Filip: Díval jsem se na Alexu a pousmál se. Skočila šipku do bazénu. Petr skočil hned za ní..
Alexa: Plavala jsem na druhou stranu bazénu když tu mě někdo chytl za nohu a stáhl mě pod vodu...
Filip: Lekl jsem se. Jasně.. Petr ji stáhl pod vodu. Odfrkl jsem si..
Alexa: Vynořila jsem se z vody a popadala dech... naštěstí jsem byla při kraji tak jsem se chytla okraje bazénu. A začala se rozhlížet po tom debilovi co mě stáhl pod vodu...
Filip: Petr se vynořil a začal se smát. Zamračil jsem se. Kretén.. Ji mohl utopit, uvědomuje si to?
Alexa: Nikde nikdo... ale... o kousek dál se vynořil Petr a smál se... "Ty vole?! Jsi normální?! Mohl si mě utopit!" začala jsem na něj řvát... bylo mi jasný že to byl on...
Filip: "Ty jsi krypl.." zavrčel jsem a došel k Alexe.. "V pohodě?"
Alexa: "Snad..." ještě teď to rozdýchávám... a Petr z toho má strašnou srandu...
Filip: Skočil jsem do bazénu vedle ní. "Je to idiot.. Nevšímej si ho.." odfrkl jsem si a podíval se na Petra, který se usmíval.
Alexa: Jenomže... na Petra se prostě nedokážu zlobit dlouho... ale i přes to jsem se k Filipovi přitulila.
Filip: Usmál jsem se a objal ji. "Aleee..vy cukrouši." zasmál se Petr a připlaval k nám.
Alexa: Probodávala jsem Petr pohledem a cákla na něj... "Počkej... já se ti pomstím až to nebudeš čekat..."
Filip: "Ale no tak...hromadný objetí?" usmál se a rozpřáhl ruce. "Radši dej pokoj, nebo ucítíš hromadný obětí v rozkroku, mojí nohou.." zavrčel jsem
Alexa: "Ale... nebuď na něj až tak... zlí... já si ho vychutnám sama..." protočila jsem očima, pustila Filipa a objala Petra a napřáhla jsem ruku k Filipovi a čekala jestli se přidá.
Filip: To vidím, jal si ho vychutnáváš..řekl jsem si v duchu a zakroutil hlavou. "Jdu se dovnitř najíst.." vylezl jsem z bazénu a osušil se.
Alexa: A tak jsem Petra alespoň pořádně objala... a když to nečekal ponořila jsem ho pod vodu a chvíli ho tam držela... "Odvetá!" křikla jsem.
Filip: Grr.. Hodil jsem ručník na lehátko a šel dovnitř. "Mami? Můžu si dát oběd?" "Jo, máš ho na stole." usmála se. "Jo, děkuju." usmál jsem se a sedl si ke stolu.
Alexa: Petr se vynořil... "Ty... mrško..." uchechtl se a cákl na mě. Vyplázla jsem na něj jazyk a dlouze jsem se mu zadívala do očí...
Filip: Dojedl jsem a šel na zahradu. Byli u sebe blízko. Vrátil jsem se dovnitř a zamířil si to do pokoje. Je mi celkem jedno, co tam budou dělat.. Proč by mě to mělo zajímat? Stejně na ni nemám, tak je to úplně jedno.
Alexa: Petr se ke mě blížil a nepřerušili jsme oční kontakt čím blíž mi byl.. tím víc se mi zrychloval dech... splní se mi sen! Když ke mě přišel přitiskl se k mě... vzal mi bradu jemně do dlaní... a spojil naše rty v jedny!
Filip: Lehl jsem si do postele. Teď se tam cucají.. Ani to nemusím vidět.. To bych nejspíš ani nepřežil..
Alexa: Lehce začal pohybovat rty... spolupacovala jsem! Právě teď a tady se mi plní jeden z mích největších snů! Je to neskuteční pocit... byl tak... jemný a opatrný... a měl tak měkké rty...
ČTEŠ
Blbá pomsta
FanfictionAlex je zamilovaná do Petra Lexy. Stanou se kamarády s výhodami. Něco se však pokazí a oboum se převrátí život naruby.