Capitolul 7

329 18 2
                                    

Din coșmar în ziua farselor în stilul Melody și Kate

M.am trezit a doua zi cam prost dispusa și nu numai ca am și vomitat dar de jos era o gălăgie infernala.

Mă îmbrac repede cu o bustiera și niște pantaloni de trening scurți și cobor jos unde o întâlnesc le nimeni alta decât pe cea mai buna prietena

"Aaa. ..Kate ai ajuns" și îi sar în brațe

"Normal...doar nu voiai sa stai singura cu 5 idioți încă 2 săptămâni nu?"

"Hey " spune Louis ofensat

"Taci dacă nu vrei ca gaina ta sa ajungă în supa doamnei Valerya "

"Nu e găină! "

"E o pasare..și tot în supa ajunge"

Doamne....fata asta poate sa îi lase fără moștenitori la 4 de aici...Dacă se enerveaza...Harry iese din discuție. ..adică o sa aibă totuși nu?

"Melody...mai explicam.i o data..Ea ce căuta aici?"

"Dragul meu Harry. Eu mă aflu aici din motive bine întemeiate pe când tu meriți sa ajungi pe fundul unui lac"

Ar fi vrut sa comenteze dar se aude un ciocănit la ușă.

"Deschid eu..."se face vocea lui Niall auzită.

Și când deschide cine credeți ca a intrat...?..Oo. .Taylor Swift și sare direct la gatul pudelului meu.

"Iubitule. ..ce dor mi.a fost de tine"spune ea ca o lipitoare.

E o crima dacă as lăsa.o cheala și as da.o afară în suturi? Pentru ca dacă da atunci puneți.mi doamnelor și domnilor cătușele.

Oare așa se simte gelozia? ..ahh
Ce.mi faci tu pudelule.

"Taylor? ..ce cauți tu aici?întreabă Harry total surprins

"Iubitule , nu e evident? Am venit sa stau cu tine câteva zile"

Uu ce grimasa urâtă. .deci nu sunt singura care nu o suporta
Ce?..câteva zile? Ooo nu...nu merge așa. .

"Dar cine sunt fufele astea 2?"

Stai fufe?..tu te.ai uitat în oglindă?

"Fufe?...panarama naibii tu te.ai uitat în oglinda? O întreabă Kate. ..doamne țineți.o...O s.o omoare..
Și ce dacă? E perfect
Știu ca și mie îmi convine dar nu vreau pușcărie
Scopul scuza mijloacele
Ai dreptate

"Poftim?iubi..m.a jignit...îi dai voie sa se comporte în halul ăsta cu mine?"

Vai ce dramatic...mai ca îmi dau lacrimile. .de ras logic.

"Mda...Ăăă Kate te rog frumos sa nu o mai jignesti"
Kate te rog frumos. .de când?

Vezi sa nu..dar nu apuc pentru ca cineva bate la ușă

"Răspund eu"strig ca sa mă audă toți

Și când deschid ..vai doamne...dar nu putea fi nimeni altul de cât fostul meu iubit Alexandru. Dar ce căuta aici?

"Hey Bună Melody,"spune barbatul de 20 de ani cu ochii căprui și înalt de 1.86 cu umerii lățime și mușchi proeminenți. Pe orice fata ar putea sa dea pe spate...mai puțin pe mine. Gandul meu tot la pudel îmi e.

"Bună Alexandru..cu ce ocazie?"

"Poi am venit sa ne împăcăm. "Iar eu ridic o sparceana. "Uite Mel...știu ca nu ne.am înțeles noi cine știe ce..dar chiar vreau sa ne impacam"what....băiete eu sunt insarcinata?"Mel...eu chiar te iubesc"

Sa Locuiesc Cu Niște Vedete?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum