Harry o sa fie tata?
"Niall mai știe cineva ca eu am cântat? "Întreb eu cu speranța
"In afară de mine nu mai știe nimeni dar asta nu înseamnă ca nu o sa afle"
"Ce?!..nu..nu mai trebuie sa știe nimeni"
"De ce?..cânți frumos și ai o voce misto"
"Nu vreau..și nu e adevărat. .e un hobby mai mult dar în fine...nu spune nimănui "
"Bine...dar cu o singura condiție. ..sa îmi cânți o melodie"
"Bine..chiar am una speciala pentru tine"(porniți melodia și citiți versurile de la media)
"Wow..știu ca sunt dulce ca o ciocolata"spune Niall cred ca deja salivând dar nu apuc bine sa continui pentru ca alerg spre baie pentru a vomita.Noroc cu Niall în spatele meu și mă ajuta. Dar următoarea întrebare din partea lui mă amuteste "Când ați petrecut 15 minute în rai în seara aceea v-ati protejat nu?"
"N-nu!"Spun tremurând
"Haide liniștește. .sa mergem sa Îți facem niște analize"
"B-Bine"
După 30 de minute ajungem la spital și fac analizele iar acum stai și mă plimb pe holuri ca o proasta așteptând
"Dacă te mai învârti mult o sa faci gaura în podea"
"Dacă nu taci o sa Îți fac eu o gaura în cap cu un burghiul ameninț și tace. Tresare și eu la fel când o asistenta vine.
"Felicitări doamnă sunteți însărcinată !"
Ce?..doamna...însărcinată? ..Din instinct îmi duc mana pe burtica
"Mulțumim. .am dori o programare la un ginecolog dacă se poate.."spune Niall...eu deja nu mai am cuvinte.
"Desigur peste 10 minute Doamna Elisabeth e disponibila și are cabinetul în capătul holului."Și pleacă
"NIALL...!"...spun cu teama"ce mă fac?'
CITEȘTI
Sa Locuiesc Cu Niște Vedete?!
FanfictionCe se întâmplă atunci când trebuie sa faci pe dădaca la 5 idioți ?..dar când farsele devin un obicei iar dintr.un joc ramai însărcinată cu unul dintre ei?și mai e și prietenul din copilărie pe care nu îl sufereau deloc?