Adsız Bölüm 4

1.6K 37 5
                                    

Bu bölüm birinci bölümün devamı gibi olcak iyi okumalar...

Konserin üstünden tam 2 hafta geçmiş. Ve sen hala çocuklarla görüşüyorsunuz. Hepsiyle aran çok iyi durumda çok iyi anlaşıyorsunuz. 

Rüyanın en gülel yerinde telefonun çalmasıyla kalkıyorsun ve bundan sonra sesize almadan uyumuyacağını düşünerek telefonda isme bakmadan cevaplıyorsun.

-Efendim

-Selam (senin adın) umarım uyandırmadım seni diyor.  Nazik konuşmasından ve ses tonundan hemen sesin sahibinin Liam olduğunu anlıyorsun. Hepsiyle aran iyi ama Liamla biraz daha samimisiniz.

-Yok uyandırmadın bende şimdi kalkmıştım. iyorsun çünkü onu kırmak istemiyorsun.

-Bende sana birşey sorcaktımda ondan aradım.

-Ne sorcaktın.

-Bugün işin yoksa buluşalımmı diye soruyor.Biraz şaşırsanda hemen kabul ediyorsun.

-Olur nerde ve kaçta?

-Tamam ozaman 2 saat sonra buluşalım adresi mesaj atarım.

-Tamam görüşürüz.diyip telefonu kapatıyorsun ve hemen yataktan çıkıp odandaki banyoya gidiyorsun.Bi duş alıp çıkıyorsun. Telefona mesaj gelmiş diye bakıyorsun ve birtane Liamdan mesaj geldiğin görüyorsun mesajı açıp okuyunca adresin fazla olmasada gittiğin kafenin adresini görüyorsun. Adresi bildiğin için seviniyorsun ve dolabının önüne geçip giyinmek için birşeyler seçmeye başlıyorsun. 10 dk sonra kırmızı kareli bir gömlek ve lacivert bir kot seçiyorsun.(Multimedyada kombin resmi var.) Saçlarını kurutup hafif dalgalandırıp açık bırakıyorsun ve dudağına  bir parlatıcı sürdükten sonra hazır olduğunu düşünüp çantanı alıp odadan çıkıyorsun. Mutfakta annele babanın kahvaltı yaptıklarını görünce hemen yanlarına gidiyorsun. zaten daha 1 saatin olduğu için rahat davranıyorsun çünkü kafede size yakın. 

-Günaydın diyerek mufağa giriyorsun. onlarda sana 

-Günaydın diyorlar ve hemen masaya oturuyorsun.Baban 

-Kızım bir yeremi gidiceksin diyor. Sende

-Evet babacığım arkadaşlarımla buluşucam.

-Para lazımmı kızım.diyor baban 

-Yok baba bende var zaten kredi kartlarımda yanımda diyince

-tamam diyor.

Birşeyler atıştırıp kalkıyorsun ve annenle babanı öptükten sonra evden çoıkıyorsun. Garaja gidip şöföre gidiceğin yeri söyleyip arabaya biniyorsun. bir süre sonra kafenin önünde duruyorsunuz arabadan inip kafede içeri giriyorsun. Liam seni görünce hemen ayağa kalkıyor sende yanına gidiyorsun. Sarılıp tam karşısın oturuyorsunuz bir süre sohbet ettikten sonra 

-Sana birşey söylemek istiyorum ama kızmandan çekiniyorum. diyor.

-Söyle ya kızmam

-Şey ben senden hoşlanıyorum diyor sen çok şaşırıyorsun birşey demeyince cebinden siyah bir kutu çıkartıp sana doğru uzatıyor. İçindekini görünce şaşırıyorsun. Çok güzel ve pahalı  bir kolye görüyorsun şaşkınlığın dahada artıyor.

-Benimle çıkarmısın diyor.sen biraz bekledikten sonra

-Evet diyorsun oda yerinden kalkıp seni arkana geliyor ve kolyeyi kutudan çıkarıp çok nazik hareketlerle senin boynuna takıyor. Sonra sende yerinden kalkıyorsun ve sarılıyorsunuz...

Devam edecek...

1D (ONE DIRECTION)  HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin