "
"Zayn Malik și mulțumesc ..cred"spune mai mult pentru el
"Vrei un ceai?"
"Nu Mulțumesc dar stai singura?''
"Da și nu îți face griji ca nici.o nebuna nu poate sa intre în casa fără aprobarea mea...te înștiințez pentru ca te văd cam incordat"
"Sper ca nu ești tot o fana nebuna care vrea autograf și mă tine sechestrat aici..nu?"Întreabă el și eu mă holbez la el pana încep sa rad în hohote
"Asculta aici Mister Perfect...habar nu am cine ești. .dar eu te.am ajutat din Bunul simt pe care nu îl prea am dar dacă nu vrei poți pleca ...ușa e deschisa dar uite"si îi arat cu degetul pe ecranul laptop-ului unde dădea o imagine de afară unde se vedeau fetele care îl caută pe Zayn.
"Auleo..Cum mai scap?"
"Nu știu. Dacă ești așa mare vedeta de ce nu îți suni impresarul și vorbești cu el..?"
"Îmi pierdui telefonul și nu știu nr de tel pederost "
"Cum îl cheamă pe impresar"
"Simon..de ce?
"Aa...Simon..îl am eu..L.am ajutat cu un program. .cred ca încă mai am numărul stai un monemt."
Și m.am dus sa îl caut.
Zayn POV
După ce ca fanele alea m.au alergat acum am ajuns la o ciudata care nu mă cunoaște dar îl știe pe Simon..de unde?..ce program ?..
Nu apuc sa termin seria de întrebări ca și vine.
"Poftim.."spune ea
Apuc telefonul și tastez numărul din foaia data de ia și sun.
Convorbire telefonica
"Alo..Simon..sunt Zayn "
"Ce s.a intamplat? "
"Poi m.au alergat niște fane și acum sunt la o fata pe nume Melody la care sunt găzduit temporar pentru ca afară încă sunt căutat deci...vi sa mă iei?"
"La Melody zici?..hmm. .dami.o la telefon te rog"
"Poftim e pentru tine"
Se uita la mine cu o sparceana ridicata."Alo ..Simon. ..da...ce?..doar nu vrei simon mă fac dădaca...5?..la ei?..da știu ca ..?.sa mă duc la ei o luna ?..poi si programele mele?..simon! ...off.. bine...îmi fac bagajul acum....dar te previn ca dacă mă enervează nu le voi face un bine....și presupun ca vrei sa merg cu mașina mea...nu?..pff...ma gândeam eu..okay.... pa...vorbește cu Zayn"
Și cam atât am ainteles
"Alo..Simon? "
"Da Zayn ...Melody o sa te duca acasă mai pe seara ..și o sa aibă grija de voi timp de o luna...deja știe interiorul casei deci...bafta..".
CITEȘTI
Sa Locuiesc Cu Niște Vedete?!
FanfictionCe se întâmplă atunci când trebuie sa faci pe dădaca la 5 idioți ?..dar când farsele devin un obicei iar dintr.un joc ramai însărcinată cu unul dintre ei?și mai e și prietenul din copilărie pe care nu îl sufereau deloc?