WIL JE?

47 3 2
                                    

"appartement". Floor was nog helemaal in de wolken van de kus met Blake. Ik was zelf ook nog niet helemaal op de aarde

"10min geleden" Hunter: Franka zou ik je nummer mogen want dan kunnen we nog zoon gezellige avond afspreken maar dan misschien met ze 2? ik: Ja lijkt me leuk (geeft nummer). en toen gebeurde het onze hoofden kwamen dichter bij elkaar en toen........zoende we. Floor was daar ook een slachtoffer van om het te zien dus zaten we nu in onze kamer helemaal happy te doen :)

*PLING* Floor kreeg een appje.... Ze werd helemaal rood en zei dat ze even ging wandelen. Dus liep ze de deur uit. "uurtje later" Ze is nog steeds niet terug raar.... *PLING" oh een appje van Hunter: Dag prinses ik sta voor je deur ik wil je graag even ontvoeren deze nacht..... Ik las het appje wel 1000 keer over maar het stond er echt. Hij staat voor me deur! Snel rende ik naar de deur en deed hem Open,daar stond hij dan de jongen van mijn dromen. Vorige maand was ik nog aan het huilen dat ik ze nooit zou ontmoeten maar nu heb ik gewoon gezoend met hem.! Hunter pakte mijn hand en zei niks hij mam me mee de lift en drukte op het knopje: ROOFTOP. Ook pakte hij iets uit zijn zak..... Huh een blinddoek,hij deed hem bij me om en toen was alles donker de lift ging Open..... Ik hoorde een zeer bekende giechel van een kind genaamd FLOOR!! Het doekje vloog weg van mijn ogen en ik stond in een werkelijk prachtig paradijs. Overal hingen lichtjes en in het midden stond een lekker grote bank met allemaal fluffy dekentjes en kussentjes daar zag ik Floor en blake staan en ik liep snel naar ze toe ik vroeg of ik Floor ff mocht lenen.

Ik: JEZUS! Ik was Super bezorgd ik had bijna de politie gebeld. Floor: Ik was dit aan het regelen... ik: Ik kan ook echt nooit boos op je zijn "knuffel"

Blake pov

Waarom is dit zo lastig ze is zo knap maar ik wil haar op een speciale manier vragen. AAH ik heb wat maar ik heb wel de hulp van Hunter nodig....

Hunter pov

Blake is net naar me toe gekomen met een Super goed plan maar dat moet nu wel snel gebeuren de meiden zijn slaperig aan het worden...

Floor pov

Ik ken blake nog niet zo goed (eigenlijk weet ik zo wat alles van hem maar het gaat om het idee #stalker) maar ik zie dat Hunter en blake iets in hun schild voeren

Our New Life ft. MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu