Marinette
Poate va întrebați de ce nu sunt fericita ca restul haitei fiindcă Tybalt mi-a răpit adevărată iubire pe Teo Shadow cel mai minunat suflet pereche din toate timpurile.
Prima data când l-am intalnit era un simplu Rogue și eu Cum eram fata de Alpha tatăl meu nu a acceptat însă după multe rugăminți l-a acceptat în familia noastră.
Apoi am aflat ca tatl sau Devon Shadow a fost omorât pentru titlul suprem de către tatăl actualului meu suflet pereche nebun și obsedat de răzbunare.În timp noi am devenit haita nr 1 și când supremul a auzit ne-a declarat război, noi imediat antrenandu-ne pe brânci cot la cot pentru a nu părea niște papa lapte în fata unor trișori mincinoși.
Ne aflam pe câmpul de lupta când supremul venise și când mă vazu striga într-una : A MEA! Și acum nici măcar nu se mai uita la mine halal suflet pereche blestemat am primit.Te din doi pași era lângă mine spunandu-mi sa plec însă eu încăpățânat de fel am văzut ceea ce nu trebuia sa văd și anume Cum supremul mi-a despicat iubirea.
După ce toată haita mea împreună cu ai mei fusese despicata la propiu am căzut din cauza durerii însă nu am putut plânge iubirea vieții mele și nici ai mei părinți.Înainte de a incepe războiul am aflat ca sunt însărcinată și nu am apucat sa ii dau vestea cea mare și bucurătoare și nici măcar nu i-a spus primul te iubesc și acum voi regreta tot restul zilelor mele însă ceea ce nu știe el este ca poate un miracol bun sau rău mă v-a ajuta sa ies din aceasta haita mincinoasa și plina de răzbunare.
Nici măcar nu știu câte zile, luni sau ani au trecut de când toată aceasta poveste îmi apare în minte.
Cert este ca pe ușa a intrat mama lui ceea care ma urăște mai rău ca moartea.
-Haide Marinette e timpul!
-Pentru ce e timpul? spun și îmi vine sa o omor pe joaca cu mâinile goale măcar știu ca voi deveni altcineva și anume un rogue respectat.-Pentru ceremonie toanto îmi spuse pe un ton acru și neutru.
-Bine vin ...insa nu va așteptați ca și jurămintele sa fie adevărate spun ăsta mai mult pentru mine și sper din tot sufletul ca baba nu m-a auzit altfel sincer mă doare fix în pix de ce vor spune tot la adresa mea.Ajung pe scena și mă tot uit după idiotule ăla de Alpha care m-a nenorocitului insa keep calm și uraste-ma toată viața pentru cuvintele "dulci" pe care ți le voi zice cu multa fală.
Însă ceea ce văd eu este ca toată haita aplauda noul cuplu Alpha adică pe Ema tarfa târfelor și Tybalt bulangiul bulangiul ăsta da potrivire de nume spun și rad în sinea mea.Mă dau frumos de pe scena când o mana mă așează la loc acesta fiind maimuțoiul suprem.Il privesc cu scârbă și el mă privește cu dragoste? Aolo ce am făcut. .. sa merit o așa povara... De ce eu?
-Dragii mei, vreau sa va dau o veste mare și aceea este ...si toate mâinile erau pe sus toți în afară de mine care eram indiferenta de fel.
-Ema este viitoare luna a haitei și Marnette este libera sa plece vorbi pe un ton șoptit ultima propoziție.
În acel moment toată lumea se uita la mine și eu ca sa nu par mai nebuna decât eram am început sa zic :-Vedeți ce Alpha aveți? Se culca cu una ziua și noaptea își cere scuze de la cealaltă așa ceva este inadmisibil va spun. Așa ca eu Marinette Ladybug te resping pe tine Tybalt Storm ca suflet pereche.
Și în acel moment ochii săi devenită roșii și triști, apoi căzu jos și urla din toate puterile de ce el a fost refuzat și nu eu.Plec triumfătoare fără ca măcar sa mă uit la fosta mea haita și dintr-un salt mă transform în lupoaica mea Layla roșu cu negru și cu o semibuburuza și dusa am fost.
În spatele meu Tybalt țipă :
-Marinette tu tot ai mea vei fii cu prețul vieții mă auzi??
Of Doamne iar vorbește ca sa se afle în treaba mi-a mila de el sau nuuu spun și alerg mai repede ca vântul.Dragii mei cititori am terminat și acest capitol și cred ca va dați seama de numele lor nu? Ei bine ăsta a fost suprima mea pentru fanii Ladybug and Motan Noir.Si ce credeți ca se va întâmpla cu Marinette, Tybalt, și Adrien?
Aștept răspunsurile voastre va pwwwp dulce.
CITEȘTI
My Alpha Mates
Werewolf-Dispari trecutule, omoara-te și lasă libera ca pasarea cerului. -Iubito, iar mă visezi? Suntem suflete pereche, pentru tot restul vieții noastre blestemate tipa ca un turbat. -Nuuu... bastardule spuse și o lua la goana. -Pui mic, intoarce-te avem d...