Ma trezesc într-un pat frumos și mare, asta e bine adică el este bogat și deodată pe ușa intra o bunaciune.
Stă și se uita la mine, iar eu ma uit în alta parte de teama ca el sa nu fie perechea mea.Nu te teme, Mary nu el este alesul nostru, insa poate o da bunul Dumnezeu sa ne lumineze cu un miracol și cine știe.
Faptul căci sunt prinsa de niște salbatici asta nu înseamnă că e un miracol nu?
În fond cine este el, și ce vrea de la noi?-Frumusețe, eu pe tine te vreau, asa ca vino lângă mine.
-Ai vrea tu, insa cum nu primim ceea ce dorim asa ar trebui sa faci și tu.
-Oo nuu, te-am răpit cu un scop anume.-Esti canibal draga? Ii raspund ironic acesta enervandu-se.
-Nu, insa dacă tu vrei vei afla imediat.
-Ăămm ști cumva cum as putea evada? Adică nu vreau sa iti văd mutra nu de alta.
-Pai micuța mea, ca ales al tău ne vom petrece tot timpul împreună așa căci nu te teme voi fii cu ochii numai pe tine.
-Norocoasa de mine îi spun sarcastica.Și când vreau sa ma ridic el vine și încearcă sa ma sărute, insa îl imping în pat iar el ma trage de mână căzând peste el.
-Asa te comporți cu mine îngeraș?
-Așa mă comport cu toți deci nu numai tu figurezi pe lista mea, și Da-le de pe mine îi răspund nervoasa.
-Of, of ce mă fac cu tine micuța mea, spuse și îmi lua fata în palmele sale mari și mă sărută?
Și în acel moment simțeam căci lupoaica mea vrea sa iasă și spunea într-una : suflete pereche și după nu a mai zis nimic.Inca mai sunt confuza, cum adică bunaciunea asta din fata mea sa fie al meu și eu al lui.
Nu are cum, și cum ei sunt niște salbatici mnaa... Ei nu știu ce este o camera ascunsa așa căci ma dau bătută în speranța căci el v-a pleca și mă va lăsa în pace.
-Hai, vino jos avem un oaspete care vrea sa vorbească cu tine și cum eu sunt cam ocupat, voi încerca să îi spun caci avem și alte treburi sa nu numai calce pe aici, fiindcă altfel moartea ii va face cu mana.
-Numai cu mana? Pai și picioarele? Ele ce rol au?
Mă lua de mana și când coboram scările îl vadeam pe Tybalt?
Vream sa mă duc sa îl îmbrățișez însă Mr Posessive nu mă lasă așa căci i-am zis ca mă duc sa mă schimb, insa i-am readus aminte caci dacă se atinge de Tybalt îl vede pe dracul în persoana într-o noua varianta feminina.Mă duceam sa mă schimb, de parcă eram la mine acasă, deschid dulapul și o roche îmi atrage atenția.
După ce mă îmbrac cu ea, îmi iau telefonul și cobor însă când mai aveam doua trepte un urlet își făcu apariția :
-Storm știu de ce ai venit aici, o vrei pe micuța mea înapoi în haita ta nu am dreptate îi spuse el nervos la culme de calmul lui Tybalt.
-Știi Adrien chiar nu ești prost deloc, chiar credeai ca I îmi voi lăsa sufletul pereche în mana barbarilor?
-Ei na, și cu tine cu sa fie buburuza mea perechea ta când eu sunt acela.
-Pai sa te mai luminez puțin, fiindcă acum intunericul joaca hora unirii în gândurile tale iar tu ești pierdut de-a binelea.
-Marinette a noastră este singura femela care are doua suflete pereche.
Pe mine împăratul tuturor ținuturilor și pe tine salbaticule.
-Eu sunt King of rogues imbecilul și nu te mai da mare și tare căci tot de mine vei muri, așa căci bucura-te pana mai poți de libertate și cara-te.Și cum eu am o energie foarte mare mă grăbesc sa ajung la eininainte de începerea unui nou razboi sangeros.
Primul care mă vede este Tybalt care îi dau un cot sălbatic ului și când mă vede înghite în sec.
Adică știu căci nu arat ca o zeița, dar chiar sunt atât de urata?
-In acest moment te vei duce și te vei schimba înapoi în pijamalele tale pufoase bine scumpo, încerca să își calmeze lupul care cand ma vazu probabil vrea sa tabere pe mine, însă eu ca sa trag fiara de coada îi spun :
-A-ți vrea voi, insa eu tocmai aveam treaba așa ca va doresc o seara buna Ceau! Și când sa cobor și ultima treapta cineva mă trage în brațele sale, acela fiind salbaticul.
-Ce parte nu ai înțeles când ti-am spus căci fără mine nu vei misca niciun pai.
-Asta am făcut? Îi spun pe un ton inofensiv însă el fiind mai șmecher se prinse de șmecherie când vru sa mă sărute Tybalt făcu spume la gura.
-S-a întâmplat ceva Tybalt? Îi spun nedumerita.
-Da, vino în cocioaba asta sa discutam.
-Cocioaba are mama ta și nu eu.
Sunt regele respinsilor, lupilor fără haita și în curând noul împărat.
-Nu mai enervă jigodie paduchioasa și Marinette am venit sa spun despre legenda sufletelor pereche ești gata sa afli totul despre tine?-Sigur nu suntem la camera ascunsa? Voi va bateți joc de mine? Nu sunt marioneta sau obiectul nimănui dacă la ăsta va gândiți nu o spuneți le spun nervoasa din cale afară.
-Marinette i-a loc și asculta-ma cu atenție te rog, spuse Tybalt.
-Vezi tu, el și arata spre salbaticul de lângă mine, este un al doilea suflet pereche și primul sunt eu.
-Stop! Pauza! Vrei sa spui căci eu sunt singura femela care are 2 suflete pereche?
-Ce hilar suna asta, spun gânditoare.
-Vezi tu, prima femela a fost mama ta care avea doua suflete pereche și anume un vampir și un alpha.
De fapt acel vampir nu era obișnuit ci mai degrabă era viitul rege al vampirilor iar ea era aleasa sa, însă în timpul războiului dintre cele doua rase, el fusese rănit, și nu știm cum se face însă chiar când tatăl tău vroia sa îi omoare alesul ea a sărit pe el și când s-au privit el a inebunit spunând căci sunt suflete pereche.
Toată lumea s-a speriat când a auzit așa ceva chiar și prințul coltosilor însă în timp au încercat sa facă pace doar pentru perechea lor.
-Pai și eu ce caut în aceasta ecuație îi spun făcând din mâini ca nebuna.
-Pai tu ești hibrid, și faptul cel mai ciudat este căci atât eu cât și Adrien avem ranguri regale și avem decât o singura femela.
-Mdaa ei bine eu tot voi pleca și în legătură cu asta dacă nu mă lăsați în pace voi face doua respingeri deci Have a good Day Boys, spun și plec însă amândoi țipau ca apucați mai ca era și se omorau pe loc.
CITEȘTI
My Alpha Mates
Werewolf-Dispari trecutule, omoara-te și lasă libera ca pasarea cerului. -Iubito, iar mă visezi? Suntem suflete pereche, pentru tot restul vieții noastre blestemate tipa ca un turbat. -Nuuu... bastardule spuse și o lua la goana. -Pui mic, intoarce-te avem d...