Harry ile hayal et

599 21 8
                                    

Arkadaşlar yeni bir hikayeye başladım adı Geçmişin İntikamı hepinizi bekliyorum.

Sen ve Harry uzun süredir sevgilisiniz. Harry ile turne yüzünden 1 aydır görüşmüyorsunuz. akşamda seni arıyor ve yarın öğlen geleceğini söylüyor. Sende onun geleceği saatte havaalanına gidiyorsun. Ve beklemeye başlıyorsun. Onu gördüğün an hemen koşup boynuna sarılıyorsun. Liam Louis ve Niall ile aran iyi olduğu için onlarada sarılıyorsun. Daha sonra Harry eşyalarını gruptakilere veriyor ve seninle vakit geçirmek istediğini söylüyor. Senin evine gidiyorsunuz beraber sarılarak film falan izliyorsunuz. Bir süre birlikte vakit geçirdikten sonra Harry evine gidiyor.

1 hafta sonra

Sabah uyanıyorsun ve karşında kocaman bir kutu görüyorsun. Merak edip kutuyu açınca karşına bir not çıkıyor. 

Günaydın meleğim bu kıyafetin sana çok yakışacağını düşünüyorum. Umarım beğenirsin. Akşama bir randevumuz var 19:00 da seni kapının önünden bir araba alacak ve benim yanıma getirecek.

Notu okuyunca heyecanlanıyorsun. Akşama kadar nasıl sabredeceğini düşünüyorsun. Kahvaltını yapmak için aşağı indiğinde buzdolabında bir not buluyorsun. 

Biliyorum çok sabırsızlanıyorsun. Hatta akşama kadar nasıl duracağını falanda düşünmüşsündür. Ama ben senin için bir şey ayarladım bile şimdi güzelce kahvaltını yap ve salona geç.

sen sabırsızlanıp kahvaltı yapmadan salona gidiyorsun. Masanın üstünde bir not daha buluyorsun.

Çabuk şimdi mutfağa dön ve kahvaltını yap daha sonra DVD ye bakarsın.

Sanki seni görüyormuş gibi hissedip hemen mutfağa gidiyorsun kahvaltını yapıp salona tekrar geliyorsun. Bu sefer televizyonun önünde bir not buluyorsun. 

Senin için DVD film ayarladım şimdi oturup güzelce filmini izleyebilirsin.

Film çok güzel romantik bir film bayılarak izliyorsun. Film bitikten sonra CD DVD den çıkıyor. Hemen CD ye bakıyorsun CD nin üstünde 

şimdi birazda kitap oku.

Eline en son okumakta olduğun kitabı alıp okumaya başlıyorsun. Biraz okuduktan sonra telefonun çalmaya başlıyor. Eline aldığında alarm olduğunu fark ediyorsun. Alarmı açtığında

Hazırlanmaya başlayabilirsin kusura bakma aşkım ama sen biraz geç hazırlanıyorsun.

Saate baktığında 16:00 olduğunu görüyorsun ve Harry'e hak verip hazırlanmaya başlıyorsun. Saat 18:46 da hazırlanman bitiyor. Ve arabanın gelmesini bekliyorsun.Kapının önünde korna sesi duyunca dışarı çıkıyorsun.

Kapının önünde korna sesi duyunca dışarı çıkıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Harry'nin aldığı elbise)

Dışarı çıktığında şoför senin için kapıyı açmış bekliyor sen bindikten sonra sana bir zarf uzatıp direksiyona geçiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dışarı çıktığında şoför senin için kapıyı açmış bekliyor sen bindikten sonra sana bir zarf uzatıp direksiyona geçiyor.Hemen zarfı açıyorsun içinden bir not çıkıyor.

Merak etme hayatım yol çok uzun değil. Şimdiden sabırsızlandığını biliyorum ama biraz sabret.

15-20 dk sonra araba duruyor şoför senin kapını açıyor arabadan indiğinde çok güzel bir mekan görüyorsun ama ışıklarının yanmadığını fark ediyorsun. Şoför sana Harry'nin içeride olduğunu söylüyor ve gidiyor. Kapıyı aralayıp içeri giriyorsun sen girince yavaş yavaş ışıklar yanmaya başlıyor. Işıkların hepsi yanınca Harry fark ediyorsun. Gül yapraklarından yapılmış bir kalbin ortasında diz çökmüş bir şekilde duruyor. 

  Gözlerimde tutuyorum seni, gözyaşlarım sen.
Kalbime hapsettim, her atışı sen.
Dilimdeki içli şarkı,
Burnumdaki sıla kokusu,
Yanımdaki yamacımdaki yoldaşlık,
İçimdeki bambaşkalık
Hepsi Sen, Sen, Sen. Olmasan neylerim ki ben.
Varlığını varlığıma armağan eder misin?
Benimle evlenir misin?  

Sen bunu duyunca EVET diye bağırıyorsun. Harry yanına gelip yüzüğü parmağına takıyor.

 Harry yanına gelip yüzüğü parmağına takıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok mutlu bir evliliğiniz oluyor.

MUTLU SON...

1D (ONE DIRECTION)  HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin