Doi posesivi și nicio solutie.

205 11 2
                                    

Mă îndreptăm spre poienita  unde am copilărit și îmi venea sa plec undeva departe, fiindcă am aflat ceva ce nu trebuia sa aflu și acela era faptul căci eram jucăria pentru doi bărbați.
Am fugit ca o lasă sperand căci voi scapa de Tybalt însă când l-am văzut pe salbaticul care îmi făcea ochi dulci mi s-a părut o iluzie.
Și cu toate ca, am vrut sa plec mi-a spus ca mă place.
Și cum se face ca în tot acest timp Tybalt nu s-a interesat de ceea ce făceam sau unde eram.
Nici prin cap nu m-a trecut căci voi suferi atât de mult după iubire și protecție,  dar un gând mă pune în mișcare și acela este căci trebuie sa îmi refac viata fără cei doi masculi alpha, sa îmi schimb identitatea și poate așa voi scapa din tărâmul acesta sangeros și plin de dușmanii.
"Iubito, dacă tu crezi căci vei scapa de mine, te înșeli amarnic" spuse unul dintre masculi.
Inca nu le-am deosebit vocile și ăsta mă enervează la culme, adică dacă vreau sa îi spun ceva mai intim lui Adrien celalat va auzi și cine știe ce ne va face sau invers.

Sa ai doi masculi ca și pereche este foarte frustrat și foarte .... Nu am cuvinte sa va descriu starea mea fiindcă v-a speria de-a binelea.
Cu cât mă afundam în gândurile mele sunt doua mirosuri plăcute mbine doar pentru lupoaica mea însă pentru mine Dumnezeu știe.
Văd un lup mare alb cu ochii albastri indreptandu-se spre mine, și mai văd altul negru ci ochii roși care mă vede ca pe un desert delicios.
Dacă unul vine din stânga și altul din dreapta al treilea sa fie vampir și la mijloc spun și încep sa rad în sinea mea.

Așa ca nu mă mai uit nici în stânga și nici în dreapta fug direct pe calea de mijloc cei doi fiind în spatele meu.
După doua ore de alergat în care ei păreau ca nu au nimic însă eu simțeam căci pic jos din cauza efortului, am găsit un sat micuț,  care după părerea mea se vedea căci era vesel.
Nu știu cine avea acest regat fericit insa sunt sigura căci era o persoana buna, cu mult respect și stima fata de ceilalți.
Când mă uit mai bine alături de masculii mei ce ciudat a sunat asta, o mana mă prinde și când mă uit ... rămân stana de piatra el semăna leit cu mine.
Ăsta nu se poate, cât timp eu am rămas fără aer barbatul mă studia din cap pana în picioare și ceea ce a zis mă făcut sa pierd echilibrul și sa leșin.
-Fetița mea?! Și în acel moment cad jos nestiind cum sa reacționez.
Nici măcar nu sunt curioasa sa îl întreb pe barbatul care plangea lângă mine și își cerea scuze fiindcă din cauza lui am ajuns unde am ajuns.
Răul cauzat de el îmi marea dorinta de moarte de răzbunare însă am aflat de la sufletele mele pereche căci moartea sau răzbunarea nu va aduce deloc liniștea și pacea sufleteasca.
Hotărăsc cu greu sa îmi deschid ochii și când fac asta toți cei prezenți adică cele trei bunaciuni veniră lângă mini și mă mangaiara, eu fiind indiferenta de gestul lor.

Se pare ca varcolacul alb, Tybalt stătea cu lăbuțele la geam și se gândea la ceva pervers fiindcă i-aș recunoaște zâmbetul oriunde în schimb Adrien este îngrijorat de mine și este nervos pe necunoscutul care pretinde căci este tatăl meu.
-Te simți bine puișorul meu? A..Ai pățit ceva? Și începuse din nou sa planga si la naiba dacă mai făcea ăsta plângeam și eu.
I-am luat mana intre a mea, și el s-a uitat cu adorație la mine, spunându-mi căci semăn leit cu el și mama.
Eu sincera sa fiu nu mă cred un model internațional însă dacă el ma vede drăguță nu pot sa îl supăr căci doar e "tati" care ni l-am interesat vreodată.

Însă când doream sa mă ridic, am incit din cauza dureri și așa am hotărât căci este mai bine sa rămân în pat însă nu singura vream sa rămân cu unul dintre nataraii mei.
Și cum Adrien era cel mai dulce după părerea mea, s-a auzit un mârâit nu prea frumos din partea celuilalt nătărău alb, am hotărât sa îi chem pe amândoi : unul pe post de perna iar altul pe post de ursuleț.
Cred ca se vor certa mult și bine pentru rolul de ursuleț însă cum eu vreau sa încing atmosfera le-am spus căci orice ar alege și dacă nu aleg mai repede mă duc la alt mascul sa mă satisfacă.
Când au auzit ăsta,  amândoi parcă aveau spume la gura și boom m-au încuiat în camera doar pentru a avea grija de mine.
Se pare ca "tata" a plecat mai repede doar ca sa nu se facă de rușine cu mine fiica nelegitim a unui străin arătos.
M-am întors pe celalate parte gandidu-ma la faptul cu as putea sa evadez fără ca cele 3 bunaciuni sa își dea seama.

Ușa se auzi și pe ea intra bunaciunea sugatoare care se uita la mine cu mila, și când a vrut sa se apropie de mine vocile perechilor mele

My Alpha Mates Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum