Nick:
Klečel jsem na jednom koleni a se saténovou krabičkou v dlani a doufal v Ano. Když pomalu otevřela oči, moje nervozita se měnila v paniku. Pane Bože... co když řekne ne? Sice mi slíbila, že řekne ano, ale to bylo před několika lety a byla opilá. Co když to není to, co chce?
„Nicku?" Šeptla s rozšířeními zorničkami.
„Charlie. Miluju tě a vím, že moje láska k tobě, je navždy. Jsi moje nebe, moje Nirvana. Děláš můj život životem, který jsem si vždycky přál. Dokonce ještě lepším. Chci s tebou strávit veškerý čas světa. Chci s tebou mít děti, tolik kolik jen budeš chtít. Udělám pro tebe cokoliv. Dal jsem ti celé svoje srdce a přál bych si, abys mi ty dala společně se svým srdcem i svou ruku. Chtěl jsem tě o ní požádat tady, u domu co jsem pro nás našel."
„Celý měsíc jsem ho předělával, aby byl takový jaký sis ho vždycky přála. Máme i houpačku na verandě. Dokonce je pověšená i houpací síť a... Vezmeš si mě Charlie? Uděláš mě tím nejšťastnějším mužem a staneš se mou ženou?"
Ticho. Ticho následované pláčem. Sakra, sakra, sakra!! Podělal jsem to? Řekl jsem kurva něco špatně?!
Charlie padla na kolena přímo přede mě a uchopila můj obličej do jejích dlaní. „Ano." Zašeptala a dala ten nejsladší polibek z kterého sršela láska na sto kilometrů. Její jemné rty chutnali trochu slaně po slzách, které ji ještě před chvíli kanuly po tvářích.
Jazyk tančil smyslné tango s mým. „Miluju tě. Miluju tě, miluju tě." Šeptala a nepřestávala mě líbat. Mé srdce zpívalo, bušilo jako zvon a krev mi tepala nejen v hlavě ale i v rozkroku.
„Miluju tě Charlie. Strašně moc." Odtáhl jsem se od ní jen na délku rukou a dal jsem jí prsten na prst, kam právoplatně patřil.
„Teď už jsi moje navždy, miláčku."
„Vždycky jsem byla."
„Zlato, ještě jsi ani neviděla jak to tady vypadá. Potřebuju vědět jestli se ti tady líbí." Snažil jsem se jí přemluvit, abychom konečně vstali z postele, do které jsme spadli jako dva pomatení láskou. Což jsme taky byli.
„Mě se líbí co vidím teď." Řekla pobaveně s očima namířenýma na můj rozkrok.
„Charlie..."
„Fajn, fajn... Jen mi dál odepírej něco, co je právoplatně mé!" Rychle mě políbila na rty a v celé své nahé kráse vstala z postele. Ani se neobtěžovala si obléknout spodní prádlo, prostě jen popadla mé tričko a hodila si ho přes hlavu.
„Odepírám? Zlato, teď jsme si to rozdali třikrát. Sakra se divím, že můžeš ještě mluvit, po tom jak jsi řvala pokaždý co jsem tě udělal."
„A jestli nezvedneš ten svůj sexy zadek z postele, uděláš mě hned teď znovu. Chtěl jsi mi ukázat náš dům ne?" Ta koketka na mě mrkla a s úsměvem laškovně pohupovala boky, když odcházela. Bože, jak já jí miluju!
Charlie:
OH. MŮJ. BOŽE.
Opakovalo se mi v hlavě, když jsem viděla interier našeho nového domu. Ložnice byla úžasná, přímo dokonalá, ale obývací pokoj? Páni... Dech se mi zadrhl v hrdle.
ČTEŠ
Life for Charlie (Tolerance 1.5)
Teen FictionSpoustu z vás zajímá co se dělo s Charlie a Nickem. Slibovala jsem vám už dlouho, že začnu přidávat a teď je ten čas. Proplujeme jejich příběhem a někdy se dokonce posuneme i o pár let dopředu ! Tak doufám že se těšíte. První kapitolka je už naps...