HAYAL KIRIKLIĞI

72 25 0
                                    

En çok güvendiğin insanlardır seni hayal kırıklığına uğratan...En sevdiğin insandır sana acı çektiren...En mutsuz olduğun anda mutsuz olma sebebindir o insan...Ne yaşattığı umrunda olmadığı insanı yarı yolda bırakmaktır hayal kırıklığı...

Herşeyini paylaştığın insan bir günde sana yabancı olur. Umutla dolu bu hikaye daha baştan son bulur.Senin için ölümü göze almış insan var ise değerini bil. Değersiz insanlarla beynini yorma. Mutsuz olduğun günlerde yanında olana bak. Eğer yanında kimse yoksa müziği aç kulaklığını tak ve yaşamaya devam et.
Yeni insan arayışında ol...

O sana güvenmeden sen ona güvenme. Sakın hayal kırıklığı yaşatma. Yaşa ama yaşatma. Pişman olursun. Seni hayal kırıklığına uğratan insan belki pişman  değildir ama sen olursun. Çünkü onlar kendini beğenmiş ve çok bilmiş gibi hissedenler insanlardır. Onlardan nefret edin onlara kin tutun ama belli etmeyin. Ederseniz  hayal kırıklığına uğrayan yine siz olursunuz...

Susmayın haklıysanız susmayın. Ölümü bile göze alın ama susmayın...Haklı olmadığızı düşünen kişileri bir anda silip atın. Boş yerede konuşmayın. Pişman olacağınız şeylere konuşmayın. Yeri geldiğinde konuşun. Boş insanlarla boş konuşmayın...

Değerini bilen insanlara daha yakın ol. Dış görünüşü kesinlikle umrunda olmasın. Yoksa sende onlardan olursun...

Sen ağlarken oda sana kıyamayıp seninle ağlayan kişilerin sakın peşini bırakma. Dostum dediğin insanı sakın yarı yolda bırakma. Ozaman hayal kırıklığını sen yaşatmış olursun. Mutlu ol yıkıldığını sanmasınlar. Düştüğünde kimseden yardım almadan ayağa kalk. Yıkılmadığını anlasınlar. En içten sev ama söyleme götlerini kaldırmasınlar. Ölmek isterken yaşa ki pişman olsunlar. Acı çeksinler. Ölümeyi sen değil onlar istesinler......

BU DAHA BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin