Capitolul 12

291 13 2
                                    

   Atât de aproape și totuși atât de departe.

O iau și când o inmanez... nu pot sa cred peste cine dau..

E... chiar

"Melody "șoptesc parcă ne venindu.mi sa cred ca ea e acum roșcata.

        Melody  POV

"Melody "șoptește încet mai mult pentru el.

"Harry. ..ce cauți aici"spun cu teama ca mă căuta și cine știe ce o sa îmi facă

"Am ..am venit la cumpărături...m.a trimis Niall...și m.am gândit sa o ajut pe roșcata care nu ajungea la ciocolata de căpșuni "face el aluzie la ce tocmai s.a intamplat

"Mda....bine . Cum spui tu " Spun eu râzând.

Acum devine iar serios.:"Am crezut ca ai plecat...se tot"

"Poi am plecat...stai la 10 case distanta de voi"si  atunci îi apare o incruntatura pe fata

"Adică ai fost atât de aproape de noi?"

"Și totuși atât de departe "continui melancolica

Și începem sa radem. .

"Hai ca asta a fost buna"spun printre râsete.

"Da.. dar de ce ai plecat. .știi cât timp te.am căutat? ..am renunțat pentru ca am crezut ca ai plecat și din tara"

Wow...m.a căutat. .și eu care am crezut ca s.a bucurat.

"Nu asta ți.ai dorit?..sa plec și sa te las în pace? Și nu aveam Cum sa plec din tara pentru ca nu aveam unde sa mă duc și am stat atât de aproape de voi ca sa va supraveghez și dacă eram așa de aproape de voi sigur nu m.ati fi căutat ..deci..e ceva strategic..eram chiar sub nasul vostru."

"Adevarat...tu întotdeauna erai Bună la așa ceva și sa știi ca fetele ți.au ascultat sfatul în legătură cu băieții...exceptand eu...nu îmi puteam lua gandul ca ai plecat cu copilul meu și uitate la tine...acum chiar zici ca ești gravida " Wow. Ce profund .. și stai..

M.a făcut cumva grasa?..

"M.ai făcut cumva grasa?..Harry Styles. .aud cumva colorat. .?..Din nou?"întreb mijindu.mi ochii

"Nu te mai uita așa la mine."spune ridicând manele ca și cum s.ar fi predat "Arăți bine gravida în 3 luni și pot spune ca tot la fel de sexy ai ramas"incearca sa repare greșeală cuvintelor..dar nu prea îi iese..

"Dragul meu...sa Îți reamintesc ca din cauza ta arat cum arat?"încerc sa par cât mai serioasa și nervoasa  dar pe dinăuntru mor ras

"Ăăă...."încearcă sa spună ceva și se scarpină la ceafa...

"Stai liniștit. .peste 2 luni aflu ce sunt însă astăzi mă duc sa fac o radiografie .vrei sa vi? "

"Ăăă. Da..cu cea mai mare plăcere. ."
.

Terminam amândoi cumpărăturile și pe ale mele le pun la Harry în masina și pornim spre spital. Acolo mă duc la doamna doctor unde aveam programare și aștept sa îmi spună dacă  totul e okay..

"Draga..acum știu ce sunt cu umbrele alea.."spune zâmbind. ..

"Și e ceva de bine"intreaba Harry  parcă emoționat

Stai..emoționat? ..dar ce? El are un copil în burta?

"Depinde...nu aveți un copil...ci 3..aveți tripleti"

Wow..ce?..stai. ..
1..
2..
3..
Și cu Harry
4...

Mă uit la Harry și când îl privesc îl văd ..fericit?   Și aia e o lacrima? De fericire sau de exasperare?..adică o sa aibă 3 minstruleti pe cap..nu 1

"Harry..tu plângi? ?"

"Normal..mai făcut de 3 ori cel mai fericit barbat " spune și Wow. .suntem cumva la camera ascunsa?

"Știi ca dacă seama cu amândoi vei avea de furca cu toți 3 nu?.."

"Știu. ..la ce temperament ai..nu m.ar mira"

"Temperamentul meu? !..dar tu?  Te.ai supărat ca am pus filmarea cu voi unde v.ati făcut de ras puțin. .bine puțin mai mult dar totuși. .."

"Tu ești aia cu gura mare"spune exasperat

"Eu?..cine a început Harold? "

"Voi chiar sunteți o familie ciudata"spune doctora uitându.se amuzata la noi

"Cum adică? "Întreb nedumerita

"Off..se vede ca va iubiți. ...dar nu recunoașteți "explica ca la prosti

"Eu ?..cu ea?..niciodată "

"Nici dacă ar fi ultimul Pudel de pe planeta nu l.as iubi " spun imbufnata.

Și așa am plecat nervoasa.
Auzi la ea..ne iubim dar nu recunoaștem.
Pff..ce știe ea?

"Harry? ! Nu e așa ca o sa mă duci pana acasă nu?"întreb precauta

"Normal ca doar nu te las singura pe drum..cu cei 3 copii ai mei "spune de parcă ar fi logic

"Bravo Harold...ma bucur ca știi sa  numeri pana la trei"

"Vai..unde era matematiciana "spune ironic dându.si ochii peste cap

"Uite cum facem..tu mă duci la mine acasă si uiți ca ne.am întâlnit bine?"

"Glumești nu?  Cum sa te las în pace...femeie nebuna ai copii mei în burta ta.."

"Vai..ce sa spun acum ca am 3 copii cu tine trebuie sa îl am și pe al 4lea"

"Cum adică?

"Harry..tu nu poți avea grije de ei..iar eu nu pot sta cu voi..deci tu ești ca și un copil...nu pot sa am grije de 4 copii.  Ce o sa spună fani? Mai bine sa nu știe nimic. Eu am o servitoare care mă poate ajuta. Tu ai grije de cariera ta și eu de a mea"

"Nici gând.  O sa fac eu cumva"

Ajunsa în fata casei mele îi mulțumesc  și intru în casa . II dau cumpărăturile Emei *menajera mea*și mă duc în pat sa mă culc.

Mai pe seara mă trezesc sa mănânc și day drumul la televizor iar ce văd mă face sa scuip mâncarea.

Erau poze cu mine și cu Harry astăzi la supermarket și la ....spital? Crainicul îmi confirma banuielile

" Da dragi fani. Harry  Styles a fost văzut în compania unei roscate insarcinate (detaliul ăsta nu putea fii omis ) la supermarket și la spital unde sursele noastre au fost confirmate ca cei 2 au mers la un ginecolog iar tânără roșcata (hey..am si eu un nume)Melody Monroe este însărcinată în 3 luni și câteva săptămâni. Oare speculațiile cum ca ar fi împreună sunt adevărate? (nu..nu sunt..Îți confirm eu)  Sau ca tatăl copiilor este însuși Harry? (Aici Îți dau dreptate cucoana). Se pare ca tânără locuiește la doar 10 case distanta de cei 5 fantastici  (mai de graba idioti). Pentru mai multe detalii după pauza".

Serios?..ce detalii? ..Au spus și unde stau..acum ce urmează. ..ce lucrez și câți ani am?.

De afară se aude un zgomot ca de blițuri. Și ușa trântindu.se..

Stai..Ea e în bucătărie. .și afară e plin de...reporteri..vai doamne.

Dar cine a intrat?. Când mă uit spre ușa văd pe cineva pe care nu mă așteptam să văd aici.

Nu e cineva...mai de graba sunt cineva...și sunt...





Sunt?....oare cine?

Sa Locuiesc Cu Niște Vedete?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum