Dimineți cu zambete
M.am trezit dintr.o data sufocată și storcita de ceva sau mai bine zis cineva. A da..de Pudelul meu.
Hmm...dormim îmbrățișați cu spatele lipit de pieptul lui mare și călduros...prea călduros și cu degetele mele încleștate cu ale lui...doamne și am un zâmbet tâmp pe fata de zici ca sunt o adolescenta hormonala
De fapt sunt adolescenta și am hormoni de la sarcina dar ăsta e diferit. Mă ridic încet și pun o perna în locul meu . Fac un dus și mă duc sa pregătesc micul dejun. Niște bacon și omleta . Fac în jur de 11 porții sile pun în farfurii câte o porție dar mie și lui Niall câte 2...și uite așa ies 11 porti.
Mai fac niște salata de fructe și frișcă punând totul pe tava și mă duc la fiecare punând la fiecare ușa câte o farfurie doar ca la Harry pun una pentru Minunata Vaca Swift.
După intru în camera mea cu platoul și îl văd pe Harry stand în pat încă dormind . Pun tava ci mâncare pe dulăpiorul de lângă pat.
Și acum cum o sa îl trezesc?
Sărutăl sarutal
Cum sa îl sărut? Doamne conștiința proasta.
Știi ca te.ai făcut singura proasta nu?
Mda..bine cum spui tu.Mă duc lângă el și îl mișc ușor
"Harry..!"Spun încetMormăie ceva indescifrabil și se întoarce sa doarmă pe spate.
"Harry.trezește.te.."Spun acum mai tare
Și atunci m.a tras de mana și m.a aruncat în pat și el peste mine sărutându.ma apăsat.
Eu încă surprinsa nu îi răspund dar el se încăpățânează și mă musca de buza de jos.
Surprinsa îmi deschid gura și își vârî limba în gura mea și astfel îi răspund la sărut.
Nu știu de ce dar eu chiar vreau sa o fac și doamne ce bine sărută .
Își baga mana sub tricou și parcă mă furnica pielea în locul unde mă atinge .
Dar stai...ce fac eu aici? Îl împing de pe mine și pica jos din pat.
"Hey..ce s.a intamplat? "
Perfect..nu își amintește ca m.a sărutat.
"Poi când am venit în camera tu visai ceva ce habar nu am și te prefaceai ca săruți . Te.ai fâțâit într.una în pat pana ai picat jos " Spun eu
Dar Hey. .O parte e adevărata .
Și pot vedea că în ochii lui a apărut o urma de dezamagire.Stai..dezamăgire.?..dar de unde?
"In fine...uite..am adus mancare"
"Ai făcut mâncare pentru amândoi? "
"Da. .Pentru toți 9 și pentru domnișoara din camera ta am o porție speciala ce o va tine ocupata o vreme în baia ta" Și încep sa rad.
Harry POV
În dimineața asta mă trezesc cel mai bine. Pot spune cu mana pe inima ca nu am mai dormit așa de bine de când am plecat de acasă.
Fata asta e o enigma pentru mine. Recunosc ca sunt atras de ea însă sunt doar atras fizic nu altceva cred.
Încarc sa o caut îngerașul meu pentru al lua în brațe dar nu e de găsit. Și dintr.o data aud clanța ușii care mișcă.
Mă pun înapoi prefăcându.ma ca dorm în continuare.
Aud cum pune ceva pe dulapul de lângă pat. Se apropie încet de mine și ma striga
"Harry" dar nu îi răspund și mormăi ceva indescifrabil
"Harry trezește.te"spune ceva mai tare dar atunci o iau de mana și o arunc în pat sub mine și o sărut cu intensitate.
Dar mă împinge și cad din pat
"Hey..ce s.a intamplat? "
"Poi când am venit în camera tu visai ceva ce habar nu am și te prefaceai ca săruți . Te.ai fâțâit într.una în pat pana ai picat jos " Spune ea și pot spune ca sunt oarecum dezamăgit ca m.a mințit.
În timp ce mancam mi.e mi.au venit im minte momentele din seara când am petrecut 15 minute în rai și pot spune ca au fost chiar petrecute în rai.
În acel moment mi.am amintit și ca nu am folosit protecție. ..stai..nu am folosit protecție, ?
"Mel .Noi în seara când am jucat sticluța am avut protecție? "Și în acel moment s.a albit la față
"De ce întrebi? "Spune oarecum nesigura
"Poi...vezi tu?..Ăăă. .nu mai stiu " spune balbainduse
Și se panichează. ..știu țiu fata asta. .O face de fiecare data când se panichează. ..
"Harry. Trebuie sa Îți spun ceva important...eu...eu...sunt insarcinata"
Stoooop...e însărcinată? Cu cine?
"Cu tine..."continua ea de parcă mi ar citi gândurile
O sa am un copil?..vai doamne. ..O sa am un copil..
"Asculta chiar dacă nu vrei copilul ăsta eu nu avortez..O sa îl cresc singura dar cred ca ar trebui sa știi. .nimeni inafara de Niall matusa Valerya și Kate nu mai stie"
Stai..ei știu și eu nu?
"De ce nu mi.ai spus?"
"Harry...Cum ai fi reacționat dacă ți.as fi spus?"
"Uite asa " și o sărut lăsând.o fără aer.
Ne desprindem din sărut și ne lipim frunțile.
"Uite..O sa am grije de tine..promit..nu o sa te dau afară din casa ba chair va trebui sa te muți aici și o sa avem cu toții grije de tine"
Atunci face un lucru la care nu mă așteptam. Îmi sare în brațe
"Da...te iubesc orice ai fi tu ... ca nu ești supărat pe mine "
Melody POV
Iese din camera și tipa sa îl audă și vecinii
"Sunt tata!"încep sa rad de inteligenta de copil de care da dovada.
Cum o sa mă descurc și cu un copil ca el? Toți ceilalți băieți l.au felicitat mai puțin vaca aia ambulanta.
"Cum adică o sa fi tata Iubitule? ..eu nu sunt insarcinata "
Da.mi doamne răbdare ca dacă îmi dai putere o omor.
"Nici într.un coșmar nu as vrea ca tu sa fii însărcinată ..Melody e"spune și arata spre mine.
"Adică m.ai înșelat? "
Doamne fata asta e proasta sau proasta? ..
Nu ..e proasta la pătrat"Nici nu eram împreună. .și nu te iubesc deci fa pasi și ștergeo ... a da și fa și curat la tine în camera înainte de a pleca " îi răspunde cu nonșalanță iar mie îmi apare un zâmbet trimfator.
Dar nu apuca sa răspundă ca deja fuge la baie...Ooo. .latexul ăla își face efectul. .îmi spun în gând.
Dar ce nu știe e ca în sertarele ei sunt bombe cu vopsea și
BOOM!!..
V.am spus eu...
După ce s.a spălat. ..golit..(nu am pus prea mult latex)..făcut curat în camera a plecat în sfârșit. .
Doamne..cred ca o scoteam chiar eu în suturi.
Am sărbătorit cu toți faptul ca eu sunt insarcinata dar fără alcool.
Și am cântat o melodie compusa special Vacii alia acre a plecat ..(Melodia de la media )-Bad Blood de Taylor Swift
CITEȘTI
Sa Locuiesc Cu Niște Vedete?!
FanfictionCe se întâmplă atunci când trebuie sa faci pe dădaca la 5 idioți ?..dar când farsele devin un obicei iar dintr.un joc ramai însărcinată cu unul dintre ei?și mai e și prietenul din copilărie pe care nu îl sufereau deloc?