Blake pov
Okee het is nu inmiddels 11:00 in de avond ik en hunter hebben net een vriend van ons gebeld met een luchtvaart maatschappij. Er kan nu niks meer mis gaan. De meiden liggen inmiddels op de bank te slapen,Hunter en ik zijn de picknick klaar aan het maken.
Hunter pov
Ik ben behoorlijk zenuwachtig want vanaf vanavond zijn ik en Franka hopelijk echt samen....
Floor pov
Floortje hallo ben je wakker hallo?...... huh huh waar ben ik ? Hey prinsesje uhm ik moet je ffies iets vragen...wat vind jij lekkerder aardbei of framboos? Huh hoe bedoel je??? nou wat je lekkerder vind? Aardbei...maar wie ben jij? Ik ben het je vriendje ;) welterusten schoonheid... Blake stond op en liep weg... ik ben nog steeds in de war sinds Waneer hebben blake en ik wat samen of droom ik dit gewoon allemaal
Franka pov
Frenk ben je daar of slaap je nog?? Hallo. nee ik slaap nog.! Nou goed dan. Blake en hunter voeren iets in hun schild dat denk ik in ieder geval.. Ik deed mijn ogen Open en keek in de vel blauwe ogen van Floor. Ik stond op en keek is goed om me heen want ik had werkelijk geen vlouw idee waar ik was......floor praatte veder: Blake vroeg me net wat ik lekkerder vond aardbei of framboos. ja en?? Nou toen liep hij daar naar binnen(wijst naar klein gebouwtje zonder ramen) ja dat is best raar.
De jongens kwamen naar buiten. HEY DAMENS (Hunter fluistert iets in blake zijn oor en loopt dan op ons af) hij gaf Franka nog snel een kusje op de wang en Floor een aai over haar hoofd en liep toen weg.
B: Meiden eh zullen we daar even een musically gaan maken? fl: Blake wat is er aan de hand jullie doen raar... b:rustig aan dames er is helemaal niks Hunter is even naar de eh ......... WC! fl&fr:ja vast .....
Blake pov.
Ik moet alleen op het sein wachten van Hunter als ik de dames mag omdraaien ze zijn inmiddels lichtelijk geïrriteerd maar daar gaan we snel verandering in brengen. yes Hunter steekt zijn duim op! Okee meiden draai je maar om....
Floor pov
Wat ik zojuist te zien heb gekregen pies ik echt bijna van in Me broek!! Een knal roze hartvormige luchtballon!!!!!
Blake pov
Ik werd meegetrokken aan mijn shirt naar achter het gebouwtje Floor zag zo wit als mijn shirt.
B: Babe wat is er wil je niet mee met de luchtballon?? f:ik wil echt niks liever dan dat.....maar ik heb hoogtevrees...... En waarschijnlijk ben ik nu echt een watje b: Jij gaat mee met die luchtballon (tilt Floor op en gooit haar over zijn schouder) (goals.)
Franka pov
Hunter heeft mij net in de luchtballon getild en doet nu poging 7282920 om er in te komen.... Het is gelukt. Daar kwam blake aan lopen met een spierwitte Floortje over zijn schouder geworpen
SHIT! ZE HEEFT HOOGTEVREESYoooo tortelduifjes hebben jullie nog tijd om een ritje te maken in deze luchtballon vroeg Hunter. Jaja zei blake maar we hebben hier een gevalletje hoogtevrees.....hij tilde Floor over de rand ik pakte der aan naaah meisie ik was het helemaal vergeten van die hoogtevrees.maar je weet toch nog wel dat ik vroeger ook Super erge hoogtevrees had maar door schoolreisje was ik ervan af gekomen door juf masha die zei dat ik er van moest genieten (dit is echt waar heb het nu nog maar lichtelijk.) nou meid jij gaat nu ook genieten!
Floor pov
Ik was blij dat ik die peptalk van frenks heb gekregen ik voel me al ietsiepietsie beter :)
We stegen op Hunter had er blijkbaar veel verstand van want er ging niemand meer mee alleen hij,ik,blake,Floor en een picknick mand..
3uur laterHunter pov
Ik ga het nu vragen!
H:Franka eh ik ken je nu pas een dag maar....ik wil je iets heeeeel belangrijks vragen.... f: Vertel.... Xoxo. h: Nou zou ik jou vriendje mogen zijn f:.............
Yo guys ik hoop dat jullie weer genoten hebben van dit hoofdstuk ik zit nu lekker met 30 graden aan het zwembad! Sorry voor deze oooo zooooo spannende cliffhanger haha. Wqt gaat Franka zeggen....? Xoxo bye
JE LEEST
Our New Life ft. Magcon
Fanfictionik (Franka) en Floortje gaan verhuizen naar.......AMERIKA!!!!! (Arizona) We komen te wonen in een appartement wat blijkbaar naast de MAGCON boys❤ hun huis staat.... De meiden gaan op pad in arizona❤ tot dat ze langs het huis van de jongens lopen en...