-CLIFFHANGER-
hunter: wil jij mijn vriendin zijn?
franka:uhhhh ________________________________________________________________________________
POV FRANKA
wat moest ik nou zeggen Amy en ik hebben besloten Hunter te delen (throwback uit whatsapp gesprek magcon stalkgirls)
Amy: ey Hunter is wel van mij hoor :) ;) Franka: nee schat hij is van mij Amy: oké we delen beloofd !!! xx
ik zei tegen Hunter: een klein momentje... Ik greep Floor bij der arm, aangezien we 4 km boven de bewoonde wereld zweefde in een klein mandje konden we niet erg ver lopen dus liepen we naar de hoek 1 meter van de jongens af (handig hoor dames)
hunter pov hier was iets aan de hand de meiden stonden nu al 5min te fluisteren
hunter: franka is er iets? franka: ja sorry hunter dat ik je heb laten wachten maar mijn antwoord is..........
floor pov okee de laatste 5 min waren best wel magisch Franka had ja gezecht (gelukkig) en Hunter kwam steeds dichterbij haar staan en ze belande in een zoen! Ik pakte snel franka's i phone 7+ uit haar zak en maakte wat foto's. Blake wenkte me en sloeg zijn arm om mij heen en zo staarden we uiteindelijk met ze 4en wel 23min naar het uitzicht wat wel de verpakking van een hoestdrankje kon zijn.
Franka na 4 uur nog in de lucht gevlogen te hebben landde we gelukkig weer heel op de bewoonde wereld :)
FLOOR POV
Ik heb een geweldige verrassing voor Franka...ik heb namelijk alle magcon stalk girls over laten vliegen naar arizona!!! Ik kan elk moment een belletje van Amy krijgen dat ze zijn geland <3 FRANANANAKA KOM IS NAAR BENEDEN! Wat is er ik was net mijn nagels aan het lakken. Check de magcon stalkgirls snap groep is.... Okee...... NEE WAT!!!! KOMEN ZE ECHT NAAR ARIZONA?!?!? Nee ze zijn er al! !!!!!! WAAR WACHTEN WE DAN NOG OP?!?!?!?!
______________________________________________________Hey guys!
Yesus ik ben echt te lang weggeweest:( maar ik ga nu niet met zoon afgezaagd excuus komen dat ik het te druk had met school.. (heeft er mee te maken) Maar ik had gewoon geen zin on te schrijven :/ "IM VERRY SORRY" ik wil weer veel gaan updaten dus jullie zijn nog niet van mij AF.......:) :) nog een HAPPY NEW 2K17!!!!
XOXOXOXOXOXO FRANANANANANAKA
JE LEEST
Our New Life ft. Magcon
Fanfictionik (Franka) en Floortje gaan verhuizen naar.......AMERIKA!!!!! (Arizona) We komen te wonen in een appartement wat blijkbaar naast de MAGCON boys❤ hun huis staat.... De meiden gaan op pad in arizona❤ tot dat ze langs het huis van de jongens lopen en...