Umudun bittiği yer

84 33 4
                                    


Hayatını bir umutla yaşamak o umudunda bir anda yokolması bu bir mucize degil gercek.Aslinda üzülsende kimse anlamıyor mutlu olsanda ama insanlar daha cok birilerini üzmeye ugrasiyorlar o ayri mesele burda oturup mutsuz olmami seven insanlari hic anlamiyorum heleki bide onun canindan bir parcaysam simdi bunun sonu sence iyimi oldu bu kadarmiydi yhani bittimi oyle olunca rahatladinmii evvvet rahatladim bak yasiyorlar oldulermi biryerlerinde yara varmi hayir yok biraz sev beni yha azcik sev beni bi kez olsun deger ver bana kizma birgun meselaa yapabilirmisin kesinlikle hayir yasantilarimi acilarimi bilmeden anlamadan konusuyorsun kizim senin derdin ne diye sessizce fisildadinmi ???hayatimdaki dertlerimi soracagina onlari yuzume vurdun bunu unutmusum ben onca aci cekerken senin bunu benim yuzume vurdugunu unutmusum.Peki ne olcak bunun sonu mutlumu olcaz saniyorsun bunun sonu kesinlikle pismanlik ve bosa akan gozyaslari olucak ben buna eminim..Herseyi senin istedigin gibi yapsam sen mutlu olsan ben mutsuz olsam guzelmi olucak o kadar doluyum ki icten ice solemek istedigim onca seyi artik icimde tutamayip soylemekten korkuyorum en iyisimi siz beni rahat birakin yoksa sonu husranla bitecek bir kader yazilir defterimizee.....





BU DAHA BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin