Sen bir şarkıcısın ve One Direction grubundan Liam' la 2 yıldır sevgilisiniz. Ama bu aralar Liam'la aranız biraz bozuk. bugün senin konserin varmış. Liam'ı da çağırmak istiyorsun ama aranız bozuk olduğu için ilk arayan sen olmak istemiyorsun. Ve çağırmaktan vazgeçiyorsun. Konserinden onunda haberi olduğu için geleceğini düşünüyorsun.
Sabah kalkınca hazırlanıp tasarımcının stüdyosuna gidiyorsun. Senin hazırladığı bir kaç elbiseyi deniyorsun ve en sonun da straplez kısa siyah bir elbiseye karar veriyorsun. (Medyada elbisenin resmi var.) Saçın ,makyajın ve takılarında tamamlanınca hazır oluyorsun ve beklemeye başlıyorsun. Konser saati yaklaşınca sahneye çıkıp şarkılarını söylüyorsun ama gözün Liam'ı arıyor normalde senin hiç bir konserini kaçırmıyormuş ama şimdi onu göremeyince çok üzülüyorsun.
Konser bitince hayranların ile fotoğraf çekilip onlara imza veriyorsun. İşin bittikten sonra korumaların ile eve geliyorsun. Korumalar seni bıraktıktan sonra gidiyor. O gece üzgün bir şekilde Liam'ı düşünerek uyuyorsun.
Sabah telefonun mesaj sesiyle uyanıyorsun. Telefona baktığında mesaj Liam'dan hemen mesajı açıyorsun.
"Bugün buluşup biraz konuşabilir miyiz?"
Mesajı okuyunca çok şaşırıyorsun ve merak ettiğin soruyu soruyorsun
"Ne hakkında konuşucaz."
"Sen ve ben hakkında yani ilişkimiz hakkında."
Mesajı görünce kalbine bir şey saplanmış gibi hissediyorsun. çok üzülüyorsun acaba ne konuşmak istiyor ayrılmak mı istiyor diye düşünmeye başlıyorsun ama ona yansıtmamak için nerede ve ne zaman buluşmak istediğini öğreniyorsun ve yataktan kalkıp telefonu yatağa fırlatıyorsun. daha buluşmanıza 2 saat olduğu için hemen bir duş alıyorsun hazırlanıp mutfağa iniyorsun bir iki şey atıştırdıktan sonra arabanın anahtarını alıp evden çıkıyorsun. Arabaya binip sözleştiğiniz kafeye gidiyorsun. Kafeye geldiğinde arabayı park ediyorsun ama arabadan inmek istemiyorsun Çünkü Liam'ın söyleyeceklerinden korkuyorsun.
En sonunda arabadan inip kafeye giriyorsun. Girer girmez etrafa göz atıyorsun ve Liam'ı kafenin bahçe bölümünde bir masada otururken görüyorsun. Yavaş adımlarla Liam'ın yanına doğru gidiyorsun ve karşısındaki sandalyeye oturuyorsun.
-Hoşgeldin diyor
-Hoşbuldum diyorsun
-Ne içersin?
-Bir su alırım diyorsun oda hemen garsona seslenip senin için su sipariş ediyor. Garson siparişi getirene kadar hiç bir şey konuşmuyorsunuz. Suyun gelince sen sudan bir yudum içerken Liam
-Dün konserin vardı nasıl geçti diye soruyor.
-İyi gelseydin görürdün. diye trip atmaya başlıyorsun.
-Zaten oradaydım.
-Peki niye benim yanıma gelmedin.
-Bir arkadaşla beraberdik konserden sonra başka bir yere gittik.
Hemen sinirleniyorsun başka zaman seni yalnız bırakmazdı ama şimdi bıraktığı diye sinirleniyorsun.
-Kimdi bu arkadaş benden daha önemli. diye biraz sesini yükseltiyorsun
-ne fark eder şimdi bunu mu tartışıcaz.
-Evet gerekirse tartışıcaz diyerek yine sesini yükseltiyorsun.
-Biraz sesini alçalt istersen Diyor.
-Sen o arkadaşın kim olduğunu söyleyene kadar alçatmıcam.
Siz böyle tartışırken diğer masalarda oturanlar size bakmaya başlıyor.Bu arada Liam yerinden kalkıp yanına doğru geliyor ve
-Yeter artık bu tartışmalar çok canımı sıkıyor artık boşanmalıyız. diyor
İlk önce şaşırıyorsun dediğine ama sonra
-İyide biz evli değiliz ki zaten diyorsun. bu arada Liam diz çöküp cebinden bir kutu çıkartıyor ve
-O zaman evlenelim. Benimle evlenir misin? Diye soruyor.
Şaşkınlığını gizlemek için ağzını kapatıyorsun diğer masadakiler Liam'ın bu hareketini alkışlamaya başlıyorlar. Oturduğun yerden kalkıyorsun ve
-Evet diye bağırıyorsun.
Liam yüzüğü senin parmağına takıyor ve ayağa kalkıp seni kucağına alarak etrafında döndürmeye başlıyor. Seni indirdikten sonra
-Aslında daha değişik bir teklifte bulunmak istiyordum ama dayanamadım diyor
-Hayatım zaten bundan daha değişik bir teklif yoktur herhalde diyorsun ve bir kez daha sarılıyorsunuz.
Evlendikten sonra çok mutlu oluyorsunuz.
Mutlu Son...