Eindelijk! We verhuizen naar Amerika <3 als ik en Floor in het vliegtuig zitten vallen we al snel in slaap....#zzzzzz. Ik zelf had mijn Hunter Rowland sweatshirt aan en Floor had haar Blake Gray sweater aan. (4uur later ) 'DAMENS EN HEREN WE ZIJN GELAND U MAG HET VLIEGTUIG VERLATEN' YESSSS!!!!! Okee nu nog snel een taxi weten te fixen ;) toen we eindelijk bij ons appartement aan waren gekomen werden we ineens helemaal happy :) WE WOONDEN NAAST EEN HUIS WAAR..... MAGCON OPSTOND OMG!!!! daar zwommen er een paar.... Cameron en Jacob!!!! #wauwie!.
"appartement" OHMYGOD! we wonen gewoon naast onze chruches! tuurlijk hadden zei keuze over heel veel meisjes, maar toch! snel appte we de groeps app (magcon stalkgirls) de groeps app ging helemaal tekeer! toen we ons eindelijk hadden opgefrist liepen we ons appartement uit om de stad te gaan verkennen. tot dat we langs het huis van de jongens liepen. Hey :). OMG JACOB ZEI HEY! hey midden in ons praatje kwam Blake erbij staan. in mijn ooghoeken zag ik dat floor bijna flauwviel! toen we (jammer genoeg) uit gepraat waren gaven Blake en Jacob ons een knuffel. toen we net weg liepen riep jacob ons nog: Meiden hebben jullie zin om vanavond met ons te chillen hier? wij: Ja tuurlijk! ;) floor fluisterde in mijn oor: omg blake zijn haar ruikt echt lekker! (ik weet beetje fangirl)
okee dit is het moment dat we echt nieuwe kleren nodig hadden! Gelukkig waren we in een grote stad en was er een overvloed aan winkels :) eerst kwamen we langs de pull&bear daar vond Floor een super leuk broekpakje en een vet gave zonnebril. bij de forever 21 daar vond ik een super wauwie of the shoulder blous. toen zagen we de nike store en keken elkaar met een grijns aan en renden naar binnen. we hadden allebei de witte Nike cortes met het rode nike teken. toen gingen we naar de brandy daar had ik een highwaisted ripper jeans gekocht.
JE LEEST
Our New Life ft. Magcon
Fanfictionik (Franka) en Floortje gaan verhuizen naar.......AMERIKA!!!!! (Arizona) We komen te wonen in een appartement wat blijkbaar naast de MAGCON boys❤ hun huis staat.... De meiden gaan op pad in arizona❤ tot dat ze langs het huis van de jongens lopen en...