Sunt liberă

310 27 3
                                    

Marinette :

În sfârșit simt ca trăiesc și nu datorita faptului ca toată haita se uita cu mare dispreț la tarfa care îmi v-a lua locul și ăsta este o binecuvântare pentru mine insa pentru haita un mare potop.

-Luna se închina toți la mine și eu le fac semn sa înceteze însă ei nu vor .
-Eu de astăzi dragii mei, eu voi fi liberă și independenta așa ca va las spun, și când vreau sa depășesc granița Tybalt, apuca de braț și se uita trist la mine.
-Ai..ai îndrăznit, să pleci de lângă mine îmi șopti în așa fel încât, nimeni sa nu audă glasul sau îndurerat.

-Nu am avut ce sa fac Alpha Tybalt, insa tine minte un lucru, și acela este ca trebuie sa plătești pentru toate suferințele mele.
Se enervă și dădu cu pumnul în masa eu parand indiferenta gestului sau.

Mama sa apăru de te miri unde, împreună cu viitoarea scorpie așa ca nu am vrut sa produc un haos și am plecat.
Pădurea este mult mai frumoasă, atunci când o poți strate fără griji, nestiind ca cineva este pe numele tău și te caută mai rău ca pe un criminal ieșit proaspăt din închisoare.

Nici bine nu apuc și aud un zgomot, insa eu fiind indiferenta catar intr-un copac pentru a afla entitățile care ma vânează.
Aud o voce spunând : Avem un musafir, și ceea ce m-a șocat a fost faptul ca a zis King of rogues si am încremenit.

Nu credeam ca voi auzi despre un asemenea lider însă se pare ca m-am inselat.
-Prindeti-o!! se auzi o voce înfricoșătoare însă cu o tenta de dragoste.
-Alteta ta, noi nu știm unde a putu pleca femela îi răspunse paznicul sau.

-Atunci de ce mai sunteți în viața? Va spun eu, am avut și eu o inima și voi idioților a-i profitat la maxim așa ca valea și chemati-l pe Roua.
-Roua este nume de fata și nu de băiat ăsta este ciudat. ....
Si nemernicul parcă simtindu - mi mirosul îmi spuse :

-Păpușă te văd. .. asa ca ar fi cazul sa nu te mai ascunzi în copacul acela blestemat și vino sa te văd.
-Acum! țipă ca un turbat însă eu păream indiferenta.
Și nu știu cum a făcut însă intr-un moment era în spatele meu și mirosea??

-Se pare ca pusă ăsta a fost o luna, mare păcat acum ești sclava mea.
-Ei na, spun și încep sa prind curaj isa el tot încearcă sa facă acordul vizual însă eu de a dreacu și ambiționată nu vrei și îl imping după mine.

-Maimutoiule!! esti prea greu du-te naibi și lasa-ma.
-Nu inainte de ați vedea ochișorii superbi, păpușă spune din nou acel cuvânt care ma enervă la culme.
-Idiotule lasă-mă dreacu în pace ești o mare belea la haita varcolacului îți spun.

-Gata am decis această domnișoară va venii cu noi oriunde şi oricând nu-i asa dulceață?
-Mai bine m-ar omorî Tybalt Storm decât să îți văd mecla,îi spun scârbită.
-Prindeți-o strigă diliul după cele două santineleale sale.
Noroc ca ne-am antrenat în fosta haita pe ascuns vorbi lupoaica mea Miracle.
Şi dacă ar afla Ty ne-a cam împăiate adică dacă l-ai fi văzut cum arata când l-am părăsit....
-Eee.... na lasă-l ca e un Alpha ce naiba se descurcă însă noi cum vom mai scapa de supremul ăsta? Ii spun lupoaica mele.
-Și hai sa găsim o cale în care noi sa nu fim prinse și în acel moment totul se făcu negru în fata ochilor.

Scumpii mei, cipitori am terminat și acest capitol sper sa va încânte va pwwp dulce și va mulțumesc pentru atenție și sprijinul acordat.

My Alpha Mates Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum